مجله دلتا
مجله دلتا
محله انقلاب در مركز پايتخت از شناخته‌شده‌ترين و سرزنده‌ترين محله‌هاي شهر تهران به ويژه براي قشر دانشجو و فرهنگي است.
خريد آپارتمان در انقلاب

اين محله را به دليل وجود كتابفروشي‌ها، مراكز و موسسات آموزشي متعدد و همچنين وجود بزرگترين مركز آموزش عالي ايران، دانشگاه تهران؛ مي‌توان فرهنگي‌ترين محله شهر تهران ناميد. اگر قصد خريد آپارتمان در انقلاب را داريد پيش از هر چيز بايد بگوييم كه اين منطقه به دليل بافت فرهنگي خود ساختمان‌هاي تجاري_اداري بسياري را در خود جاي داده است.

به گزارش مجله دلتا محله انقلاب با تلفيقي از ساختمان‌هاي نوساز و قديمي و ويلايي ميزبان كساني است كه مي‌خواهند بيشترين دسترسي را به ديگر نقاط شهر داشته باشند، چرا كه از ويژگي‌هاي شاخص اين محدوده به دليل قرار گرفتن در كانون برگزاري مهم‌ترين راهپيمايي‌ها و گردهمايي‌هاي خياباني، حمل و نقل غني آن است.

دسترسي به محله انقلاب

انقلاب از جنوب به خيابان جمهوري اسلامي، از شمال به خيابان انقلاب، از شرق به خيابان فلسطين و از سمت غرب به خيابان كارگر جنوبي محدود است. خطوط اتوبوسراني تندرو پايانه آزادي_ تهرانپارس شما را به اين محدوده مي‌رساند. از ويژگي‌هاي محله‌هاي مركزي شهر تهران وجود چهارراه‌ها با فاصله كم از يكديگر و دسترسي محلي فراوان است. در ميدان انقلاب نيز خطوط تاكسي براي دسترسي به شمال و جنوب شهر تهران فراهم است. ايستگاه مترو انقلاب واقع در خط ارم سبز_ كلاهدوز حمل و نقل محله انقلاب را بسيار آسان كرده است. از ديگر ويژگي‌هاي محله انقلاب نزديكي آن به چهارراه و خيابان وليعصر شريان اصلي شهر تهران است.

مراكز خريد

محله‌ انقلاب تهران يكي از محلات سرزنده و بسيار پر تردد شهر تهران به شمار مي رود و به طور عمده ميزبان فروشگاه‌هاي كتاب و لوازم التحرير است. هر زمان كه گذرتان به خيابان انقلاب بيفتد، دانشجويان و دانش آموزاني را مي‌بينيد كه براي خريد كتاب آمده‌اند. علاوه بر فروشگاه‌هاي كتاب در اين محله، تعدادي فروشگاه وسايل پزشكي، چرم فروشي و … نيز وجود دارند. يكي ديگر از شاخصه‌هاي اين محله دست‌فروش‌ها هستند كه در بساط خود علاوه بر كتاب، لوازم‌التحرير، پوستر و كيف‌هاي اداري مي‌توانيد صنايع دستي هم پيدا كنيد.

انقلاب

اماكن تفريحي و ورزشي

در خود اين محله فضاي سبزي وجود ندارد، اما نزديك‌ترين مكان‌هاي تفريحي كه با محله انقلاب فاصله چنداني ندارند پارك دانشجو و تئاتر شهر است. در مورد ديگر مراكز تفريحي و فرهنگي انقلاب مي‌توان به سينما بهمن و سينما سپيده در شمال شرق ميدان انقلاب و همچنين سينما مركزي و سينما پارس در ضلع شمال غربي ميدان انقلاب اشاره كرد. همچنين كافه‌هاي اين محله براي دانشجويان پاتوق خوبي به شمار مي‌روند. مجموعه ورزشي غزال درخيابان رازي شمالي، چهار راه بهرامي هم پذيراي ورزشكاران است.

قيمت ملك

همان‌طور كه گفته شد محله انقلاب مملو از ساختمان‌هاي اداري با دسترسي بسيار راحت است، اما در كوچه‌هاي آن منازل مسكوني را كه تركيبي از خانه‌هاي قديمي و نوساز هستند مشاهده خواهيد كرد. تنوع متراژي و سال ساخت، قيمت خريد آپارتمان در انقلاب را متفاوت كرده است. نكته قابل توجه درباره اين محله ضريب امنيت آن است كه در حد مطلوب قرار دارد؛ بنابراين خيال شما از هر نظر بابت سكونت در اين محدوده راحت خواهد بود. نكته ديگر در مورد اين محله تعدد خوابگاه هاي دانشجويي است كه به دليل نزديكي به دانشگاه‌ها در اينجا تاسيس شده‌اند. براي اطلاع دقيق از قيمت خريد آپارتمان در انقلاب اينجا كليك كنيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۲۸:۱۸ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی