مجله دلتا
مجله دلتا
قرار گرفتن محله ستارخان در شبكه اصلي رفت و آمد شهري و همچنين دسترسي به مراكز تجاري موجب شده تا جست و جو براي خريد آپارتمان در اين محله افزايش يابد.
خريد آپارتمان در ستارخان

ستارخان يكي از محله‌هاي منطقه ۲ شهرداري تهران است كه خياباني به همين نام در اين محله يكي از شريان‌هاي ارتباطي مركز به غرب تهران محسوب مي‌شود. محله ستارخان از شمال به بزرگراه جلال آل احمد، از جنوب به خيابان آزادي، از غرب به بزرگراه يادگار امام و از شرق به بزرگراه چمران محدود مي شود. ساكنان قديمي ستارخان كه اين محله را به نام برق آلستوم مي‌شناسند مي‌گويند ستارخان امروزي در ابتدا باغي جزو اراضي طرشت بوده و در دهه چهل، مهاجريني از يزد با نقل مكان به اين محله اقدام به خريد اراضي ستارخان كرده و ساخت و ساز در آن را آغاز مي‌كنند. اين محله علي‌رغم قديمي بودن، نه تنها ظاهري فرسوده‌اي ندارد، بلكه توسعه ساخت و ساز و وجود آپارتمان‌هاي نوساز، سيماي مدرني به اين محله بخشيده و تقاضا براي خريد آپارتمان در ستارخان را بالا برده است. مجله دلتا در محله گردي خود به ستارخان رفته است. با ما همراه باشيد.  

دسترسي به ستارخان

شايد يكي از ويژگي‌هاي ممتاز محله ستارخان، قرار گرفتن آن در شبكه اصلي رفت و آمد شهري پايتخت است. خيابان ستارخان از فلكه دوم صادقيه آغاز شده و با گذر از فلكه اول صادقيه، به تقاطع خيابان خسرو مي‌رسد. اين خيابان سپس با عبور از زير پل‌هاي بزرگراه يادگار امام و ستارخان تا سه راه تهران ويلا امتداد پيدا مي‌كند. با انشعاب خيابان باقرخان از اين خيابان، ستارخان به ميدان توحيد و بزرگراه چمران رسيده و دسترسي مطلوبي را از غرب به مركز شهر فراهم مي‌كند.

طرشت، صادقيه، شادمان و توحيد از نزديك‌ترين ايستگاه‌هاي مترو نزديك به محله ستارخان هستند و تاكسي‌هاي گذري و مستقر در اطراف اين ايستگاه‌ها شما را محله ستارخان مي‌رسانند. خطوط اتوبوسر‌اني تندروي آزادي_ تهرانپارس و پايانه شهيد افشار_ ترمينال جنوب راه‌هاي ديگري براي دسترسي به اين محله هستند. خطوط اتوبوس هفت تير_ صادقيه و هفت تير_آزادي و ميدان وليعصر_ صادقيه نيز در اين محله ايستگاه دارند.

خيابان‌هاي مهم 

  • خيابان دريان نو
  • خيابان بهبودي
  • خيابان نصرت
  • خيابان حبيب‌الله
  • خيابان شادمهر شادمان

مراكز خريد

اگرچه ستارخان با قرار گرفتن در همسايگي محله صادقيه اين شانس را داشته كه از امكانات رفاهي اين محله برخوردار باشد، اما خود نيز امكانات مناسبي را دارا است. بازار بزرگ سنتي ستارخان يكي از مراكز اصلي خريد در اين محله است و با داشتن پاركينگ، كارواش، سرويس بهداشتي و چندين رستوران و كافه به مراجعه‌كنندگان كالا و خدمات ارائه مي‌دهند. بازار مفيد نيز در اين محله نيازهاي ساكنان آن را برطرف نموده است. به طور كلي دسترسي آسان به مراكز اداري و تجاري مركز شهر از جمله امتيازات خريد خانه در ستارخان است.

بافت مسكوني و قيمت مسكن در ستارخان

بافت محله ستارخان علي‌رغم قديمي بودن اين محله نوساز و مطابق با استانداردهاي شهرسازي است. نوسازي و بازسازي در اين محله به طور مداوم در جريان است. در اين محله علاوه بر آپارتمان‌هاي نوساز و مدرن، ساختمان‌هاي چند سال ساخت نيز به چشم مي‌خورد كه مي‌تواند پاسخگوي نياز متقاضيان با بودجه كمتر باشد. اين محله از مناطقي است كه تلفيقي از بافت مسكوني و تجاري را در خود جاي ‌داده است. خيابان ستارخان و فرعي‌هاي نزديك به آن با توجه به داشتن بافت تجاري، در طول روز با تردد بالايي همراه هستند. اما خيابان‌هاي دورتر را مكان‌هايي آرام تر و مناسب‌تر براي سكونت خواهيد يافت. براي اطلاع دقيق از قيمت خريد آپارتمان در ستارخان به سامانه املاك دلتا مراجعه كنيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۴:۱۰ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی