مجله دلتا
مجله دلتا

مرزداران از محله‌هاي غرب تهران با يك موقعيت جغرافيايي بي‌نظير است كه دامنه قيمتي متفاوت ملك در اين محله، افراد بسياري را مجذوب سكونت در مرزداران كرده است.

مرزداران يكي از محله‌هاي شمال غرب تهران است كه بلواري به همين نام در مركز اين محله، بزرگراه شيخ فضل‌الله نوري را به بزرگراه اشرفي اصفهاني متصل مي‌كند. اين محله از شمال به بزرگراه حكيم، از جنوب به بزرگراه جلال آل احمد، از شرق به بزرگراه شيخ فضل الله نوري و از غرب به بزرگراه يادگار امام (ره) منتهي مي‌شود. عمده شهرت و پرمتقاضي بودن اين محله در بين محله‌هاي شمال غرب تهران، به سبب وجود آپارتمان‌هاي شيك، خوش‌ساخت و نوساز است. براي خريد آپارتمان در مرزداران بايد در نظر داشته باشيد كه واحدهاي لوكس اين منطقه عمدتا به صورت مجتمع و اين موضوع ضريب امنيت سكونت در اين منطقه را بالا برده است. مجله دلتا اين بار در محله‌گردي به مرزداران رفته است. با ما همراه باشيد.

خانه‌هاي محله مرزداران به دليل بهره‌مندي از موقعيت جغرافيايي بي‌نظير و دسترسي آسان به بزرگراه‌ها، قيمت بالايي دارد؛ اما همسايگي اين منطقه با گيشا و صادقيه به‌عنوان محله‌هاي تجاري تهران و همچنين محيط آرام و ترافيك روان آن، موجب شده سرمايه‌گذاران نتوانند از محله مرزداران چشم‌پوشي كنند.

دسترسي به مرزداران

بلوار مرزداران به طول ۳.۵ كيلومتر است كه در مسير خود از خيابان‌هاي طاعتي، سپهر، سرسبز و ۳۵ متري لاله مي‌گذرد و تردد به محله‌هاي اطراف را تسهيل مي‌كند. رفت و آمد با خودروي شخصي به مرزداران با وجود بزرگراه‌هايي مانند همت، حكيم و شيخ فضل‌الله نوري نيز آسان خواهد بود. محله مرزداران ايستگاه مترو ندارد و نزديك‌ترين ايستگاه به اين محله، صادقيه است. خطوط اتوبوس‌ صادقيه، مرزداران و پونك نيز در اين محله حمل و نقل عمومي را پوشش مي‌دهند.

مراكز تفريحي و تجاري

محله مرزداران در مقايسه با محله‌هاي ديگر تهران، از جاذبه‌ها و مكان‌هاي تفريحي و ديدني كافي برخوردار است. بوستان‌هاي سيمرغ، گل‌ها، كريمي، هما و همچنين پارك پرديسان در محله مرزداران واقع شده است. باشگاه‌هاي آزادگان، ثمن و انديشه نيز از باشگاه‌هاي ورزشي اين منطقه به شمار مي روند. مراكز خريد زير هم مي‌تواند پاسخگوي نياز شما باشد.

  •  مركز خريد پرديس
  • مركز خريد الوند
  • مركز خريد الغدير

خريد آپارتمان در مرزداران

هزينه خريد خانه در محله مرزداران بسته به كيفيت مصالح ساختماني، موقعيت و نوع ملك (ويلايي يا غيرويلايي) و …متغير بوده و اين تفاوت قيمت شانس شما را در خريدن خانه در اين محله بيشتر مي‌كند. فراموش نشود كه حتي با وجود اختلاف قيمت، مرزداران از مناطق شمالي تهران بوده و قيمت ملك در آن بالا است و اين گراني، تاثير خود را بر ميزان نرخ وديعه و اجاره مي‌گذارد. همان‌طور كه گفته شد خانه‌هاي اين منطقه عمدتا در شهرك‌ها و مجتمع‌هاي آپارتماني قرار دارند كه البته سن بناي بالايي نداشته و افراد بسياري به دليل برخورداري از امنيت، به خريد اين واحدها تمايل دارند. بخش‌ عظيمي از بافت مسكوني محله مرزداران را خانه‌هايي با مساحت بيش از ۱۰۰ متر با امكانات مدرن تشكيل مي‌دهد. اگرچه پيدا كردن واحدهاي كوچك‌متراژ در اين منطقه اندكي دشوار است؛ اما غيرممكن نيست و در بررسي آگهي‌ها، واحدهاي ۶۰ تا ۷۰ متر نيز ديده مي‌شود. براي اطلاع دقيق از قيمت خريد آپارتمان در مرزداران و ساير مناطق تهران، به سايت املاك دلتا مراجعه كنيد.

همچنين بخوانيد:

خريد آپارتمان در شهرك غرب

خريد آپارتمان در ميرداماد ؛ محله‌اي با امكانات رفاهي مناسب

خريد آپارتمان در پونك ؛ فرصتي طلايي در غرب تهران

خريد خانه در جمهوري؛ محله‌اي در قلب تهران

خريد آپارتمان در تهرانپارس

براي مشاهده مطالب بيشتر از املاك دلتا ديدن نماييد

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۱۲:۰۰ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی