مجله دلتا
مجله دلتا

بيش از نيمي از آگهي‌ هاي موجود در بازار آپارتمان‌ هاي بزرگ متراژ و لوكس مربوط به گروه‌هاي سني نوساز و تازه‌ساز و عمدتا كليدنخورده است.

قيمت آپارتمان لوكس در تهران

بررسي قيمت آپارتمان هاي لوكس نوساز با مساحت بالاتر از ۱۵۰ متر مربع در تهران و همچنين معاملات قابل توجه اين آپارتمان‌ها نشان مي‌دهد كه اين واحدها كماكان مشتريان خود را دارند.

به گزارش مجله دلتا، در حالي كه عرضه واحد هاي مسكوني نوساز در تهران بسيار محدود شده است و اغلب مالكان جز در مواقع ضروري به فروش ملك خود در شرايط كنوني تمايل ندارند، اما بازار آپارتمان‌هاي بزرگ متراژ و لوكس‌ از اصول ديگري پيروي مي‌كند.

از آنجا كه متقاضيان آپارتمان‌ هاي لوكس بزرگ متراژ اغلب از نقدينگي خوبي بهره‌مندند به طوري كه نوسان قيمت در تصميم آنها به خريد يا انصراف موقت از حضور در بازار چندان تاثير ندارد اما اين بازار همچنان رونق خود را دارد؛ به اين معنا كه حتي در شرايط ركود بازار تعداد معاملات معمول در اينگونه واحد هاي مسكوني انجام مي‌شود.

همين ويژگي سبب شده سازنده‌ها مقاومتي نسبت به عرضه املاك بزرگ متراژ تكميل شده خود نداشته باشند و در نتيجه بيش از نيمي از آپارتمان‌هاي موجود در اين بازار نوساز يا با دو تا سه سال ساخت اما كليدنخورده است. البته با وجود اينكه تعداد عرضه آپارتمان هاي لوكس بزرگ متراژ در بازار زياد است، اما چون كه قيمت‌گذاري آنها با توجه به سقف قيمت صورت گرفته است، متقاضيان نيز در خريد خود تامل مي‌كنند.

در جدول زير آخرين قيمت پيشنهادي فروش آپارتمان هاي لوكس و بزرگ متراژ در تهران ارائه شده است. براي اطلاع از قيمت آپارتمان لوكس در تهران و ساير شهرستان‌ها به سايت املاك دلتا مراجعه كنيد.

آخرين قيمت آپارتمان لوكس

همچنين بخوانيد:

اجاره‌بهاي آپارتمان‌هاي بدون امكانات

قيمت مسكن در سال ۹۹؛ افزايش يا كاهش؟

قيمت اجاره آپارتمان در مناطق شمالي تهران

خريد خانه در كدام مناطق تهران سودآور است؟

وام مسكن براي زوج‌ها و مجردهاي تهراني چقدر هزينه دارد؟

براي مشاهده مطالب بيشتر از املاك دلتا ديدن نماييد

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۳۱:۵۸ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی