مجله دلتا
مجله دلتا
تعداد 700 واحد از واحدهاي مسكن مهر پرند به دليل مراجعه نكردن متقاضيان، بدون متقاضي و خالي از سكنه مانده است.
مسكن مهر پرند

بنا به گفته مدير عامل شهر جديد پرند تاكنون هزار و ۵۰۰ واحد از ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسكن مهر پرند مربوط به سايت كوزو تحويل متقاضيان شده و در اين ميان ۷۰۰ واحد مسكن مهر بدون متقاضي باقي مانده است.

به گزارش مجله دلتا وطن‌خواهي مديرعامل شهر جديد پرند با اشاره به رايزني به منظور تكميل آورده براي اين ۷۰۰ واحد گفت: حدود ۳ تا ۴ هزار واحد از ۱۶ هزار واحد مسكن مهر در شهر جديد پرند، مشمول مشكلات فني و حقوقي بوده‌اند كه با دستگاه‌هاي مختلفي از جمله قوه قضاييه در حال رايزني براي رفع آن‌ها هستيم.

وي ادامه داد: به طور معمول فقط ۴۰ تا ۵۰ درصد از واحدهاي تحويل داده شده به متقاضيان، به منظور سكونت مورد استفاده قرار مي‌گيرد و مابقي براي مالكاني است كه از اين واحدها به عنوان خانه دوم استفاده مي‌كنند.
 
مديرعامل شهر جديد پرند افزود:
حدود ۱۰۰ واحد از واحدهاي بدون متقاضي مسكن مهر پرند در قالب تفاهم‌نامه‌اي به كميته امداد واگذار شده است.
 

وطن‌خواهي با بيان اينكه به هيچ عنوان قيمت‌هاي تمام شده واحدهاي مسكن مهر را افزايش نداده‌ايم، گفت: برخي از پيمانكاران درخواست‌ افزايش قيمت داده بودند كه با آن‌ها موافقت نشده است.

وي در باره خريد عرصه در واحدهاي مسكن مهر پرند اظهار داشت: خوشبختانه فروش عرصه در واحدها ادامه دارد و اين فرصتي است كه امسال براي متقاضيان در بودجه فراهم شده و ممكن است در سال آينده چنين فرصتي براي آنها ايجاد نشود.

مدير عامل شهر جديد پرند تأكيد كرد:

همواره به متقاضيان اعلام شده است كه هزينه‌هاي عرصه در بخش محوطه‌سازي و آسفالت معابر استفاده مي‌شودِ بنابراين شايعاتي مبني بر صرف اين هزينه‌ها در بخش‌هاي ديگر را كاملاً تكذيب مي‌كنيم.

وطن‌خواهي افزود: در طرح اقدام ملي نيز حدود ۷ هزار و ۴۰۰ واحد آماده سازي و نقشه هاي آن اجرايي شده است و ثبت‌نام آن همزمان با استان تهران انجام مي شود.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۴۲:۲۱ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی