مجله دلتا
مجله دلتا

در بهمن ماه 98، ميانگين قيمت يك متر مربع واحد مسكوني معامله شده در شهر تهران به بيشترين ميزان خود در 11 ماه گذشته و به 14.4 ميليون تومان رسيد.

تازه‌ترين گزارش‌ها از بازار مسكن در بهمن ماه ۹۸ نشان مي‌دهد كه به‌رغم افزايش قيمت‌ها، معاملات مسكن در شهر تهران همچنان در حال رشد است. در ماه مذكور ميانگين قيمت خريد و فروش هر متر مربع آپارتمان و واحد مسكوني معامله شده در بنگاه‌هاي معاملات ملكي شهر تهران به ۱۴.۴ ميليون تومان رسيده است كه در مقايسه با دي ماه و ماه مشابه سال گذشته به ترتيب معادل ۴.۳ و ۴۴.۴ درصد افزايش نشان مي‌دهد.

به گزارش مجله دلتا در ميان ۲۲ منطقه شهر تهران، بيشترين ميانگين قيمت يك متر مربع واحد مسكوني معامله شده معادل ۲۸.۵ ميليون تومان به منطقه يك و كم‌ترين آن با ۷.۱۶ ميليون تومان به منطقه ۱۸ تعلق داشته است. 

جذاب‌ترين دامنه قيمتي

در بهمن‌ماه امسال واحدهاي مسكوني در دامنه قيمتي ۹ تا ۱۰.۵ ميليون تومان به ازاي هر متر مربع بنا با سهم ۱۰.۵ درصد، بيشترين سهم از تعداد معاملات شهر تهران را به خود اختصاص داده‌اند. دامنه قيمتي ۱۰.۵ تا ۱۲ و ۷.۵ تا ۹ ميليون تومان به ترتيب با سهم ۱۰.۲ و ۹.۷ درصد در رتبه‌هاي بعدي قرار گرفته‌اند.

كوچك‌متراژها جذابتر شدند

توزيع فراواني تعداد واحدهاي مسكوني معامله شده بر حسب سطح زيربناي هر واحد مسكوني در بهمن ماه‌ نشان مي‌دهد، بيشترين سهم از معاملات انجام شده به واحدهاي مسكوني با زيربناي ۵۰ تا ۶۰ مترمربع با سهم ۱۴.۵ درصد اختصاص داشته است. واحدهاي داراي زيربناي «۶۰ تا ۷۰» و «۷۰ تا ۸۰» متر مربع به ترتيب با سهم‌هاي ۱۴ و ۱۲.۱ درصدي در رتبه‌هاي بعدي قرار دارند. در مجموع در اين ماه، واحدهاي مسكوني با سطح زيربناي كمتر از ۸۰ متر مربع، ۴/۵۳ درصد از معاملات انجام شده را به خود اختصاص دادند.

بازار داغ واحدهاي كمتر از يك ميليارد

بررسي قيمت خريد آپارتمان در تهران در بهمن ماه ۹۸ نشان مي‌دهد؛ واحدهاي مسكوني با ارزش ۴۵۰ تا ۶۰۰ ميليون با اختصاص سهم ۱۱.۷ درصد، بيشترين سهم از معاملات انجام شده را به خود اختصاص داده‌اند. واحدهاي داراي ارزش ۳۰۰ تا ۴۵۰ و ۶۰۰ تا ۷۵۰ ميليون تومان نيز به ترتيب با اختصاص سهم‌هاي ۱۱.۴ و ۹.۹ درصد در رتبه‌هاي بعدي قرار گرفته‌اند. درمجموع در اين ماه، حدود ۵۲ درصد از معاملات به واحدهاي مسكوني با ارزش كمتر از يك ميليارد تومان اختصاص داشته است.

همچنين بخوانيد:

چه كساني در طرح ملي مسكن ثبت نام نكنند

اقساط مسكن ملي چگونه پرداخت مي‌شود؟

بازار مسكن در هفته اي كه گذشت

مسير بازار مسكن تا پايان سال ۹۸

كدام خانه‌هاي لوكس مشمول ماليات مي‌شود؟

براي مشاهده مطالب بيشتر از املاك دلتا ديدن نماييد

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۱۰:۴۵ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی