مجله دلتا
مجله دلتا

شهرك غرب از محله‌هاي شمال غرب تهران است كه امكانات رفاهي فراوان آن، توجه بسياري از متقاضيان ملك را جلب كرده است.

محله شهرك غرب از محله‌هاي شمال غربي پايتخت است و در منطقه ۲ قرار دارد. با نگاهي به بافت اين محله متوجه خواهيد شد كه شهرك غرب با ديگر محله‌هاي لوكس تهران كمي تفاوت دارد و اين تفاوت را مي‌توان در معماري و ساخت خانه‌ها، به ويژه خانه‌هاي ويلايي اين محله، به وضوح ديد. در ابتداي دهه ۴۰، كلنگ ساخت شهرك غرب توسط گروهي از مهندسان آمريكايي، با هدف ساخت تهران مدرن به زمين زده شد. شباهت طراحي اين محله به سبك معماري كشورهاي غربي، علاوه بر اينكه اين محله را مزين به نام شهرك غرب كرد، موجب افزايش جمعيت اين محدوده و خريد آپارتمان در شهرك غرب شد. مجله دلتا، اين بار در محله‌گردي خود به اين محله آرام و خوش‌چهره رفته است. با ما همراه باشيد.

محله شهرك غرب محله‌اي وسيع با ۷ فاز مسكوني است كه از شمال به سعادت‌آباد، از جنوب به بزرگراه همت، از غرب به خيابان فرحزادي و بزرگراه چمران و از شرق به ده‌ونك منتهي مي‌شود. دسترسي راحت و وجود امكانات رفاهي، تفريحي و ورزشي از ويژگي‌هاي ممتاز شهرك غرب است.

دسترسي به شهرك غرب

نزديكي شهرك غرب به چند اتوبان اصلي همت، چمران و شيخ فضل‌الله نوري و خيابان‌هاي ايران‌زمين و مهستان و بلوارهاي دادمان، بلوار پاك‌نژاد و خوردين علاوه بر اين كه ترافيك اين منطقه را كاهش داده؛ تردد با خودروي شخصي را نيز آسان كرده است. براي رفت و آمد به شهرك غرب با وسايل نقليه عمومي مي‌توانيد از اتوبوس و تاكسي‌هاي مستقر در ميدان صنعت استفاده كنيد. خط ۷ متروي تهران در ميدان صنعت و شهرك غرب ايستگاه دارد. خط اتوبوس تندروي پايانه افشار_ پارك وي در ضلع شرقي شهرك غرب و همچنين خطوط اتوبوس متروي شريف_شهرك غرب، هفت تير _شهرك غرب از جمله مسيرهاي ديگري است كه دسترسي به شهرك غرب را با كمترين هزينه فراهم مي‌كنند.

مراكز خريد

شهرك غرب با تعداد زياد مراكز خريدي كه در دل خود جاي داده است، از مهم‌ترين محله‌هاي تجاري تهران به شمار مي‌رود. به جز مجتمع تجاري ميلاد نور كه شناخته‌شده‌ترين مجتمع تجاري تهران است، مجتمع‌هاي تجاري گلستان و ايران زمين هم مشتريان بسياري از نقاط مختلف پايتخت دارند. مجتمع‌هاي تجاري گل افشان، ليدوما، مهستان و ارم نيز از مراكز تجاري ديگر اين محله محسوب مي شوند.

مراكز تفريحي و ورزشي

بوستان‌هاي فدك، ايران‌زمين، گلستان، بهشت، بنفشه، مادر، زرافشان و … از فضاهاي سبز شهرك غرب است كه اوقات فراغت دلچسبي را براي شما فراهم مي‌كنند. ضمن اينكه اين محله از سرانه فضاي ورزشي كافي نيز برخوردار است و از مراكز شاخص آن مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • مجتمع ورزشي گلبانگ
  • مجموعه ورزشي النبي
  • باشگاه ورزشي انوش
  • مجتمع ورزشي تنيس قدس

مكان‌هاي مهم شهرك غرب

  • سفارت اردن
  • سفارت الجزاير
  • سفارت امارات متحده عربي
  • سفارت بوسني و هرزگوين
  • سازمان نظام مهندسي

خريد آپارتمان در شهرك غرب

قيمت اجاره يا خريد آپارتمان در شهرك غرب، از ميانگين قيمت مسكن در تهران بسيار بالاتر است. در كنار واحدهاي مسكوني لوكس، خانه‌هاي ويلايي به دليل مساحت بالا (عموماً از ۲۰۰ متر تا ۸۰۰ مترمربع) و معماري خاص بيشترين ميزان قيمت خريد و اجاره را به خود اختصاص داده‌اند. آگهي‌هاي خريد و فروش خانه در شهرك غرب، دامنه قيمتي ۴۰ تا ۶۵ ميليون تومان به ازاي هر متر مربع را نشان مي‌دهد كه دليل اين تفاوت را مي‌توان در معماري داخلي برجسته و امكانات فوق لوكسي خانه‌هاي اين محله ديد.

واحدهاي آپارتماني شهرك غرب نيز با ويژگي‌ها و امكانات بالاتر از استاندارد، از لوكس‌ترين سازه‌هاي شهر تهران به شمار مي روند كه اغلب آن‌ها بزرگ‌متراژ بوده و از اين رو پيدا كردن واحد مسكوني زير ۱۰۰ متر مربع دشوار است. مجتمع‌هاي مسكوني، آپارتمان‌هاي شخصي‌ساز و برج‌ها بيشترين سهم از بازار آپارتمان‌هاي شهرك غرب را تامين مي‌كنند. براي اطلاع از قيمت خريد آپارتمان در شهرك غرب و ساير مناطق تهران، به سايت املاك دلتا مراجعه كنيد.

براي مشاهده مطالب بيشتر از املاك دلتا ديدن نماييد

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۰۲:۱۰ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی