مجله دلتا
مجله دلتا
بلوار ابوذر در جنوب شرق تهران، با بافت شهرسازي مناسب و سرانه فضاي سبز مطلوب، به يكي از محله‌هاي پرمعامله تهران تبديل شده است.
خريد آپارتمان در ابوذر

بلوار ابوذر در منطقه ۱۴ شهرداري و در محدوده جنوب‌ شرقي تهران است. اين بلوار كه از خيابان پيروزي آغاز مي‌شود و تا سه راه افسريه ادامه پيدا مي‌كند، با امكانات متنوع و روزافزون و همچنين سرانه فضاي سبز قابل توجه خود، گوي سبقت را از محله‌هاي ديگر ربوده است، به طوري كه اكنون خريد آپارتمان در ابوذر به يكي از گزينه‌هاي جدي روي ميز زوج‌هاي تهراني براي تهيه مسكن تبديل شده است.

به گزارش مجله دلتا افزايش نرخ قيمت مسكن موجب شده تا متقاضيان نتوانند منطقه ۱۴ به ويژه بلوار ابوذر را ناديده بگيرند. قيمت مناسب خانه و آپارتمان در اين منطقه از دلايل جذب خانواده‌هاي برآمده از قشر متوسط، زوج‌هاي جوان و… است. به خصوص كه موج نوسازي در سال‌هاي اخير كيفيت زندگي در اين محله را با تقريب بسيار خوبي بالا و چهره‌ كليشه‌اي آن از كمبود امكانات، ناامني و بافت فرسوده را به طور كلي از بين برده است.

مراكز تفريحي و فضاي سبز

در يك نگاه، نه فقط به نظر مي‌رسد كه قسمت جنوبي بلوار ابوذر، از سه راه افسريه تا بزرگراه شهيد محلاتي از بافت شهري مناسب‌تري نسبت به نيمه شمالي اين بلوار برخوردار است، بلكه سرانه فضاي سبز و مراكز تفريحي هم در اين نيمه بيشتر است. دليل تعداد قابل توجه پارك و بوستان در اين محله اين است كه در گذشته زمين‌هاي اطراف بلوار ابوذر تماما باغ بوده است. اگرچه با گذر زمان درخت‌ها كم‌كم جاي خود را به ساختمان‌ها داده‌اند، اما شهرداري اين منطقه براي نگهداري و حفظ فضاي سبز اين محله بسيار تلاش مي‌كند. پارك‌ها و بوستان‌هاي گلستان، شاهد، وحدت، فتح، سميه،ترافيك، نارنج و شهربازي و مجموعه تفريحي بسيج همگي در اطراف بلوار ابوذر قرار دارند. ادامه آبراه باختر كه از منطقه ۳ شهرداري تهران شروع مي‌شود و به ابوذر مي‌رسد در بهار ميزبان پرندگان مهاجر است كه به مرغان كاكايي معروف هستند و جاذبه فوق‌العاده‌اي را در تكاپوي زندگي شهري ايجاد مي‌كنند. شما هر سال در نوروز و تا پايان فروردين شاهد آبتني و پرواز كاكايي‌هاي سرسياه در بلوار ابوذر خواهيد بود. وجود همين رودخانه، موجب پاكيزگي هوا در اين منطقه شده است.

ابوذر

دسترسي به محله ابوذر

از مزاياي مهم رهن و اجاره و همچنين خريد آپارتمان در ابوذر دسترسي آسان اين محله به خيابان‌ها و محله‌هاي اطراف است. ابوذر كه با بزرگراه شهيد محلاتي به دو قسمت جنوبي و شمالي تقسيم مي‌شود، ضلع شمالي آن به خيابان پيروزي، ضلع جنوبي آن به خيابان خاوران، ضلع شرقي آن به بزرگراه بسيج و ضلع غربي آن به خيابان نبرد محدود است. اگر با خودروي شخص تردد مي‌كنيد تقاطع بلوار ابوذر با بزرگراه آهنگ و خيابان‌هاي بقايي، ائمه اطهار و زمزم به طور حيرت‌انگيزي رفت و آمد شما را در اين محله راحت مي‌كند. با ايستگاه‌هاي مترو نيروهوايي و پيروزي و تاكسي‌هاي مستقر در اطراف اين دو ايستگاه نيز مي‌توانيد خودتان را به اين محله برسانيد.

مكان‌هاي مهم

درمانگاه شهرداري منطقه ۱۴ و همچنين درمانگاه و دندانپزشكي شفا ارائه خدمات درماني در محله ابوذر را بر عهده دارند. بيمارستان بعثت نيروي هوايي ارتش ابتداي بزرگراه افسريه نيز از مراكز درماني شاخص اين محدوده است. بلوار ابوذر شهرك‌هايي نظير گل‌ها، گل‌ سرخ، نصر، تاكسيراني و شهيد عباسپور را نيز در خود جاي داده است كه اين شهرك‌ها از قدمت بالايي برخوردارند.

قيمت ملك

قيمت آپارتمان در ابوذر با توجه به مصالح و نماي ساختمان، تعداد طبقات و موقعيت و سن ساختمان متفاوت است. اما عمده معاملات انجام شده رقم ۱۳ تا ۱۶ ميليون تومان را به هر متر مربع اختصاص داده است. به گفته واسطه‌هاي ملكي فعال در اين محدوده، خيابان علامه گران‌ترين قسمت را از نظر قيمت مسكن در محله ابوذر به خود اختصاص داده است. براي اطلاع دقيق از قيمت‌ها و تماس با مشاوران املاك دلتا اينجا كليك كنيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۳ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۹:۳۴ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی