مجله دلتا
مجله دلتا
گزارش‌ها از قيمت خريد و فروش خانه در ساير مناطق مختلف پايتخت نشان مي‌دهد كه هر كدام از 22 منطقه واكنش متفاوتي به بازار مسكن داشته‌اند.
قيمت خريد و فروش خانه
هرچند در ماه‌هاي منتهي به آبان‌ماه با كاهش قابل توجه معاملات، قيمت خريد و فروش خانه در بازار مسكن، روند نزولي پيدا كرد، اما آمار آذرماه وزارت راه و شهرسازي از تغيير جهت بازار مسكن حداقل در اين ماه خبر مي‌دهد؛ به‌طوري كه برآوردها نشان مي‌دهد كه در اين ماه با معامله بيش از ۹ هزار واحد مسكوني، ميزان خريد و فروش‌ها در بازار مسكن رشد ۱۳۷ درصدي داشته و در كنار آن، قيمت خانه نيز بار ديگر افزايشي شده است.

به گزارش مجله دلتا بازار مسكن در هر يك از ۲۲ منطقه تهران با توجه به رشد ساخت و ساز در سال‌هاي گذشته روند متفاوتي داشته است. در شرايطي كه معاملات واحدهاي مسكوني در برخي مناطق تهران كاهشي بوده، مناطق شمالي تهران سطح معاملات خود را تا حدي حفظ كرده‌اند و كاهش قدرت خريد بر طبقات درآمدي بالاي جامعه تاثيري نداشته است. در كنار آن، فاصله قيمت مسكن در مناطق مختلف تهران نيز به شكل قابل توجهي افزايش يافته است.

آخرين گزارش بانك مركزي

اين گزارش مي‌گويد فاصله ميان گران‌قيمت‌ترين و ارزان‌قيمت‌ترين منطقه تهران، در هر متر به بيش از ۲۵ ميليون تومان رسيده و ميانگين قيمت خانه در تهران از هر متر مربع ۱۳.۵ ميليون تومان فراتر رفته است. بر اساس گزارش بانك مركزي منطقه يك تهران با ثبت عدد متري ۳۱ ميليون تومان، بالاترين قيمت خانه در پايتخت را به خود اختصاص داده است و پس از آن منطقه سه با ۲۳ ميليون، منطقه دو با ۲۰ ميليون، منطقه ۶ با ۱۷.۵ ميليون، منطقه ۵ با ۱۶ ميليون و منطقه ۴ با ۱۴.۸ ميليون تومان در رده‌هاي بعدي هستند.

فاصله ميان قيمت‌ها در منطقه يك با ساير مناطق و همچنين ۶ منطقه گران‌قيمت تهران با ساير مناطق شهر باعث شده ميانگين قيمت در پايتخت به شكل قابل توجهي افزايش پيدا كند تا جايي كه تنها همين ۶ منطقه قيمتي بالاتر از ميانگين ارايه شده دارند و در ۱۶ منطقه باقيمانده اعداد پايين‌تر از ۱۳.۵ ميليون تومان اعلام شده است.

ارزان‌ ترين منطقه پايتخت

براساس گزارش وزارت راه و شهرسازي از قيمت خريد و فروش خانه منطقه ۱۸ همچنان رتبه نخست را در ميان مناطق ارزان‌ پايتخت دارا است. ميانگين قيمت هر متر مربع واحد مسكوني در اين منطقه ۶.۵ ميليون تومان اعلام شده است. پس از آن، منطقه ۲۰ با ۶.۷ ميليون، منطقه ۱۷ با ۷.۴ ميليون، مناطق ۱۲ و ۱۵ با ۷.۸ ميليون و مناطق ۱۶ و ۱۹ با ۸.۳ ميليون تومان در رده‌هاي بعدي هستند.

در آمار خريد و فروش‌هاي آذرماه مشخص مي‌شود كه همچنان ركود در مناطق كم درآمدتر شهر خود را نشان مي‌دهد، اما در مناطق شمالي معاملات رونق گرفته است. در ماهي كه گذشت منطقه پنج تهران به تنهايي بيش از ۱۵۰۰ معامله را به نام خود ثبت كرده و اين در حالي است كه مجموع معاملات مناطق ۱۵ تا ۲۲ تهران به اين عدد نمي‌رسد. مناطق ۴، ۲، ۱۰ و ۱۴ نيز ديگر مناطقي بوده‌اند كه در اين ماه ميزان بالايي معامله را به خود اختصاص داده‌اند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۲۳:۵۴ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
مدير كل دفتر اقتصاد مسكن با اعلام فروش مسكن مهر به صورت اقساطي تا خرداد ۹۹، از راه‌اندازي سامانه املاك و اسكان تا پايان امسال خبر داد. 
فروش مسكن مهر

مدير كل دفتر اقتصاد مسكن از ارائه گزارش‌ درباره آخرين وضعيت فروش مسكن مهر و واحدهاي مسكوني تكميل و نيمه تمام در جلسه هجدهم شوراي عالي مسكن در سال جاري خبر داد.

به گزارش مجله دلتا پروانه اصلاني مدير كل دفتر اقتصاد مسكن با اشاره به اينكه برخي از واحدهاي مسكوني مهر تكميل و برخي تكميل نشده‌اند، اعلام كرد: مقرر شده است تمامي پروژه‌هايي كه تكميل شده اما فروش اقساطي نشده‌اند، تا ۳۰ اسفند فروش اقساطي شوند. همچنين، آن پروژه هايي كه تكميل و فروش اقساطي نشده‌اند نيز نهايتا تا پايان خرداد ۹۹ فروش اقساطي شوند.

اصلاني همچنين در خصوص برنامه‌هاي وزارت راه و شهرسازي در خصوص ساماندهي بازار اجاره‌بها اعلام كرد: برنامه‌هايي براي اجاره‌داري حرفه‌اي و استفاده از ظرفيت‌هاي پروژه هاي مشاركتي در برنامه اجاره‌داري حرفه‌اي در دستور كار است.

راه‌اندازي سامانه املاك و اسكان 

وي يكي از برنامه‌هاي وزارتخانه براي ساماندهي بازار اجاره بها را راه اندازي سامانه املاك و اسكان عنوان كرد و گفت: سامانه املاك و اسكان كه جزو برنامه‌هاي وزارت راه و شهرسازي براي ساماندهي به بازار اجاره بها و اخذ ماليات از خانه‌هاي خالي براي سرريز شدن آن‌ها به بازار اجاره است، تا پايان امسال رونمايي مي‌شود.

مديركل دفتر اقتصاد مسكن با اشاره به اينكه لايحه اصلاح قانون ماليات بر خانه‌هاي خالي به دولت ارايه شده تا ارايه اطلاعات به وزارت راه و شهرسازي به عنوان متولي تهيه سامانه شناسايي خانه‌هاي خالي اجباري شود، توضيح داد: مدل طراحي، شركت تعيين شده و فعاليت شركت ادامه دارد و قطعا سامانه تا قبل از پايان سال راه‌اندازي مي‌شود.

اصلاني تصريح كرد: اين سامانه در اختيار وزارت راه و شهرسازي قرار مي‌گيرد و دسترسي از سوي وزارت راه و شهرسازي به وزارت اقتصاد داده مي‌شود تا وزارت اطلاعات را از سامانه براي اخذ ماليات، استفاده كند.

وي در خصوص همكاري وزارتخانه‌ها و سازمان‌هاي ديگر براي تكميل اطلاعات اين سامانه اعلام كرد: وزارت راه وشهرسازي لايحه اصلاح قانون ماليات بر خانه‌هاي خالي را به دولت ارايه كرده است و با تصويب اين لايحه، ارايه اطلاعات به وزارت راه و شهرسازي از سوي سازمان‌ها و وزارتخانه‌هاي مرتبط به عنوان متولي تهيه سامانه شناسايي خانه‌هاي خالي اجباري مي‌شود.

به گفته اصلاني، براي تكميل اطلاعات مربوط به سامانه از فيلدهاي اطلاعاتي سازمان امور مالياتي استفاده مي‌شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۱۷:۲۶ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
اميريه محله‌اي قديمي و با اصالت با سطح دسترسي مطلوب به امكانات رفاهي در منطقه 11 تهران است.
خريد آپارتمان در اميريه

محله اميريه از محله‌هاي قديمي است كه روزگاري سكونت در آن براي طبقه متوسط و حتي مرفه يك آرزو بود. اميريه‌نشين بودن هنوز هم براي ساكناني كه بزرگ‌شده اين محله هستند در اولويت انتخاب محل زندگي قرار دارد و يك تعلق خاطر را مي‌توان در ساكنان اين محله ديد. اميريه از شمال به خيابان ابوسعيد و خيابان معيري و محله منيريه، از غرب به خيابان كارگر و محله مخصوص، از جنوب به خيابان بشيري و قزوين و محله‌هاي قلمستان و فروزش و از شرق به خيابان وحدت اسلامي و محله سنگلج محدود مي‌شود. اگر به خريد آپارتمان در اميريه فكر مي‌كنيد، پيش از هر اقدامي با مجله دلتا همراه باشيد.

محله اميريه در گذشته

مانند ديگر محله‌هاي قديمي تهران كه روزگاري تحت مالكيت رجال دولتي قاجاري بوده‌اند، زمين‌هاي اين محله نيز به اميربهادر وزير جنگ مظفر‌الدين‌شاه تعلق داشته است. اميربهادر عمارتي به نام اميريه در اين محله مي‌سازد و نام اميريه را بر آن مي‌گذارد. اميريه به دليل رفت و آمد اشراف و رجال سياسي آن زمان منطقه‌اي اعيان‌نشين در غرب تهران و نزديك دروازه قزوين به شمار مي‌آمده و حتي اولين كالسكه‌هاي تهران در اين محله ديده شده‌ است. اولين‌بار توسعه اميريه در دهه ۳۰ و ۴۰ آغاز و اين محله به بافت شهري مزين شد.

ساكنان قديمي اميريه نقل مي‌كنند كه كوچه‌اي به نام صد توماني در اين محله بود كه فقط بازاري‌هاي ثروتمند مي‌توانستند در آن خانه بخرند؛‌ زيرا قيمت خانه‌هاي آن صد تومان بود.

دسترسي به اميريه

خيابان وليعصر، خيابان وحدت اسلامي و خيابان كارگر سه خيابان اصلي شمالي_جنوبي اين محدوده هستند. خيابان ابوسعيد، خيابان معيري، خيابان فرهنگ، خيابان قزوين و خيابان بشيري نيز از مهم‌ترين مسيرهاي رفت و آمد شرقي_غربي اميريه هستند. بنابراين نگراني براي رفت و آمد به ساير نقاط دور و نزيك شهر نخواهيد داشت. ايستگاه مترو منيريه واقع در خط ۳ مترو (آزادگان_ قائم) نيز از اين محله عبور مي‌كند. از ايستگاه‌هاي مترو امام خميني، حسن آباد و مولوي نيز مي‌توان به محله اميريه دسترسي پيدا كرد. ايستگاه اتوبوس تندروي راه‌آهن_تجريش و همچنين اتوبوس‌هاي محلي در خيابان‌هاي اصلي اين محله جابه‌جايي مسافران را بر عهده دارند.

از امكانات ديگر اين محله مي‌توان به ايستگاه راه‌آهن اشاره كرد.

مراكز خريد و مكان‌هاي مهم اميريه

صنف‌هاي مختلفي به دليل دسترسي اميريه به نقاط مختلف شهر، در اين محدوده فعال هستند. در خيابان كارگر جنوبي و خيابان وليعصر مغازه‌هاي فراواني وجود دارند. از رستوران و فست‌فود و كافه گرفته تا لوازم تحرير فروشي، نانوايي، ابزارفروشي و هر چيز ديگري كه مورد نياز شما باشد. محله اميريه به بازار بزرگ تهران، فروشگاه‌هاي لوزام ورزشي منيريه و فروشگاه‌هاي تخت و كمد حسن آباد نزديك است. پارك شهر، بيمارستان لقمان و بيمارستان فارابي نيز از مكان‌هاي شاخص اميريه بوده كه ساكنان اين محله را از مراجعه به محله‌هاي اطراف بي‌نياز مي‌كند.

بافت مسكوني و قيمت ملك در اميريه

بافت قديمي اميريه با ساخت و ساز انبوه در حال از بين رفتن است. در كوچه‌هاي اميريه هر روز يك ساختمان جديد جاي يك ساختمان قديمي را مي‌گيرد. محله اميريه به لحاظ دسترسي و توسعه‌يافتگي نمره خوبي دريافت مي‌كند و امكانات و خدمات براي ساكنان اميريه تا حد خوبي فراهم است. همان‌طور كه گفته شد اميريه در گذشته محله مرفه‌نشين تهران بوده است، اما اكنون سكونت در اين محله يك رويا نيست و در مقايسه با برخي از محله‌هاي تهران اتفاقا مقرون به صرفه است. فراموش نكنيد كه اميريه تاريخ زنده تهران است و حتي با ساخت و ساز‌هايي كه با سرعت زياد در اين محله در حال انجام است، برخي از ساختمان‌هاي آن با عمري چندين و چند ساله محدوديت ساخت و ساز دارند.

در جست‌وجوهاي اينترنتي بايد دقت داشت كه در برخي از آگهي‌ها، محدوده جغرافيايي محله اميريه از ابتداي خيابان ولي‌عصر، حد فاصل ميدان راه‌آهن و خيابان امام خميني اعلام شده است و برخي از مشاوران املاك منطقه ۱۱، فروزش، اميربهادر و قلسمتان را هم بخشي از اميريه عنوان مي‌كنند.

با مراجعه به سايت دلتا اولين وب سايت ملكي در ايران مي‎توانيد با صرف زمان اندكي به آپارتمان دلخواه خود دست پيدا كنيد. براي اطلاع دقيق از آخرين قيمت خريد آپارتمان در اميريه ايـــنجــــا كليك كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۰۵:۰۷ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
سهروردي شمالي از محله‌هاي گران‎قيمت و لوكس منطقه 7 شهر تهران بوده كه كاربري مسكوني و تجاري آن، متقاضيان بسياري را به اين منطقه جذب كرده است.
خريد خانه در سهروردي شمالي

سهروردي شمالي، محله‌اي واقع در منطقه ۷ شهرداري تهران، از معدود محله‌هاي مركز شهر است كه علي‌رغم مجاورت با مناطق پرتردد پايتخت، دنج و آرام به نظر مي‌رسد. خيابان سهروردي شمالي، از محدوده پل سيد خندان و بزرگراه رسالت در شمال آغاز مي‌شود و در ادامه مسير به سمت جنوب با عبور از خيابان‌هاي خرمشهر، هويزه، بهشتي و مطهري در نهايت در جنوبي‌ترين نقطه به خيابان بهار شيراز مي‌رسد. دسترسي آسان سهروردي شمالي به ساير نقاط شهر تهران در كنار موقعيت ايده‌آل اين محله از لحاظ برخورداري از امكانات رفاهي، خريد خانه در سهروردي شمالي را افزايش داده است. مجله دلتا در محله‌‌گردي خود به سهروردي شمالي رفته است. با ما همراه باشيد.

سهروردي شمالي در گذشته

زمين‌هاي اين محله از اراضي عباس‌آباد به شمار مي‌رفته است. اوايل دهه‌ ۳۰ با دستور پهلوي اول، زمين‌هاي اطراف آن به چندين پادگان، سربازخانه و همچنين بانك فلاحت (كشاورزي) بخشيده مي‌شود. همزمان با ساخت كاخ‌ در نقاط مختلف تهران، ميرزا عباس ايرواني اين تپه‌ها را آباد كرده و به نام خود عباس‌آباد ناميد.

دسترسي به سهروردي شمالي

ايستگاه‌هاي متروي سهروردي و  شهيد قدوسي در اين محله واقع شده است. مصلي، شهيد بهشتي، مفتح و هفت تير نيز از ايستگاه‌هاي مترو در اطراف محله سهروردي شمالي هستند. علاوه بر مترو، خطوط تاكسيراني ويژه و بيسيم، حمل و نقل در اين منطقه را پوشش مي‌دهد. از ايستگاه تاكسي واقع در زير پل سيدخندان به تمام نقاط تهران شرق، غرب، شمال و جنوب خط تاكسي وجود دارد. ايستگاه اتوبوس باغ صبا از نزديك‌‎ترين ايستگاه‌هاي اين محله براي جابه‌جايي درون شهري است. از مهم‌ترين دسترسي‌هاي اين محله نيز مي‌توان به معابر زير اشاره كرد كه نقش كليدي در تردد شهروندان و ساكنان اين محله ايفا مي‌كنند.
  • بزرگراه رسالت مسير شرق به غرب
  • خيابان ارسباران (جلفا)
  • بزرگراه رسالت مسير غرب به شرق
  • خيابان شريعتي
  • خيابان سهروردي شمالي مسير شمال به جنوب به صورت يك طرفه از پل سيدخندان تا ميدان شهيد قندي (پاليزي)
  • خيابان سهروردي شمالي به صورت دو طرفه از ميدان شهيد قندي تا خيابان مطهري (تخت طاووس)
  • خيابان سهروردي جنوبي
  • خيابان خرمشهر (آپادانا)
  • خيابان بهشتي (عباس آباد)
  • خيابان مطهري (تخت طاووس)
  • خيابان بهار شيراز
جايگاه شماره ۱۳۳ اختصاصي سهروردي و پمپ بنزين خرمشهر واقع در آپادانا از جمله مراكز سوخت‌رساني هستند كه در صورت نياز مي‌توانيد به آنها مراجعه كنيد.

مراكز تفريحي

محله سهروردي شمالي از لحاظ برخورداري از سرانه فضاي سبز نمره قابل قبولي را دريافت مي‌كند. بوستان بهشت مادران و پارك انديشه در فضايي وسيع، مكان مناسبي را براي تفريح ساكنان اين محله فراهم كرده است. فرهنگسرا و كتابخانه انديشه نيز در همسايگي پارك انديشه مي‌تواند به عنوان يكي از گزينه‌هاي گذران اوقات فراغت جوانان و نوجوانان باشد. فرهنگسراي ارسباران در شمال پل سيدخندان و سينما آزادي در خيابان عباس آباد نيز از ديگر مراكز تفريحي اين محدوده هستند.

سهروردي شمالي بهشت مادران

مراكز خريد

مركز خريد انديشه تهران واقع در ميدان پاليزي انتخاب خوبي براي خريد خانم‌ها است. در جنوب ميدان پاليزي، آبميوه فروشي‌ها و اغذيه فروشي‌هاي متنوعي وجود دارد كه در جوار پاساژ انديشه در همين محدوده قرار دارند. علاوه بر اين سهروردي شمالي بورس تزئينات داخلي ساختمان، كابينت، فروشگاه‌هاي بزرگ قفل و لولا و يراق‌آلات است كه اين مركزيت، رفت و آمد به آن را در طول روز افزايش مي‌دهد.

بافت مسكوني و قيمت ملك در سهروردي شمالي

يكي از نكات جالب در خصوص بازار ملكي منطقه ۷، قرار گرفتن محله‌هاي ارزان و لوكس در كنار يكديگر است. كاربري محله سهروردي كه در دسته مناطق گران‎قيمت و لوكس اين منطقه طبقه‌بندي مي‌شود، تجاري و مسكوني است. هر چه از نيمه شمالي سهروردي شمالي به سمت خيابان بهشتي نزديك‌تر شويم بر كاربري‌هاي اداري و تجاري افزوده مي‌شود. در سهروردي شمالي عمده واحدهاي مسكوني نوساز به ازاي هر متر مربع از ۱۹ تا ۲۴ ميليون ارزش‍گذاري مي‌شوند. هر متر مربع از واحدهاي قديمي ۲۰ سال ساخت و بيشتر نيز ۱۴ تا ۱۶ ميليون تومان خريد و فروش مي‌شوند. دليل ارزش بالاي آپارتمان در سهروردي شمالي از يك سو ناشي از لوكس‌سازي در اين محله و از سوي ديگر به دليل غلبه كاربري مسكوني بر كاربري‌هاي اداري در اين محدوده بوده است. با مراجعه به سايت دلتا اولين وب سايت ملكي در ايران مي‎توانيد با صرف زمان اندكي به آپارتمان دلخواه خود دست پيدا كنيد. براي اطلاع دقيق از آخرين قيمت خريد خانه در سهروردي شمالي ايـــنجــــا كليك كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۵۱:۵۹ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
واسطه‌هاي ملكي مي‌گويند تعداد آگهي‌هاي ورودي براي فروش در بازار مسكن كاهش و ميزان تقاضا براي خريد افزايش يافته است.
خريد و فروش مسكن در تهران

بررسي ميداني بازار خريد و فروش مسكن در تهران از تغيير تركيب عرضه و تقاضاي اين بازار و ترديد طرف عرضه براي عقد قرارداد خبر مي‌دهد. اين در حالي است كه برخي از مراجعه‌كنندگاني كه در جست‌وجوي واحدهاي مسكوني مورد پسند هستند از خريد خانه در شرايط فعلي منصرف شده‌اند.

به گزارش مجله دلتا واسطه‌هاي ملكي مي‌گويند در حالي كه طبق روال هر سال با نزديك شدن به بازه زماني شب عيد، فشار تقاضا افزايش مي‌يابد، حجم آگهي‌هاي ارائه شده به دفاتر املاك به حدود يك سوم كاهش يافته است.

هرچند سنگين شدن كفه تقاضا به رشد كاذب قيمت‌هاي پيشنهادي منجر مي‌شود اما كماكان عمده خريد و فروش‌ها از نوع تبديل به احسن و سفته‌بازي است و با توجه به افت توان متقاضيان واقعي، ظرفيت جهش قيمتي وجود ندارد.

به گفته فعالان بازار مسكن از آسيب‌هايي كه اين روزها از طرف واسطه‌هاي غيرحرفه‌اي به بازار ملك وارد مي‌شود اين است كه برخي از خريداران آماتور و غيرحرفه‌اي بازار مسكن، با اين پيش‌فرض كه ممكن است در ماه‌هاي آينده با رشد قيمت مواجه شوند از ايده‌آل‌هاي خود درخصوص خانه‌ي مورد نظر كوتاه مي‌آيند. از طرف ديگر؛ قيمت نامتعارفي كه مالك براي واحد خود در نظر مي‌گيرد و پذيرش اين قيمت از سوي مشاور به توهم قيمتي دامن مي‌زند.

مكانيزم بازار مسكن در دو سال گذشته به اين صورت بوده است كه از آذرماه تعداد معاملات افزايش يافته و اين روند صعودي تا خردادماه سال آينده ادامه دارد و سپس بازار وارد ركود مي‌شود. بنگاه‌دارها بيان مي‌كنند كه اين وضعيت معمولا با مقداري شدت و ضعف همواره طي دهه‌هاي اخير در بازار مسكن حاكم بوده، اما تفاوت اين دوره با ساير دوره‌ها در اين است كه ظرفيت جهش قيمتي وجود ندارد.

در واقع اغلب متقاضيان براي حفظ ارزش پول اقدام به خريد مي‌كنند. ممكن است قيمت‌هاي اسمي در اين شرايط بالا برود اما به دليل عدم جهش قيمت، سوددهي مناسبي براي آن ديده نمي‌شود.

طي دو ماه اخير نيز مطابق روند هميشگي، معاملات خريد و فروش مسكن در تهران افزايش يافته و تعداد قراردادهاي خريد و فروش آذرماه ۱۳۵ درصد نسبت به آبان بالا رفته است. آمار اتحاديه املاك نيز گوياي آن است كه معاملات در دي‌ماه نيز ۱۷ درصد نسبت به آذرماه افزايش يافته اما بسياري از مشاوران سنتي چنين رونقي را احساس نمي‌كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۶:۵۳ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
دزاشيب، از محله‌هاي شميرانات است كه در منطقه يك شهرداري تهران قرار دارد. خريد آپارتمان در دزاشيب به دليل توسعه اين محله در سال‌هاي گذشته افزايش يافته است.
خريد آپارتمان در دزاشيب

دزاشيب، از محله‌هاي شميرانات در منطقه يك شهرداري تهران است. شمال دزاشيب به چهارراه مژده و سه راه فرمانيه منتهي مي‌شود. جنوب اين محله نيز از سه راه نياوران آغاز شده و تا انتهاي خيابان فرمانيه ادامه مي‌يابد. اين محله همچنين از شرق به خيابان كامرانيه شمالي و چيذر و از غرب به شريعتي تا سر قيطريه محدود مي شود؛ بنابراين دزاشيب محله ايده‌آلي براي سكونت كساني به‌شمار مي‌آيد كه تمايل دارند از امكانات محله‌هايي مانند قيطريه، نياوران و فرمانيه نيز بهره‌مند شوند. ساخت‌وسازهايي هم كه در يك دهه اخير در اين محله انجام شده، خريد آپارتمان در دزاشيب را به طور قابل توجهي بالا برده است. با مجله دلتا در معرفي بيشتر محله دزاشيب همراه باشيد.

دسترسي به دزاشيب

محله دزاشيب از شمال به خيابان باهنر، از جنوب به خيابان دزاشيب و خيابان فرمانيه، از شرق به خيابان كامرانيه شمالي و از غرب به خيابان باهنر منتهي مي‌شود. در اين محله محدوديت ترافيكي وجود ندارد؛ بنابراين براي تردد با خودروي شخصي مشكلي نخواهيد داشت، ضمن آن كه مي‌توانيد از خيابان‌هاي كامرانيه و شريعتي به بزرگراه صدر دسترسي پيدا كنيد. وضعيت حمل و نقل عمومي محله دزاشيب مطلوب است و دسترسي به مترو نيز وجود ايستگاه تجريش در ضلع جنوب غربي ميدان قدس، رفت و آمد به سطح شهر را آسان كرده است.

مراكز خريد

مراكز و مجتمع‌هاي تجاري بسياري در دزاشيب وجود دارد كه از معروف‌ترين آن ها مي‌توان به دپارتمان استور روشا اولين فروشگاه بدون مرز در كشور اشاره كرد. منظور از بدون مرز اين است كه بين مغازه‌هاي اين مركز خريد ديواري وجود ندارد. ساختمان روشا ۱۷ طبقه دارد و پنج طبقه از آن به فروشگاه‌هاي زنانه، مردانه، بچگانه، آرايشي بهداشتي و ورزشي و سفر اختصاص دارد. از ديگر مراكز خريد مي‌توان به مركز خريد روما در خيابان كامرانيه شمالي، مركز خريد كيميا در نياوران، خيابان عمار و بازار ميوه و تره بار در خيابان باهنر اشاره كرد.

مناطق ديدني دزاشيب تهران

محله دزاشيب از محله‌هاي قديمي تهران با قدمت ۴۰۰ سال است، از اين رو آثار تاريخي فراواني در آن مشاهده مي‌شود. از نقاط ديدني دزاشيب مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • مسجد شيخ علي: اين مسجد بيش از ۲۰۰ سال قدمت دارد.
  • مسجد عمر رمضون: اين مسجد در زمان ناصرالدين شاه ساخته شده است.
  • حمام بوعلي: اين حمام قدمتي نزديك به ۱۵۰ سال دارد.
  • كوچه قورباغه: اين كوچه به علت وجود استخر و باتلاق، قورباغه زياد داشته و به همين دليل كوچه قورباغه نام گرفته است.

باغ حاجي فخر الملك، باغ محمد صراف، باغ نظر و ايگار از ديگر مناطق سرسبز و ديدني دزاشيب هستند.

امكانات فرهنگي و ورزشي

با خريد آپارتمان در دزاشيب از امكانات فرهنگي منطقه مانند سراي محله دزاشيب، كتابخانه محله چيذر، خانه فرهنگ و كتابخانه عمومي سيد محمد تقي حكيم بهره‎مند خواهيد شد. همچنين در اين محله امكانات ديگري همچون «سينما دزاشيب» وجود دارد. اين مجموعه فرهنگي تفريحي با داشتن سينمايي به وسعت ۶۰۰ مترمربع و همچنين امكانات بي‌شمار ديگري در حوزه‌هاي ورزشي و بدن‌سازي، سالن فوتسال، سالن آمفي تئاتر، استخر، سونا، جكوزي و…نياز ساكنان خود را نسبتا مرتفع كرده است، البته نزديكي دزاشيب به تجريش زمينه‌اي را فراهم كرده تا ساكنان اين محله از امكانات تجريش هم استفاده كنند.

قيمت ملك

به طور كلي قيمت ملك در شمال تهران و به ويژه در منطقه يك تهران از جمله محله دزاشيب بالاتر از ميانگين است. در محله دزاشيب بسته به خيابان و نوع بنا مي‌توانيد خانه‌هاي متنوع با قيمت‌هاي متفاوت پيدا كنيد. با ساخت‌و‌سازهاي انبوه در چند سال گذشته، خانه‌هاي قديمي و ويلايي اين محله از بين رفته است. عمده ساختمان‌ها در دزاشيب بزرگ‌متراژ و اغلب آگهي‌ها در گروه متراژي بيش از ۱۰۰ مترمربع است. البته خانه‌هاي كوچك‌متراژي را نيز مي‌توان در بافت سنتي و كوچه‌هاي باريك آن جست‌وجو كرد كه اندكي ارزان‌تر از آگهي‌هاي مربوط به پهنه‌هاي نوسازي شده اين محله به فروش مي‌رسد. با مراجعه به سايت دلتا اولين وب سايت ملكي در ايران مي‎توانيد با صرف زمان اندكي به آپارتمان دلخواه خود دست پيدا كنيد. براي اطلاع دقيق از آخرين قيمت خريد خانه در دزاشيب ايـــنجــــا كليك كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۸:۲۴ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
قرار گرفتن محله ستارخان در شبكه اصلي رفت و آمد شهري و همچنين دسترسي به مراكز تجاري موجب شده تا جست و جو براي خريد آپارتمان در اين محله افزايش يابد.
خريد آپارتمان در ستارخان

ستارخان يكي از محله‌هاي منطقه ۲ شهرداري تهران است كه خياباني به همين نام در اين محله يكي از شريان‌هاي ارتباطي مركز به غرب تهران محسوب مي‌شود. محله ستارخان از شمال به بزرگراه جلال آل احمد، از جنوب به خيابان آزادي، از غرب به بزرگراه يادگار امام و از شرق به بزرگراه چمران محدود مي شود. ساكنان قديمي ستارخان كه اين محله را به نام برق آلستوم مي‌شناسند مي‌گويند ستارخان امروزي در ابتدا باغي جزو اراضي طرشت بوده و در دهه چهل، مهاجريني از يزد با نقل مكان به اين محله اقدام به خريد اراضي ستارخان كرده و ساخت و ساز در آن را آغاز مي‌كنند. اين محله علي‌رغم قديمي بودن، نه تنها ظاهري فرسوده‌اي ندارد، بلكه توسعه ساخت و ساز و وجود آپارتمان‌هاي نوساز، سيماي مدرني به اين محله بخشيده و تقاضا براي خريد آپارتمان در ستارخان را بالا برده است. مجله دلتا در محله گردي خود به ستارخان رفته است. با ما همراه باشيد.  

دسترسي به ستارخان

شايد يكي از ويژگي‌هاي ممتاز محله ستارخان، قرار گرفتن آن در شبكه اصلي رفت و آمد شهري پايتخت است. خيابان ستارخان از فلكه دوم صادقيه آغاز شده و با گذر از فلكه اول صادقيه، به تقاطع خيابان خسرو مي‌رسد. اين خيابان سپس با عبور از زير پل‌هاي بزرگراه يادگار امام و ستارخان تا سه راه تهران ويلا امتداد پيدا مي‌كند. با انشعاب خيابان باقرخان از اين خيابان، ستارخان به ميدان توحيد و بزرگراه چمران رسيده و دسترسي مطلوبي را از غرب به مركز شهر فراهم مي‌كند.

طرشت، صادقيه، شادمان و توحيد از نزديك‌ترين ايستگاه‌هاي مترو نزديك به محله ستارخان هستند و تاكسي‌هاي گذري و مستقر در اطراف اين ايستگاه‌ها شما را محله ستارخان مي‌رسانند. خطوط اتوبوسر‌اني تندروي آزادي_ تهرانپارس و پايانه شهيد افشار_ ترمينال جنوب راه‌هاي ديگري براي دسترسي به اين محله هستند. خطوط اتوبوس هفت تير_ صادقيه و هفت تير_آزادي و ميدان وليعصر_ صادقيه نيز در اين محله ايستگاه دارند.

خيابان‌هاي مهم 

  • خيابان دريان نو
  • خيابان بهبودي
  • خيابان نصرت
  • خيابان حبيب‌الله
  • خيابان شادمهر شادمان

مراكز خريد

اگرچه ستارخان با قرار گرفتن در همسايگي محله صادقيه اين شانس را داشته كه از امكانات رفاهي اين محله برخوردار باشد، اما خود نيز امكانات مناسبي را دارا است. بازار بزرگ سنتي ستارخان يكي از مراكز اصلي خريد در اين محله است و با داشتن پاركينگ، كارواش، سرويس بهداشتي و چندين رستوران و كافه به مراجعه‌كنندگان كالا و خدمات ارائه مي‌دهند. بازار مفيد نيز در اين محله نيازهاي ساكنان آن را برطرف نموده است. به طور كلي دسترسي آسان به مراكز اداري و تجاري مركز شهر از جمله امتيازات خريد خانه در ستارخان است.

بافت مسكوني و قيمت مسكن در ستارخان

بافت محله ستارخان علي‌رغم قديمي بودن اين محله نوساز و مطابق با استانداردهاي شهرسازي است. نوسازي و بازسازي در اين محله به طور مداوم در جريان است. در اين محله علاوه بر آپارتمان‌هاي نوساز و مدرن، ساختمان‌هاي چند سال ساخت نيز به چشم مي‌خورد كه مي‌تواند پاسخگوي نياز متقاضيان با بودجه كمتر باشد. اين محله از مناطقي است كه تلفيقي از بافت مسكوني و تجاري را در خود جاي ‌داده است. خيابان ستارخان و فرعي‌هاي نزديك به آن با توجه به داشتن بافت تجاري، در طول روز با تردد بالايي همراه هستند. اما خيابان‌هاي دورتر را مكان‌هايي آرام تر و مناسب‌تر براي سكونت خواهيد يافت. براي اطلاع دقيق از قيمت خريد آپارتمان در ستارخان به سامانه املاك دلتا مراجعه كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۴:۱۰ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
پس از تبريز و تهران، اصفهان با محله‌‌هاي توسعه‌يافته خود و همچنين برخورداري از امكانات رفاهي كامل در اولويت متقاضيان براي خريد خانه است.
خريد خانه در اصفهان

اصفهان، شهري است كه در ۴۲۵ كيلومتري جنوب تهران، در دامنه شرقي كوه‌هاي زاگرس بر آبرفت‌هاي زاينده‌رود بنا شده است. اصفهان با ۱۴ منطقه شهري، از غرب به خميني شهر و نجف آباد، از جنوب به كوه صفه و سپاهان شهر، از شمال به شاهين شهر و از شرق به منطقه بياباني منتهي مي‌شود. نقش كليدي اصفهان در شبكه گردشگري، فرهنگي و اقتصادي كشور را نمي‌توان ناديده گرفت، اين موضوع علاوه بر اينكه به توسعه اين شهر كمك كرده، موجب شده تا خريد خانه در اصفهان بيش از گذشته اهميت پيدا كند. مجله دلتا اين بار به بررسي ظرفيت‌هاي شهر اصفهان براي خريد يا رهن و اجاره آپارتمان پرداخته است. با ما همراه باشيد.

جالب است كه بدانيد:

اصفهان در آذرماه ۱۳۹۴ به شبكه شهرهاي خلاق جهان زير نظر يونسكو پيوست. بر اساس استانداردهاي يونسكو، شهر خلاق، شهري است كه از نوآوري و توانمندي‌هاي شهروندان در توسعه پايدار شهري استفاده مي‌كند.

حمل و نقل عمومي در اصفهان

از آنجا كه اصفهان قطب گردشگري كشور است، بنابراين سيستم حمل و نقل عمومي آن از اهميت فراواني برخوردار است. سرويس‌هاي تاكسي و اتوبوس در اين شهر وظيفه جابه‌جايي مسافران را بر عهده دارند، ضمن آنكه متروي حومه شهري اصفهان در دست ساخت است.

تاكسي: علاوه بر تاكسي‌هاي عادي، تاكسي گردشگري، تاكسي بي سيم، تاكسي ويژه پايانه، تاكسي فرودگاه و سرويس مدارس، حمل و نقل در اصفهان را پوشش مي‌دهند. تاكنون بيشتر تاكسي‌هاي اصفهان مجهز به سامانه هوشمند شده‌اند و از طريق اين سيستم مي‌توانيد كرايه خود را به وسيله كارت‌هاي بانكي يا اصفهان كارت و يا كارت الكترونيكي حمل و نقل پرداخت كنيد. اپليكيشن‌هاي تپسي و اسنپ نيز در اصفهان فعال هستند.

اتوبوس: اتوبوس‌راني اصفهان با ۱۶۰۰ دستگاه اتوبوس يكي از بهترين سيستم‌هاي حمل و نقل كشور است. تمامي اتوبوس‌هاي خط واحد اصفهان به سيستم پرداخت الكترونيك مجهز هستند و بايد با  اصفهان كارت، كرايه را پرداخت كنيد. سامانه اتوبوس‌راني تندرو در اصفهان ۶ خط دارد كه روزانه تعداد بسياري از شهروندان و گردشگران را جابه‌جا مي‌كند.

بازارهاي اصفهان

بازار اصفهان، بازار قيصريه، بازار شاهي، بازار بيدآباد، بازار ريسمان، بازار غاز و بازارهاي اطراف ميدان نقش‌جهان از جمله بازار مسگرها، بازار هنر، بازار تركش‌دوزها، بازار كلاهدوزها، بازار لواف‌ها و بازار آهنگرها از جمله بازارهاي تاريخي_سنتي اصفهان است كه علاقه‌مندان خاص خود را دارند.

بازار مس اصفهان

مراكز خريد

اصفهان علاوه بر داشتن بازارهاي تاريخي از مراكز خريد مدرن با برندهاي معتبر ايراني و جهاني بي‌نصيب نمانده است.

  • مركز خريد سيتي سنتر
  • بازار موبايل اصفهان
  • مركز خريد جلفا
  • مجتمع تجاري مارتين
  • مجتمع تجاري پارك

مراكز تفريحي

شهربازي روياها كه برخي آن را بزرگ‌‌ترين شهربازي خاورميانه مي‌دانند، نخستين شهربازي كشور در كلاس بين‌المللي است و در ۱۷۰ هزار متر مربع و با ۹۰ جاذبه متنوع، ميزبان گردشگران و علاقه‌مندان است.

پارك جنگلي صفه در دامنه كوه صفه يكي از پارك‌هاي جنگلي اصفهان با امكاناتي نظير سينما و بولينگ و تله كابين و شهربازي و … است. پارك جنگلي ناژوان از ديگر پارك‌هاي جنگلي اصفهان است كه از امكانات بي‌نظيري مانند باغ پرندگان، خزندگان و پروانه‌ها، آكواريوم و پارك آبي تله سيژ و … برخوردار است.

اقتصاد اصفهان

وجود صنايع مادري مانند ذوب آهن، مجتمع فولاد مباركه، پالايشگاه، شركت پلي‌اكريل اصفهان و همچنين كارخانه‌هاي متعدد سراميك و كاشي‌سازي و معادن سنگ و سنگ‌بري اصفهان را تبديل به يك شهر قدرتمند صنعتي كرده است. مشاغل مربوط به ظروف چيني و سراميك و همچنين توليد لوازم خانگي، كارخانه توليد سيمان، ورق موجدار، صنايع خودروسازي، صنايع نظامي، صنايع هواپيماسازي، ساخت لوازم و تأسيسات گازي، صنايع مواد غذايي، فراورده‌هاي لبني، ريسندگي، نساجي و … اقتصاد اين شهر را پويا نگه داشته‌ است.

بافت مسكوني و قيمت ملك در اصفهان

عوامل متعددي بر قيمت ملك در نواحي مختلف اصفهان تاثير مي‌گذارند. آب و هوا، ميزان نزديكي به مكان‌هاي تاريخي و گردشگري و حتي مجاورت با زاينده‌رود ارزش املاك با امكانات مشابه را دستخوش تغيير مي‌كند. مناطق اصفهان نيز مانند ديگر شهرها از لحاظ ارزش ملكي به سه دسته لوكس، متوسط و ارزان تقسيم مي‌شوند. محله‌هاي بالاشهر اصفهان در جنوب آن قرار دارند. محله‌هايي چون مهرآباد، شيخ صدوق، ميرزا طاهر، چهارباغ بالا و مشتاق از محله‌هاي لوكس و مرفه‌نشين اصفهان محسوب مي‌شوند. محله‌هايي مانند مرداويج نيز با اندكي كاهش قيمت در رده مناطق گران‌قيمت قرار دارد.

  • مهرآباد، لوكس‌ترين ساختمان‌هاي اصفهان را در خود دارد. واحدهاي لوكس اين منطقه بين ۲۰۰ تا ۳۰۰ متر مربع مساحت دارند. در برخي نواحي مهرآباد قيمت ملك به ۱۲ ميليارد تومان نيز مي‌رسد.
  • شيخ صدوق، به دو قسمت شمالي و جنوبي تقسيم ‌شده است. شيخ صدوق قلب لوكس‌ترين واحدهاي مسكوني اصفهان با متراژهاي بيش از ۲۰۰ مترمربع است. قيمت ملك در شيخ صدوق شمالي به ۱۸ ميليارد تومان نيز مي‌رسد.
  • ميرزا طاهر، محله‌اي با ساختمان‌هاي لوكس است اما از قيمت مناسب‌تري در ميان محله‌هاي لاكچري شهر برخوردار است. واحدهاي بزرگ‌متراژ و بين ۱۰۰ تا ۲۰۰ مترمربعي را در اين محله مي‌توانيد پيدا كنيد.
  • چهارباغ بالا، از معدود مناطق مركزي اصفهان است كه قيمت ملك در آن از ميانگين قيمت‌ها در مناطق متوسط بيشتر است. يكي از دلايل قيمت بالا، مجاورت اين محله با زاينده‌رود است.
  • مشتاق، در نزديكي زاينده‌رود واقع‌ شده است. خريد ملك در محله مشتاق، نسبت به خانه‌هاي مركز شهر هزينه‌بر تر است. رتبه نخست گران‌ترين آپارتمان‌هاي اصفهان به ترتيب به مشتاق اول، مشتاق دوم و مشتاق سوم تعلق دارد.
  • مرداويج، مرداويج يكي از محله‌هاي جنوبي شهر اصفهان است كه قيمت آپارتمان در اين محله متوسط رو به بالا است. براي اطلاعات بيشتر در مورد اين محله اينجا كليك كنيد.

قرار گرفتن مكان‌هاي تاريخي و گردشگري در مركز شهر اصفهان تردد و رفت و آمد در طول روز را در محله‌هاي مركزي افزايش و به نسبت قيمت ملك را نسبت به محله‌هاي لوكس اصفهان كاهش داده است. از محله‌هاي مركزي شهر اصفهان مي‌توان به فرهنگيان، مسجد سيد، مدرس، وليعصر و … اشاره كرد. مناطق شمالي شهر اصفهان برخلاف شهرهاي ديگر جزو محلات ارزان ‌قيمت خريد ملك است. بهارستان، امام خميني، زينبيه، كاوه و رباط اول از محله‌هاي ارزان‌قيمت شهر اصفهان است.

شما كدام محله‌هاي اصفهان را براي سكونت مناسب مي‌دانيد؟ نظرات شما بخش جدانشدني مجله دلتا است. همچنين مي‌توانيد براي اطلاع دقيق از قيمت خريد خانه در اصفهان به سامانه املاك دلتا مراجعه كنيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۷:۴۹ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
محله ظفر و خياباني به همين نام يكي از محله‌هاي با دسترسي مطلوب و با امكانات تفريحي و درماني قابل توجه است كه در منطقه 3 قرار دارد.
خريد آپارتمان در ظفر

بسياري از مشاوران املاك خريد آپارتمان در ظفر را يك امتياز و يك سرمايه‌گذاري ملكي امن به ويژه براي خريداران غيرمصرفي كه نگاهي سرمايه‌اي به بازار خريد و فروش ملك دارند، مي‌دانند. محله ظفر كجاست؟ اين محله كه شامل خيابان ظفر و فرعي‌هاي اطراف آن است يك محدوده ميان‌محله‌اي در منطقه ۳ شهرداري تهران است. خياباني شرقي غربي به همين نام نيز در اين محدوده وجود دارد كه از تقاطع با خيابان شريعتي آغاز مي‌شود و به خيابان وليعصر مي‌رسد.

قرار گرفتن خيابان ظفر در نيمه شمالي تهران و دسترسي آن به ساير محله‌ها و امكانات، قيمت ملك در اين محدوده را بالا نگه داشته است. اگرچه اين خيابان كه اكنون با نام دستجردي (دستگردي) شناخته مي‌شود از خيابان‌هاي به جا مانده از دوره قاجار است، اما بافت غالب آن نوساز بوده و تلفيقي از واحدهاي مسكوني و تجاري را در خود جاي داده است. مجله دلتا اين بار با گذر از محله ظفر، جزييات بيش‌تري از اين محله به شما خواهد گفت. با ما همراه باشيد.

دسترسي به ظفر

خيابان ظفر به خيابان‌هاي شريعتي، وليعصر، بلوار نلسون ماندلا، بلوار ميرداماد و بزرگراه مدرس دسترسي مستقيم دارد. خيابان شمالي_جنوبي عمراني، ظفر را به محله زرگنده متصل مي‌كند، همچنين ظفر توسط خيابان دكتر مصدق شمالي (نفت) به بلوار ميرداماد مي‌رسد. خيابان‌هاي ديگري همچون خيابان گوي‌آبادي و بلوار آرش نيز در اين محدوده قرار دارند. اين دسترسي‌ها تردد شما را با خودروي شخصي امكان‌پذير مي‌كند، به‌ويژه كه اين محله محدوديت ترافيكي نيز ندارد.

از لحاظ حمل‌ونقل عمومي نيز اين محله در وضعيت مناسبي قرار دارد. خط اتوبوس تندروي تجريش_ميدان راه‌آهن، در ظفر ايستگاه دارد. اتوبوس‌ شركت واحد نيز در ميرداماد و خيابان‌هاي اطراف محله دستگردي چند ايستگاه‌ دارد. شريعتي، حقاني و ميرداماد از نزديك‌ترين ايستگاه‌هاي مترو به محله ظفر هستند.

مكان‌هاي مهم

خيابان ظفر به عنوان معبر متصل كننده محله‌ها و خيابان‌هاي اصلي شهر به يكديگر، مكان‌هاي مهمي را نيز در خود جاي داده است كه از آن‌ها مي‌توان به موارد زير اشاره كرد.

  • سفارت كره شمالي
  • سفارت كويت
  • سفارت جمهوري لهستان
  • كنسولگري ايتاليا
  • كانون كارشناسان رسمي دادگستري استان تهران

محله ظفر

مكان‌هاي تفريحي

  • بوستان صبا و بوستان ناجي
  • باشگاه ورزشي الماس آفريقا
  • موزه پول، موزه تاريخ، موزه دفينه
  • مجتمع ورزشي شهيد كشوري

مراكز خريد

نگين ظفر واقع در خيابان شريعتي نبش خيابان ظفر، مركز خريد قلهك و مركز خريد ميرداماد از مراكز خريد محدوده ظفر هستند. علاوه بر اين ساكنان اين محله به راحتي به ساير مراكز خريدي كه در محله‌هاي اطراف مانند جردن و ميرداماد وجود دارد، دسترسي دارند.

مراكز درماني

با اينكه ظفر يك محدوده ميان‌محله‌اي است اما از لحاظ دسترسي به مراكز درماني به محله‌هاي اطراف خود نياز ندارد. از مراكز درماني محله ظفر مي‌توان به بيمارستان كودكان علي اصغر، آزمايشگاه تشخيص طبي پيوند و ساختمان پزشكان حكيم اشاره كرد. همچنين بيمارستان مطهري و بيمارستان خاتم الانبياء در غرب اين خيابان و در نزديكي خيابان وليعصر قرار دارند.

بافت مسكوني و قيمت ملك در خيابان ظفر

جالب است بدانيد كه مجاورت خيابان ظفر با برخي محله‌هاي تهران بر بافت مسكوني و اداري و تجاري آن تاثير گذاشته است. اين خيابان از شمال با محله زرگنده، از جنوب با بلوار ميرداماد و محله داووديه، از غرب با محله توانير و از شرق با جردن مجاور است. هر چه از شرق خيابان ظفر به سمت غرب آن و خيابان وليعصر حركت مي‌كنيم از تعداد واحدهاي مسكوني كمتر شده و به بافت تجاري افزوده مي‌شود. همچنين بافت مسكوني در نواحي شمالي خيابان ظفر به سمت محله زرگنده بيشتر است و با نزديك شدن به ميرداماد از فرعي‌هاي جنوبي اين خيابان، بافت تجاري بيشتر نمود پيدا مي‌كند؛ هرچند مجتمع‌هاي مسكوني در بافت جنوبي اين خيابان وجود دارد كه آن را از حالت اداري و تجاري يك دست خارج كرده است. به طور كلي همسايگي و پيوند اين خيابان با محله‌هاي مهم تهران و اتصال دو خيابان شريعتي و وليعصر توسط اين خيابان موقعيت استثنايي را براي اين محدوده فراهم كرده است. دامنه قيمتي ارزش هر متر مربع آپارتمان در محدوده ظفر از ۲۱ ميليون تا ۳۲ ميليون متغير است و براي سازه‌هاي لوكس از اين دامنه فراتر مي‌رود، اما آگهي‌هاي ملكي نشان مي‌دهد كه عمده معاملات در حد وسط دامنه قيمتي مذكور انجام شده است. براي اطلاع دقيق از قيمت خريد آپارتمان در ظفر مي‌توانيد به  املاك دلتا مراجعه كنيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۴:۵۹ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
مدير عامل بانك مسكن در تشريح كليات سقف جديد وام مسكن از افزايش تسهيلات خريد مسكن از ۸۰ به ۱۶۰ ميليون تومان براي زوج‌هاي تهراني خبر داد.
وام 300 ميليوني خريد مسكن

مدير عامل بانك مسكن ضمن اعلام افزايش سقف تسهيلات خريد مسكن از ۸۰ به ۱۶۰ ميليون تومان براي زوج‌‌هاي تهراني، جزئيات ديگري از افزايش سقف تسهيلات و ارائه وام ۳۰۰ ميليوني خريد مسكن را تشريح كرد.

به گزارش مجله دلتا ابوالقاسم رحيمي اناركي با اشاره به مصوبه جديد شوراي پول و اعتبار اظهار داشت: تسهيلات ۳۰۰ ميليون توماني براي خريد مسكن به واحدهاي مسكوني تا ۲۵ سال قدمت اختصاص دارد و براي واحدهاي با سن ۲۵ تا ۳۰ سال سقف تسهيلات جداگانه‌اي در نظر گرفته شده است.

مدير عامل بانك مسكن ادامه داد:

با مصوبه جديد سقف تسهيلات خريد مسكن در تهران براي مجردها از ۴۵ به ۸۰ ميليون تومان و براي زوج‌‌ها از ۸۰ به ۱۶۰ ميليون تومان افزايش يافته است. در مراكز استان‌‌ها و شهرهايي با جمعيت بيش از ۲۰۰ هزار نفر نيز مجردها ۶۰ ميليون تومان و  زوج‌ها ۱۲۰ ميليون تومان تسهيلات خريد مسكن مي‌توانند دريافت كنند.

رحيمي اناركي ضمن اشاره به شروط پرداخت وام ۳۰۰ ميليوني خريد مسكن اظهار داشت: مشروط بر همكاري سازنده تا ۲۰ درصد تامين مالي،‌ از محل اوراق حق تقدم تا ۸۰ درصد هزينه باقيمانده اجراي طرح در مشاركت‌هاي مدني تا سقف ۳۰۰ ميليون تومان پرداخت خواهد شد.

مدير عامل بانك مسكن همچنين در خصوص عملكرد اين بانك در سال جاري گفت: امسال كل تسهيلات اهدايي بانك ۲۰۰ هزار ميليارد ريال تا ۱۴ دي‌ ماه بوده است كه اين رقم نسبت به دوره مشابه سال گذشته، رشد يك درصدي داشته است.

رحيمي اناركي با بيان اينكه از مجموع اين تسهيلات، حدود ۱۷۱ هزار ميليارد ريال در حوزه مسكن پرداخت شده، اظهار كرد: رقم اين تسهيلات چهار درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته كاهش يافته كه اين كاهش به دليل ركود بازار مسكن روي داده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۰۳:۰۴ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 8
همه : 0
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی