مجله دلتا
مجله دلتا
رسالت، محله‌اي در شمال شرق تهران با تركيبي از بافت‌هاي مسكوني، تجاري و فرهنگي است كه با برخورداري از امكانات متنوع بسياري از متقاضيان مسكن را به سمت خود جذب كرده است.
خريد آپارتمان در رسالت

خيابان رسالت از خيابان دماوند شروع مي‌شود و با عبور از روي بزرگراه امام علي، خيابان استاد حسن بنا (مجيديه ) و بزرگراه صياد شيرازي  به پل سيدخندان منتهي مي‌شود. اين خيابان با ميدان رسالت در تقاطع است. اگر قصد خريد آپارتمان در رسالت داريد با ما همراه شويد.

به گزارش مجله دلتا يكي از شاخصه‌هاي متمايز محدوده رسالت واقع در منطقه ۴ شهرداري تهران، در دسترس بودن آن و وجود خيابان‌هاي مهمي مانند هنگام، طرقي، سمنگان، مدني، فرجام غربي و … در آن است. ميدان رسالت نيز كه يكي از ميادين اصلي و پر تردد پايتخت است در شمال شرق تهران و در همين محدوده واقع شده است.

دسترسي به رسالت

تعيين محدوده براي رسالت با كمي پيچيدگي همراه است. در اين مطلب، رسالت را محدوده‌اي در نظر گرفته‌ايم كه از شرق با بزرگراه شهيد باقري، از غرب با بزرگراه صياد شيرازي، از شمال با بزرگراه شهيد زين‌الدين و از جنوب با خيابان شهيد ثاني در مجاورت است. ضمن آنكه بزرگراه امام علي نيز از وسط اين محدوده گذر مي‌كند. بنابراين اگر با خودروي شخصي تردد مي‌كنيد براي رسيدن به اين محدوده دشواري چنداني نخواهيد داشت. در خصوص دسترسي به ايستگاه‌هاي مترو، اين محدوده با ايستگاه‌هاي سبلان، گلبرگ، رسالت و جانبازان ميزبان تردد شما خواهد بود. ايستگاه جانبازان در فاصله ۶۵۰ متري ميدان رسالت قرار دارد. مسيرهاي اتوبوسراني ميدان رسالت_چهارراه تهرانپارس، ميدان رسالت_ميدان قيام، ميدان رسالت_وحيديه، ميدان رسالت_كوهك و پايانه علم و صنعت_پايانه بيهقي نيز شما را از اين محدوده به ديگر نقاط شهر خواهند رساند. خطوط تاكسي‌راني در اطراف ايستگاه‌هاي مترو و همچنين در خود ميدان رسالت، حمل‌ و نقل اين محدوده را پوشش مي‌دهد.
 
آپارتمان رسالت
 

مكان هاي مهم

مسجد الرسول ميدان رسالت از مساجد بزرگ و معتبر شرق تهران است. اين مسجد بيش از يك مسجد محلي كاركرد دارد و در عين حال نقش فرهنگي و اجتماعي قابل توجهي در شرق تهران ايفا مي‌كند. معماري اين مسجد و شبستان آن از مساجد سبك اصفهان الهام گرفته شده است. اين مسجد در ضلع شمال غربي ميدان رسالت و در نزديكي پايانه تاكسي راني رسالت قرار دارد. دانشگاه علم و صنعت به عنوان مركز فرهنگي شاخص در ميدان رسالت و خيابان هنگام قرار گرفته است. ستاد مركزي نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران نيز در ميدان رسالت مستقر است.

مكان هاي تفريحي

بوستان تمدن يكي از پارك هاي زيباي محدوده رسالت است كه از شرق به بزرگراه امام علي و از جنوب به خيابون جانبازان غربي (گلبرگ) محدود مي‌شود. در ضلع شمالي اين پارك، سراي محله كرمان و در ضلع غربي آن باغ موزه مينياتور قرار دارد. اگر علاقه‌مند به پياده‌روي هستيد پرسه‌زني در اين پارك را از دست ندهيد. بوستان فدك در رسالت از بوستان‌هاي قديمي پايتخت است كه ساخت آن به سال ۴۵ بازمي‌گردد. بوستان‌هاي دنياي كودك، اسلام‌پناه، دنياي كودك، اقاقيا نيز از بوستان‌هاي ديگر رسالت هستند.

مراكز خريد

با سكونت در شرق تهران به ويژه در اين محدوده مركز خريد بسياري را خواهيد ديد كه نياز شما را بر طرف خواهند كرد. مركز تجاري دنياي نور، مجتمع تجاري شاپرك، بازار هفت حوض و مجتمع تجاري امير مراكزي از اين دست هستند كه در كنار فروشگاه‌هاي محلي ديگر به ساكنان اين محدوده كالا و خدمات ارائه مي‌دهند.

قيمت ملك

محدوده رسالت از معدود مناطق تهران است كه مي‌تواند گزينه مطلوبي براي سليقه‌هاي مختلف باشد و از اين رو با ورود به اين محدوده دست خالي بيرون نخواهيد رفت؛ البته به شرط اينكه فكر هزينه خريد خانه در رسالت را از قبل كرده باشيد. اگر بودجه شما از حد معمول اندكي كمتر است مي‌توانيد آپارتمان‌هاي چند سال ساخت را انتخاب كنيد. ارزش هر متر مربع واحد مسكوني در نقاط مختلف اين محدوده چندان تفاوتي با هم ندارد و بيشتر به سال ساخت آپارتمان و كيفيت مصالح ساختماني استفاده شده بستگي دارد. براي اطلاع دقيق از قيمت خريد آپارتمان در رسالت اينجا كليك كنيد.
 
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۱۷:۲۲ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی