مجله دلتا
مجله دلتا
معاون مسكن و ساختمان وزارت راه و شهرسازي درباره آخرين روند تكميل واحد‌هاي باقيمانده مسكوني مهر در سراسر كشور توضيح داد.
تحويل واحدهاي مسكن مهر

معاون مسكن و ساختمان وزارت راه و شهرسازي در خصوص روند تكميل و تحويل واحد‌ هاي مسكن مهر گفت: هم‌اكنون ۲۴۰ هزار و ۱۲۸ واحد مسكوني مهر وجود دارد كه بايد طبق زمانبندي، فروش اقساطي آن‌ها انجام گيرد.

به گزارش مجله دلتا محمود محمودزاده ضمن تاكيد بر لزوم اخذ تصميمات جامع و كارشناسي در تكميل واحد‌ هاي باقيمانده مسكن مهر، مطابق زمانبندي، گفت: واحد‌هاي مسكوني مهري كه پيشرفت فيزيكي پاييني دارند حداكثر تا نيمه سال آينده بايد تكميل و تحويل متقاضيان شوند.

وي ادامه داد: بخشي از اين واحد‌هاي باقيمانده شامل پروژه‌هايي هستند كه يا بدون متقاضي بوده يا دير آغاز به كار كرده‌اند. بخش ديگري از واحدهاي تكميل‌نشده مسكن مهر نيز مشكلات حقوقي داشته يا با اعلام بانك مسكن به عنوان پروژه خودمالك تسهيلات دريافت كرده و از ليست واحد‌هاي مسكوني مهر، خارج شده‌اند.

محمودزاده با يادآوري اين مطلب كه واحد مسكوني مهري كه توسط بانك مسكن به عنوان خود مالك معرفي شدند از تعداد باقيمانده واحد‌هاي مسكوني مهر خارج شده‌اند، توضيح داد: در حدود ۱۵۰ هزار واحد مسكوني مهر هستند كه عمليات فيزيكي ساختمان‌ هاي آن‌ها به اتمام رسيده، اما به دليل آنكه خدمات عمومي آن‌ها از جمله انشعابات و … باقيمانده است هنوز تحويل متقاضيان نشده است.

معاون وزير راه و شهرسازي تكميل خدمات زيربنايي و روبنايي را به منظور تحويل زودتر واحد هاي مسكن مهر وظيفه ساير دستگاه‌ها برشمرد و گفت: اميدواريم اين بخش نيز به زودي توسط ساير دستگاه‌ها تكميل شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۴:۳۳ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
ميانگين قيمت فروش هر متر مربع زمين يا زمين ملك مسكوني كلنگي در پاييز امسال در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته، 86.3 درصد افزايش داشته ‌است.
قيمت خانه كلنگي

بر اساس داده‌ هاي منتشر شده از سوي مركز آمار ايران، در پاييز امسال، رشد قيمت خانه‌ هاي كلنگي بيش از واحد هاي مسكوني بوده است. مشاوران املاك مي‌گويند بالا رفتن قيمت خانه‌ هايي از اين دست موجب افزايش قيمت آپارتمان‌هاي نوساز در آينده خواهد شد.

به گزارش مجله دلتا ميانگين قيمت فروش هر متر مربع زمين يا زمين واحدهاي مسكوني كلنگي معامله شده در پاييز امسال، ۱۸ ميليون و ۷۳۳هزار تومان با ميانگين مساحت ۲۴۵ متر مربع بوده است كه در مقايسه با فصل گذشته ۰.۴ درصد و مدت مشابه سال گذشته ۸۶.۳ درصد افزايش داشته است. به‌عنوان مثال بررسي قيمت خانه‌ هاي كلنگي در آگهي‌هاي نزد مشاوران املاك دلتا نشان مي‌دهد كه  يك ملك ۲۵ سال ساخت با مساحت ۲۰۰ متر مربع در اميرآباد، ۷ ميليارد تومان و ملك ديگري با مساحت ۹۰۰ متر مربع و با ۳۰ سال ساخت، در وليعصر (عباس‌اباد تا توانير)، ۵۵ ميليارد تومان ارزش‌گذاري شده است.

فروش ملك؛ رشد ۴۴.۸ درصدي

ميانگين قيمت فروش هر متر مربع زيربناي مسكوني معامله شده در بنگاه‌ هاي معاملات ملكي در شهر تهران، در پاييز امسال ۱۳ ميليون و ۶۰۴ هزار تومان با ميانگين مساحت ۸۶ متر مربع و ميانگين عمر بناي ۱۱ سال بوده است. اين ميانگين در مقايسه با فصل قبل ۰.۶ درصد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۴.۸ درصد افزايش يافته است.

اجاره بها؛ رشد ۳۱ درصدي

ميانگين مبلغ اجاره ماهانه به علاوه ۳ درصد وديعه پرداختي براي اجاره يك متر مربع زيربناي مسكوني معامله شده در بنگاه‌هاي معاملات ملكي در شهر تهران ۴۴ هزار تومان با ميانگين مساحت ۸۰ متر مربع و عمر بناي ۱۴ سال بوده است. اين ميانگين در مقايسه با فصل گذشته ۱.۴ درصد و در مقايسه با فصل مشابه سال گذشته ۳۱.۱ درصد افزايش داشته است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۰۴:۵۰ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
سعادت آباد تهران محله‌اي با بافت جوان و مدرن است كه بخشي از معاملات بازار مسكن لوكس را از آن خود كرده است.
خريد آپارتمان در سعادت آباد

سعادت‌آباد از محله‌هاي شمال‌ غرب تهران و در منطقه ۲ واقع شده است. همسايگي اين محله با شهرك غرب، كوي فراز و شهرك مخابرات موقعيت مطلوبي را از لحاظ دسترسي به مراكز تجاري، تفريحي و درماني براي ساكنان اين منطقه فراهم كرده و متقاضيان خريد آپارتمان در سعادت‌آباد را افزايش داده است. نزديكي اين محله به دركه و فرحزاد و برخورداري از آب و هواي سالم از ديگر امتيازات سكونت در سعادت آباد است. با مجله دلتا در معرفي محله سعادت‌آباد همراه باشيد.

دسترسي به سعادت آباد

مجاورت سعادت آباد با بزرگراه‌هاي چمران و يادگار امام و همچنين بلوار فرحزادي و نبود محدوديت ترافيكي در اين محله، تردد با خودروي شخصي را براي شهروندان آسان كرده است. به علاوه، بلوار شمالي_جنوبي سعادت‌ آباد، خيابان شرقي_غربي سرو، خيابان علامه، بلوار پاكنژاد و بلوار فرحزادي موجب تسهيل رفت و آمد به اين منطقه شده‌است.

از لحاظ بهره مندي از وسايل حمل و نقل نيز، خطوط تاكسي‌ ميدان‌هاي آزادي، ونك، انقلاب و صنعت در اين محله مستقراست. خطوط اتوبوس‌راني انقلاب_صنعت، سرو غرب_ سرو شرق و آزادي_ صنعت حمل و نقل عمومي به اين محله را پوشش مي‌دهند.

مراكز خريد

عمده مراكز تجاري سعادت‌آباد در خيابان علامه شمالي قرار دارد، اما در ساير خيابان‌هاي اين محدوده نيز مجتمع‌هاي تجاري ديگري به صورت پراكنده ديده مي‌شود. همچنين در بلوار فرحزادي، بلوار ۲۴ًمتري، چهارراه سرو (ميدان سرو)، كوي فراز و علامه، نمايشگاه هاي خودروي متعددي مستقر است. از مراكز تجاري مهم در محله سعادت‌آباد و اطراف آن مي‌توان به موارد زير اشاره كرد.

  • مركز تجاري سروستان
  • مركز تجاري بوعلي
  • پاساژ مادر
  • مركز تجاري علامه
  • مركز تجاري سهيل
  • مركز تجاري ابريشم
  • مركز خريد توس
  • مركز تجاري كسري
  • مركز تجاري پرواز
  • پاساژ گلستان
  • مجتمع تجاري ميلاد نور
  • مجتمع تجاري ديدار

بيمارستان‌ها

محدوده سعادت آباد از لحاظ دسترسي به امكانات درماني، موقعيت منحصر به فردي دارد. بيمارستان‌هاي شهيد مدرس، پارسيان و عرفان از مراكز درماني شاخص تهران در اين محله قرار دارند.

مراكز تجاري و تفريحي

امكانات سعادت‌آباد در مراكز تجاري آن خلاصه نمي‌شود. دسترسي نزديك اين محله به مجتمع فرهنگي_ورزشي اريكه ايرانيان و پارك‌هاي مختلفي مانند پارك پرواز، مديريت، دلاوران و آبشار از مزاياي خريد يا رهن و اجاره خانه در سعادت آباد است.

پارك پرواز سعادت آباد

خريد آپارتمان در سعادت آباد

قيمت خريد آپارتمان در سعادت‌آباد به چند دليل بالا است. علاوه بر موقعيت منطقه و دسترسي راحت آن به ساير امكانات رفاهي، استفاده از نهاده‌هاي ساختماني با كيفيت مرغوب علت ديگر قيمت بالاي خانه در سعادت آباد است. بيشتر ساختمان‌ها و برج‌هاي اين منطقه قدمت كمتر از ۲۰ سال دارند. آگهي‌هاي خريد و فروش خانه در سعادت آباد، دامنه قيمتي ۳۵ تا ۶۰ ميليون تومان به ازاي هر متر مربع را نشان مي‌دهد كه اين ميزان بسته به نوساز يا قديمي بودن آپارتمان‌ها متفاوت است.

خيابان‌هاي سعادت آباد، ۲۴ متري، علامه، سرو، كوي فراز، بلوار پاكنژاد، دريا و فرحزادي و همچنين ميدان‌هاي كاج و فرهنگ از مناطق اصلي سعادت آباد به شمار مي‌آيند و قيمت خريد خانه در آنها متفاوت است. به‌عنوان مثال قيمت اجاره واحد مسكوني در خيابان ۲۴ متري كه در آن خبري از مراكز خريد نيست در مقايسه با ديگر خيابان‌ها و محلات سعادت‌آباد بالاتر است. همچنين خريد ملك با موقعيت اداري در بلوار فرهنگ و خيابان علامه شمالي كه عمده مراكز اداري و شركت‌هاي تجاري را در خود جاي داده‌اند نيز بودجه بالايي مي‌طلبد.

براي اطلاع دقيق از قيمت خريد آپارتمان در سعادت‌ آباد و ساير مناطق تهران به سايت املاك دلتا مراجعه كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۷:۵۷ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
آخرين آمار از بازار مسكن پايان سال؛ حاكي است سرمايه‌گذاران خُرد، آپارتمان‌هاي خود را با قيمت‌هاي كمتر از ارزش متعارف وارد بازار كرده‌اند.
خريد و فروش آپارتمان زير قيمت
نگاهي به روند معاملات خريد و فروش در بازار مسكن پايتخت نشان مي‌دهد، گروهي از مالكان براي در امان بودن از ركود احتمالي سال آينده، به فروش آپارتمان زير قيمت در بازار شب عيد اقدام كرده‌اند.

 

به گزارش مجله دلتا گروهي از مالكان در مناطق مياني و جنوبي تهران با عرضه واحدهاي خود با نرخ‌ پايين‌تر از ارزش متعارف ملك، ضمن تجهيز خود به نقدينگي براي ساخت‌وساز در سال آينده، قصد مواجهه با ركود احتمالي در سال آينده را ندارند.

بررسي‌هاي ميداني حاكي است كه با وجود افزايش قيمت آپارتمان طي دو ماه اخير در مناطق شمالي تهران، فروش واحدهاي كوچك متراژ در مناطق پرمتقاضي شهر تهران با قيمت‌هاي عرفي تثبيت شده طي ۱۰ ماهه سال ۹۸ و حتي پايين‌تر از قيمت ارديبهشت‌ماه انجام مي شود.

واسطه‌هاي ملكي مي‌گويند با توجه به تكميل ظرفيت قيمت در مناطق شمالي، امسال تورم ملك در مناطق جنوبي بيشتر از شمال تهران بوده است. مشاوران املاك مي‌افزايند اغلب معاملات از نوع تبديل به احسن يا خانه اولي، در مناطق ۴ و ۵ انجام مي‌شود؛ هرچند غالب خريد و فروش‌ها در اين مناطق نيز از نوع سرمايه‌گذاري است. از سوي ديگر به دليل نگراني از كسادي معاملات در سال آينده، آگهي‌هاي فروش آپارتمان زير قيمت به تدريج وارد بازار مي‌شود.

آمارها نشان مي‌دهد طي يك سال منتهي به دي‌ماه ۱۳۹۸ در ۱۱ منطقه‌ واقع در نيمه جنوبي شهر تهران شامل مناطق ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۲۰ نرخ رشد قيمت مسكن، بالاتر از ديگر مناطق تهران بوده و بالاترين نرخ رشد سالانه در دي‌ماه امسال با ۶۹ درصد به منطقه ۱۶ تعلق داشته و بعد از آن مناطق ۱۲، ۲۰ و ۱۹ به ترتيب داراي رشد ۶۴، ۶۲ و ۶۰ درصد سالانه بوده‌اند.

آمار گوياي آن است كه با وجود جهش ۲۹ درصدي قيمت در دو ماه گذشته در منطقه يك خريد و فروش در محدوده متناسب با توان قشر هاي  متوسط در مناطق ۵، ۴، ۲، ۱۴ و ۱۵ انجام مي‌شود و بنا به اعلام دفاتر مشاوران املاك؛ طي دو ماه اخير از تورم‌هاي سنگين در اين مناطق خبري نبوده است.

در دي‌ماه ۹۸ مطابق اعلام بانك مركزي، متوسط قيمت مسكن در شهر تهران ۱۳ ميليون و ۸۱۰ هزار تومان در هر متر مربع بود كه در مقايسه با آذر ماه ۲.۱ درصد و نسبت به ماه مشابه سال گذشته ۴۰.۹ درصد افزايش نشان مي‌دهد. در اين ماه هم‌چنين تعداد معاملات آپارتمان‌هاي مسكوني شهر تهران به ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد مسكوني رسيد كه در مقايسه با ماه گذشته و ماه مشابه سال ۹۷ به ترتيب ۱۲ و ۵۹ درصد افزايش داشه است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۱:۴۰ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
محله ولنجك با بافت مسكوني و تجاري مدرن و لوكس از توابع شميران در شمال تهران است.
خريد آپارتمان در ولنجك

ولنجك يكي از مناطق مرفه‌نشين پايتخت است كه در منطقه يك شهر تهران قرار دارد. اين محله كه تا چند دهه گذشته مانند زعفرانيه روستايي كوچك و كم‌جمعيت در شمال تهران بوده، اكنون منطقه‌اي با جمعيت بالا و برخوردار از بافت مسكوني مدرن است. ولنجك از شمال به ارتفاعات توچال، از سمت جنوب به محله محموديه و بزرگراه پارك‌وي، از غرب به دركه و از شرق به محله زعفرانيه مشرف است. دسترسي راحت اين محله به مراكز تجاري، درماني، آموزشي و تفريحي خريد آپارتمان در ولنجك را در سال‌هاي اخير افزايش داده است. مجله دلتا اين بار در محله گردي خود به محله ولنجك رفته است. با ما همراه باشيد.

دسترسي به ولنجك

دسترسي محله ولنجك به وسايل حمل و نقل عمومي در وضعيت مطلوبي قرار دارد. ولنجك به طور مستقيم داراي ايستگاه مترو نيست، اما از طريق تاكسي‌ها و ميني‌بوس‌هاي موجود مي‌توانيد خود را به متروي تجريش برسانيد. خط تاكسي از ميدان تجريش به دانشگاه شهيد بهشتي نيز مي‌تواند در مسير خود شما را به خيابان‌هاي اين محله برساند. علاوه بر خط اتوبوس بلوار دانشجو به چهارراه پارك‌وي، خط ميني‌بوس بلوار دانشجو_ميدان تجريش گزينه مناسب ديگري براي دسترسي به اين محله است. با توجه به اينكه ولنجك محدوديت ترافيكي ندارد، تردد با خودروي شخصي مشكلي را براي شما به وجود نخواهد آورد. از خيابان‌هاي مهم اين محدوده نيز مي‌توان به معابر زير اشاره كرد كه نقش خوبي در كاهش بار ترافيكي محدوده ولنجك دارند.

  • خيابان ولنجك
  • خيابان ساسان
  • خيابان سيزدهم
  • خيابان يمن
  • خيابان اميرآبادي
  • بلوار دانشجو

مراكز خريد

با سكونت در محله ولنجك از لحاظ دسترسي به مراكز خريد براي تهيه مايحتاج روزانه و خريد پوشاك و ديگر وسايل ضروري دشواري نخواهيد داشت. از مكان‌هاي تجاري اين محله مي‌تواند به موارد زير اشاره كرد.

  • مركز خريد ولنجك
  • مركز خريد توچال
  • مركز خريد خليج فارس
  • مركز خريد هشت بهشت زعفرانيه
  • مركز خريد تعاوني تحقيقات گياه پزشكي كشور
  • مركز خريد پالاديوم

 

مركز خريد پالاديوم

بوستان‌ها

  • بوستان نگين
  • بوستان گلريزان
  • بوستان نور
  • بوستان توحيد
  • بوستان تندرستي (ساسان)
  • بوستان اقاقيا
  • بوستان توسكا
  • بوستان ياسمن
  • بوستان دانشجو

مكان‌هاي مهم ولنجك

يكي از امتيازات خريد يا رهن و اجاره آپارتمان در ولنجك، دسترسي نزديك به مراكز درماني تخصصي و فوق تخصصي همچون بيمارستان آيت الله طالقاني، بيمارستان رامتين، دي كلينيك و مركز جراحي ولنجك و بيمارستان دامپزشكي البرز است. علاوه بر دانشگاه شهيد بهشتي و همچنين موسسه تحقيقات گياه پزشكي كشور و سازمان تحقيقات و آموزش و ترويج كشاورزي، وجود چند سفارت، تردد روزانه در ولنجك را از حد معمول بيشتر كرده است.

  • سفارت اوكراين
  • سفارت صربستان
  • سفارت الجزاير
  • سفارت ساحل عاج
  • دانشگاه شهيد بهشتي
  • سالن اجلاس سران

مراكز تفريحي ورزشي

وجود چند مركز تفريحي ورزشي مهم در محله ولنجك كه حتي شهروندان ديگر محله‌هاي تهران نيز از آن‌ها استفاده مي‌كنند، اعتبار محله ولنجك را از لحاظ دسترسي مطلوب به امكانات رفاهي بالا برده است.

  • بام تهران
  • تله كابين توچال
  • مجموعه فرهنگي ورزشي سبز
  • خانه كشتي منصور برزگر

چگونه به توچال برويم

خريد آپارتمان در ولنجك

اگرچه قيمت واحدهاي مسكوني در ولنجك نيز همانند ديگر محله هاي تهران به عوامل مختلفي از موقعيت و متراژ ملك و سن بنا بستگي دارد، اما به دليل قرار گرفتن اين محله در مناطق شمالي تهران و مجاورت با كوه‌هاي توچال، خريد خانه در ولنجك به بودجه بسيار بالايي نياز دارد. ساخت و سازهايي كه به سرعت در اين محدوده در حال انجام است نيز مزيد بر اين گراني شده است. خانه‌هاي ويلايي محله ولنجك در كنار خانه‌هاي لوكس و مدرن قيمت قابل توجهي داشته و البته طرفداران خاص خود را دارد. براي اطلاع از قيمت دقيق خريد آپارتمان در ولنجك و ساير مناطق تهران به سايت املاك دلتا مراجعه كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۳:۰۸ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
بلوار كشاورز از معابر اصلي شهر تهران و از اولين بلوارهايي است كه در محدوده مركزي تهران ساخته شده است.
خريد آپارتمان در بلوار كشاورز

بلوار شرقي ـ غربي كشاورز در محله‌اي به همين نام و در منطقه ۶ شهرداري تهران قرار دارد. اين بلوار از ميدان وليعصر در سمت شرقي خود آغاز شده و تا خيابان كارگر امتداد مي‌يابد. محله كشاورز با تركيبي از ساختمان‌هاي قديمي و نوساز به خيابان فاطمي از شمال، بلوار كشاورز از جنوب، خيابان وليعصر از شرق و خيابان كارگر شمالي از غرب منتهي مي‌شود. آپارتمان‌ها و خانه‌هاي ويلايي متعدد و متنوع و دسترسي‌هاي مناسب اين محدوده موجب شده تا خريد آپارتمان در بلوار كشاورز  طرفداران بسياري داشته باشد. مجله دلتا اين بار در محله‌گردي خود به محله كشاورز رفته است. با ما همراه باشيد.

دسترسي به بلوار كشاورز

بلوار كشاورز به طول تقريبي ۲ كيلومتر در مسير خود با خيابان‌هاي فلسطين، حجاب، وصال شيرازي، قدس، ۱۶ آذر، كارگر و جمالزاده تقاطع دارد؛ بنابراين با وجود اين خيابان‌ها، دسترسي به اين بلوار به آساني امكان‌پذير است. اگر قصد تردد با خودروي شخصي در محله كشاورز را داريد لازم است بدانيد كه با طرح زوج و فردي كه در اين محدوده برقرار است، در طول روز ترافيك زيادي را شاهد نخواهيد بود. علاوه بر ايستگاه اتوبوس‌ تندرو راه‌آهن_تجريش در ميدان وليعصر، در اطراف بلوار كشاورز تاكسي‌هاي خطي بسياري مشاهده مي‌شود. ايستگاه‌هاي مترو ميدان وليعصر و ميدان انقلاب نيز شما را به اين محدوده خواهند رساند.

بلوار كشاورز

امكانات بلوار كشاورز

نزديكي محله بلوار كشاورز به پارك لاله، سينما بلوار و سينماهاي فلسطين و عصر جديد، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و فست فودهاي متعدد از مزاياي خريد و رهن و اجاره آپارتمان در بلوار كشاورز و خيابان‌هاي مجاور آن است. مراكز خريد پرستو و دي در خيابان وليعصر از مراكز خريد شاخص اين محله محسوب مي‌شوند. علاوه بر امكانات تجاري و تفريحي، بلوار كشاورز داراي بيمارستان‌هاي مجهزي مانند پارس، ساسان، ياس سپيد و آريا است. بيمارستان‌هاي امام خميني، مصطفي خميني، فيروزگر نيز در نزديكي اين محله قرار دارند. همچنين هتل اسپيناس در اين بلوار از هتل‌هاي مجلل تهران به شمار رفته و محل مناسبي براي برگزاري جشن‌ها، سمينارها و اقامت مهمان‌هاي خارجي و ايراني است.

خريد آپارتمان در بلوار كشاورز

قيمت خريد آپارتمان در بلوار كشاورز و خيابان‌هاي اطراف آن با توجه به سن بنا، كيفيت مصالح مورداستفاده در ساخت، موقعيت ساختمان (مسكوني و اداري) و كاربري ملك (ويلايي، آپارتمان و سوئيت) و … متفاوت است. قيمت خريد خانه در سرتاسر بلوار كشاورز نرخ ثابتي ندارد. خانه‌هاي بالاي بلوار كشاورز گران‌تر‌ از جنوب آن به فروش مي‌رسند و قيمت‌ها از تقاطع بلوار كشاورز و اميرآباد به سمت غرب، كمتر مي‌شود. يكي از نكات مثبت بافت محله كشاورز وجود ساختمان‌هاي نوساز و چند سال ساخت در كنار يكديگر است كه به مشتري با توجه به ميزان بودجه او، حق انتخاب بهتري مي‌دهد. براي اطلاع دقيق از قيمت خريد آپارتمان در بلوار كشاورز و ساير مناطق تهران به سايت املاك دلتا مراجعه كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۱:۴۹ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]

بيش از نيمي از آگهي‌ هاي موجود در بازار آپارتمان‌ هاي بزرگ متراژ و لوكس مربوط به گروه‌هاي سني نوساز و تازه‌ساز و عمدتا كليدنخورده است.

قيمت آپارتمان لوكس در تهران

بررسي قيمت آپارتمان هاي لوكس نوساز با مساحت بالاتر از ۱۵۰ متر مربع در تهران و همچنين معاملات قابل توجه اين آپارتمان‌ها نشان مي‌دهد كه اين واحدها كماكان مشتريان خود را دارند.

به گزارش مجله دلتا، در حالي كه عرضه واحد هاي مسكوني نوساز در تهران بسيار محدود شده است و اغلب مالكان جز در مواقع ضروري به فروش ملك خود در شرايط كنوني تمايل ندارند، اما بازار آپارتمان‌هاي بزرگ متراژ و لوكس‌ از اصول ديگري پيروي مي‌كند.

از آنجا كه متقاضيان آپارتمان‌ هاي لوكس بزرگ متراژ اغلب از نقدينگي خوبي بهره‌مندند به طوري كه نوسان قيمت در تصميم آنها به خريد يا انصراف موقت از حضور در بازار چندان تاثير ندارد اما اين بازار همچنان رونق خود را دارد؛ به اين معنا كه حتي در شرايط ركود بازار تعداد معاملات معمول در اينگونه واحد هاي مسكوني انجام مي‌شود.

همين ويژگي سبب شده سازنده‌ها مقاومتي نسبت به عرضه املاك بزرگ متراژ تكميل شده خود نداشته باشند و در نتيجه بيش از نيمي از آپارتمان‌هاي موجود در اين بازار نوساز يا با دو تا سه سال ساخت اما كليدنخورده است. البته با وجود اينكه تعداد عرضه آپارتمان هاي لوكس بزرگ متراژ در بازار زياد است، اما چون كه قيمت‌گذاري آنها با توجه به سقف قيمت صورت گرفته است، متقاضيان نيز در خريد خود تامل مي‌كنند.

در جدول زير آخرين قيمت پيشنهادي فروش آپارتمان هاي لوكس و بزرگ متراژ در تهران ارائه شده است. براي اطلاع از قيمت آپارتمان لوكس در تهران و ساير شهرستان‌ها به سايت املاك دلتا مراجعه كنيد.

آخرين قيمت آپارتمان لوكس

همچنين بخوانيد:

اجاره‌بهاي آپارتمان‌هاي بدون امكانات

قيمت مسكن در سال ۹۹؛ افزايش يا كاهش؟

قيمت اجاره آپارتمان در مناطق شمالي تهران

خريد خانه در كدام مناطق تهران سودآور است؟

وام مسكن براي زوج‌ها و مجردهاي تهراني چقدر هزينه دارد؟

براي مشاهده مطالب بيشتر از املاك دلتا ديدن نماييد

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۳۱:۵۸ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]

قيمت اوراق مسكن در دي‌‌ماه امسال در مقايسه با يك ماه گذشته كاهشي بوده و از ۴۶ هزار تومان به ۴۵ هزار و ۳۰۰ تومان رسيده است.

قيمت اوراق مسكن

با رسيدن قيمت اوراق مسكن به هر برگ ۴۵ هزار و ۳۰۰ تومان در دي‌ماه ۹۸، زوج‌هاي تهراني براي تهيه وام ۲۴۰ ميليوني مسكن و جعاله بايد ۲۱ ميليون و ۷۴۴ هزار تومان بپردازند. اين درحالي است كه اين قيمت در كمتر از يك ماه گذشته ۲۲ ميليون و ۸۰ هزار تومان بوده است.

 

به گزارش مجله دلتا با احتساب ۴۵ هزار و ۳۰۰ تومان قيمت اوراق مسكن، زوج‌هاي تهراني مي‌توانند تا سقف ۲۴۰ ميليون تومان شامل ۱۰۰ ميليون تومان تسهيلات خريد مسكن براي هر نفر و ۴۰ ميليون تومان وام جعاله دريافت كنند؛بنابراين زوج‌هاي ساكن تهران با خريد ۴۰۰ برگه تسهيلات مسكن به مبلغ ۱۸ ميليون و ۱۲۰ هزار تومان به همراه ۸۰ برگه تسهيلات مسكن به مبلغ سه ميليون و ۶۲۴ هزار تومان براي ۴۰ ميليون تومان وام جعاله، در مجموع بايد ۲۱ ميليون و ۷۴۴ هزار تومان پرداخت كنند.

همچنين مجردهاي تهراني مي‌توانند تا ۱۴۰ ميليون تومان وام دريافت كنند كه هزينه آن از ۱۲ ميليون و ۸۸۰ هزار تومان به ۱۲ ميليون و ۶۸۴ هزار تومان كاهش يافته و شامل ۱۰۰ ميليون تومان تسهيلات خريد مسكن و ۴۰ ميليون تومان جعاله مي‌شود؛ بنابراين مجردهاي تهراني با خريد ۲۰۰ برگه تسهيلات مسكن به مبلغ ۹ ميليون و ۶۰ هزار تومان و خريد ۸۰ ورق به مبلغ سه ميليون و ۶۲۴ هزار تومان براي ۴۰ ميليون تومان وام جعاله، در مجموع بايد ۱۲ ميليون و ۶۸۴ هزار تومان بپردازند.

سقف اين تسهيلات براي مراكز استان و شهرهاي با جمعيت بيش از ۲۰۰ هزار نفر به ۸۰ ميليون تومان رسيده كه براي آن بايد ۱۶۰ برگه به مبلغ هفت ميليون و ۲۴۸ هزار تومان خريداري شود.

همچنين اين وام براي ساير مناطق شهري نيز ۶۰ ميليون تومان در نظر گرفته شده است كه بايد براي آن ۱۲۰ برگه به مبلغ پنج ميليون و ۴۳۶ هزار تومان خريداري شود.

همچنين بخوانيد:

قيمت مسكن در سال ۹۹؛ افزايش يا كاهش؟

گران ترين و ارزان ترين مناطق پايتخت براي خريد خانه

قيمت اجاره آپارتمان در مناطق شمالي تهران

خريد خانه در كدام مناطق تهران سودآور است؟

آخرين قيمت آپارتمان‌هاي بزرگ متراژ در تهران

براي مشاهده مطالب بيشتر از املاك دلتا ديدن نماييد

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۲۴:۲۲ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]

دسترسي محله زعفرانيه به امكانات رفاهي و تفريحي، بافت لوكس و نوساز آن و البته قرار گرفتن در شمالي‌ترين منطقه تهران، افراد بسياري را به خريد ملك در اين محله راغب كرده است.

خريد آپارتمان در زعفرانيه

زعفرانيه از محله‌هاي منطقه يك شهرداري تهران و در محدوده شميران واقع شده است. اين محله كه به دليل فاصله قابل توجه از سطح دريا از آب و هوايي خنك برخوردار است، از بخش شمالي به ارتفاعات كلك‌چال و از غرب به رودخانه ولنجك محدود مي‌شود. همسايگي اين محله از شرق با تجريش و از جنوب با خيابان وليعصر و محله محموديه موقعيت ممتازي را از لحاظ دسترسي به نقاط مركزي و شمالي تهران فراهم كرده است. علاوه بر دسترسي مطلوب، خريد آپارتمان در زعفرانيه باتوجه به بافت نوساز و لوكس اين محله، بودجه بسيار بالايي را مي‌طلبد. مجله دلتا اين بار در محله‌گردي خود به زعفرانيه رفته است. با ما همراه باشيد.

دسترسي به زعفرانيه

چمران به‌عنوان يكي از شاهراه‌هاي اصلي شهر، نزديك‌ترين بزرگراه به زعفرانيه است و در كنار خيابان وليعصر و شريعتي و خيابان‌هايي همچون آصف، مقدس اردبيلي، الف و زعفرانيه (خيابان فلاحي) دسترسي شهروندان به اين محدوده را آسان‌تر مي‌كند. محله زعفرانيه محدوديت ترافيكي ندارد؛ اما به دليل تعدد سفارتخانه‌ها ممكن است در طول روز شاهد ترافيك در اين محله باشيد. در كنار خط تاكسي خيابان اسد آباد_ميدان تجريش و تاكسي‌هاي گذري كه از ولنجك مستقيما شما را به اين محله مي‌رسانند، مترو تجريش در نزديكي ميدان قدس، شما را در كمترين زمان ممكن به اين محله خواهد رساند.

مراكز خريد

يكي از مزاياي سكونت در محله زعفرانيه، دسترسي راحت به مراكز خريد متعددي است كه در اين محدوده واقع شده و مي‌تواند پاسخگوي نياز شما باشد.

  • مركز خريد زعفرانيه پلازا
  • مركز خريد باميك زعفرانيه
  • مركز خريد پالاديوم
  • مركز خريد پارميس (در حال احداث)
  • مركز خريد گالريا

بوستان‌ها

پارك ها و بوستان‌هاي بسياري در زعفرانيه وجود دارد كه به غير از ساكنان اين محله، مكاني براي گذران اوقات فراغت ساير شهروندان است.

  • بوستان زعفرانيه
  • بوستان ولنجك
  • بوستان ريحان (آصف)
  • بوستان ارغوان
  • بوستان تندرستي (ساسان)

مكان‌هاي مهم

علاوه بر اينكه مجموع تاريخي سعدآباد در محله زعفرانيه قرار دارد، سفارت‌خانه‌‌هاي آفريقاي جنوبي، برزيل، يمن، ويتنام، غنا و بلاروس نيز در اين محله مستقر هستند. مواردي كه در زير به آن‌ها اشاره مي‌شود از ديگر مكان‌هاي مهم زعفرانيه است.

  • عمارت تماشاگه زمان
  • بنياد ملي نخبگان
  • رصدخانه زعفرانيه
  • فرهنگستان هنر

خريد آپارتمان در زعفرانيه

اگرچه در محله زعفرانيه نيز مانند محله‌هاي ديگر تهران قيمت آپارتمان براساس سال ساخت، كيفيت مصالح مورد استفاده، موقعيت و نوع ملك (ويلايي، غيرويلايي، پنت‌هاوس) و … متغير است؛ اما به هر حال قيمت ملك در اين محله بالا است و اين موضوع بر ميزان وديعه پيشنهادي براي رهن و اجاره خانه در زعفرانيه نيز تاثيرخود را مي گذارد. در خريد ملك در زعفرانيه بايد توجه داشته باشيد كه بخش عظيمي از بازار مسكن اين محدوده را خانه‌هاي بزرگ‌متراژ و بالاتر از ۱۰۰ مترمربع به خود اختصاص داده است؛ بنابراين قيمت ملك حتي با وجود معقول بودن ارزش‌گذاري بر هر متر مربع، بسيار بالا خواهد رفت. به‌علاوه، با نگاهي به موقعيت زعفرانيه متوجه خواهيد شد كه همه واحدهاي مسكوني اين محله، سازه‌هايي قوي و باكيفيت بوده و اين موضوع نيز در بالا بودن قيمت خانه در زعفرانيه موثر است. بيشترين ساختمان‌سازي‌ها، خانه‌هاي مدرن و شيك، آپارتمان‌ها و برج‌هايي با معماري نوين را مي‌توان در مركز و جنوب محله زعفرانيه ديد. اگر بودجه شما از حد معمول نقدينگي لازم براي خريد خانه نوساز و لوكس در اين محله، كمتر است، انتخاب شما مي‌تواند به سمت واحدهاي چند سال ساخت در نواحي شمالي زعفرانيه برود. براي اطلاع دقيق از قيمت خريد آپارتمان در زعفرانيه و ساير مناطق تهران، به سايت املاك دلتا مراجعه كنيد.

همچنين بخوانيد:

خريد آپارتمان در چيتگر

خريد آپارتمان در ميرداماد ؛ محله‌اي با امكانات رفاهي مناسب

خريد آپارتمان در نياوران ؛ محله‌اي لوكس و خوش آب و هوا

خريد خانه در سازمان برنامه

براي مشاهده مطالب بيشتر از املاك دلتا ديدن نماييد

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۱۴:۵۴ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]

محله چيتگر، در منطقه ۲۲ و در شمال غرب تهران قرار گرفته است و از محله‌هاي جديد پايتخت محسوب مي‌شود.

خريد آپارتمان در چيتگر

محله چيتگر در منطقه ۲۲ شهرداري تهران قرار گرفته و در مقايسه با محله‌هاي ديگر پايتخت بسيار نوپا و در سال ۷۹ ايجاد شده است. خريد آپارتمان در چيتگر از ابتداي عملياتي شدن طرح درياچه چيتگر مورد استقبال بسياري از خريداران خانه قرار گرفت و ساخت و ساز را در اين منطقه توسعه داد. محله چيتگر از شمال به ارتفاعات البرز، از جنوب به آزادراه تهران-كرج، از غرب به وردآورد شمالي و از شرق به منطقه ۵ تهران منتهي مي‌شود. از آنجا كه حدود يك‌چهارم مساحت اين محله را فضاي سبز تشكيل مي‌دهد، در مقايسه با محله‌هاي ديگر تهران، اين منطقه از آب و هواي مناسب‌تري برخوردار است. مجله دلتا اين بار در محله گردي خود به چيتگر رفته است. با ما همراه باشيد.

هيچ منطقه‌اي مانند منطقه ۲۲ تهران و محله چيتگر، ساختمان‌هاي مسكوني بلند‌مرتبه و البته با قيمت‌هاي متوسط رو به بالا را در خود جاي نداده است. از جمله اين ساختمان‌ها مي‌توان به برج‌هاي مسكوني صياد شيرازي، نگين، بيمه، چيتگر و برج‌هاي سروناز و امين اشاره كرد. وجود واحدهاي مسكوني با قيمت‌هاي به نسبت معقول، دسترسي مناسب به حمل و نقل عمومي و امكانات تفريحي از مزاياي خريد و رهن و اجاره خانه در محله چيتگر است.

دسترسي به چيتگر

خوشبختانه محله چيتگر محدوديت ترافيكي ندارد. اگر با خودروي شخصي قصد تردد در اين منطقه را داريد، در بزرگراه شهيد همت خروجي خرازي، درياچه و محله چيتگر قابل مشاهده است. ميزان دسترسي اين محله به وسايل حمل‌ونقل عمومي در سال‌هاي اخير، بهبود چشمگيري داشته است. به جز ايستگاه متروي چيتگر، نزديك‌ترين ايستگاه به اين محله، دو خط اتوبوس‌راني ايران‌خودرو_شهرك شهرداري و پايانه هوانيروز_متروي چيتگر در اين منطقه مستقر است. به‌علاوه، اتوبوس‌هاي تندرو نيز از سه‌راه ضرابخانه شما را به اين منطقه خواهند رساند.

مراكز تفريحي و ورزشي

از مزاياي خريد يا رهن و اجاره آپارتمان در چيتگر، مي‌توان به دسترسي نزديك اين محله به مكان‌هاي تفريحي و ورزشي شاخص اشاره كرد. در كنار مجتمع ورزشي پرديسان نور و بوستان جنگلي چيتگر كه اوقات فراغت ساكنان اين منطقه و همچنين ساير شهروندان تهراني در آن‌ها سپري مي‌شود؛ درياچه شهداي خليج فارس نيز با تفريحات آبي از جمله قايق سواري و ماهيگيري و تفريحات غيرآبي از قبيل شهربازي و پارك سافاري، سينماي ۶ بعدي و دوچرخه سواري گردشگران بسياري را جذب كرده است. در ضلع شرقي اين درياچه نيز مركز تجاري بام لند با رستوران‌هاي و فروشگاه‌ هايي با برندهاي مشهور، به يكي از مراكز خريد مهم اين منطقه تبديل شده است.

خريد آپارتمان در چيتگر

بافت غالب محله چيتگر نوساز است و از لحاظ سطح قيمت، واحدهاي مسكوني اين محله دامنه قيمتي متفاوتي دارند كه البته با احداث قطب‌هاي متعدد گردشگري مانند درياچه خليج فارس و همچنين مراكز تجاري مختلف به ارزش اين واحدها افزوده مي‌شود. بررسي قيمت‌هاي پيشنهادي فروش خانه‌هاي محله چيتگر نشان مي‌دهد كه واحدهاي مسكوني و زمين‌هاي مشرف به درياچه از قيمت بيشتري برخوردار بوده و حتي واحدهاي مسكوني در طبقات بالايي با قيمت‌هاي بيشتري در مقايسه با طبقات پاييني فروخته مي‌شوند. سطح قيمت‌ها براي برج‌هاي لوكس و نوساز اين محله بسيار بالاتر و براي خانه‌هاي ساخته‌شده در معابر اين محله به نسبت كمتر است. براي اطلاع دقيق از قيمت خريد آپارتمان در چيتگر و ساير مناطق تهران، مي‌توانيد به سايت املاك دلتا مراجعه كنيد.

همچنين بخوانيد:

خريد آپارتمان در ميرداماد ؛ محله‌اي با امكانات رفاهي مناسب

خريد آپارتمان در نياوران ؛ محله‌اي لوكس و خوش آب و هوا

خريد آپارتمان در زعفرانيه

خريد خانه در سازمان برنامه

براي مشاهده مطالب بيشتر از املاك دلتا ديدن نماييد

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۰۸:۲۶ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 0
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی