مجله دلتا
مجله دلتا
هوش مصنوعي به شرايطي گفته مي‌شود كه يك ماشين از خود نشان مي‌دهد و واكنش هايي شبيه انسان در برابر اتفاقات نشان مي‌دهد.
حشره رباتيك

حشره رباتيك

به عصري رسيده ايم كه با پيشرفت علم در حوزه هوش مصنوعي، وجود حشره رباتيك غير طبيعي نيست. دانشمندان يك موسسه تحقيقاتي در سوئيس با نام اختصاري EPFL حشره هاي رباتيك نرمي توليد كرده اند كه نمي‌توان آن ها را خُرد كرد. گفته مي‌شود اين حشره (DEAnsect)، با استفاده از عضلات مصنوعي خود مي‌تواند كمي بيش از ۳ سانتي متر در ثانيه حركت كند.

به گزارش مجله دلتا؛ اين ربات كوچك براي حركت از يك عملگر مكانيكي با عايق الكتريكِ الاستومري استفاده مي‌كند. محرك هاي مكانيكي به حشره رباتيك اجازه مي‌دهند با استفاده از ارتعاشات، سه پاي خود را تكان دهد و به جلو پيش رود.

دو نسخه از اين حشره وجود دارد. اولين مورد با سيم هاي نازك طراحي شده است. مي‌توان با مگس كش آن را كوبيد يا با كفش روي آن راه رفت بدون آن كه آسيبي به ربات وارد شود. دومين نسخه داراي باتري كوچكي است كه به آن متصل شده، و اگر روي نيروي زيادي به آن وارد شود احتمال تخريب آن وجود دارد.

هوش مصنوعي

اين حشره داراي يك ميكروكنترلر به عنوان مغز و دو ديود جاي چشم ها است. چشم هاي اين حشره مي‌توانند تفاوت رنگ مشكي و سفيد را تشخيص دهند. طراحي چنين قابليتي، سبب مي‌شود اين ميكرو ربات بتواند يك خط مشكي را دنبال كند. هم چنين DEAnsect روي سطوح مختلفي از جمله صاف و نا هموار حركت مي‌كند.

حشره رباتيك با وزني معادل ۰.۲ گرم، مي‌تواند اجسامي تا پنج برابر وزن خود را حمل كند، و ماهيچه هاي خود را تا ۴۰۰ بار در ثانيه حركت دهد. محققان مي‌گويند: ماهيچه مصنوعي اين حشره، پوسته اي قابل ارتجاع از جنس پليمر دارد، كه بين دو الكترودِ نرم، قرار داده شده است. زماني كه ولتاژ به اين ربات اعمال مي‌شود، الكترودها به هم وصل مي‌شوند و پوسته را فشرده مي‌كنند. زماني كه ولتاژ قطع شود، به حالت اوليه خود باز مي‌گردد.

اين اختراع، دريچه جديدي را براي استفاده از ربات ها در معاينه يا انجام تعميرات از راه دور باز مي‌كند. هم چنين به درك عميق تر از زندگي دسته جمعي حشرات با فرستادن يكي از حشرات رباتيك ميان آن ها منجر مي‌شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۴:۵۲ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
با توجه به شرايط كلي بازار قيمت ميانگين هر ورق از اوراق تسهيلات مسكن حدود ۴۲ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
قيمت وام مسكن

زوج‌هاي غير تهراني كه در شهرهايي با جمعيت بيش‌تر از ۲۰۰ هزار نفر جمعيت زندگي مي‌كنند، مي‌توانند تا سقف ۸۰ ميليون تومان وام بگيرند كه براي گرفتن اين مبلغ بايد ۱۶۰ ورق بهادار خريداري كنند.

به گزارش مجله دلتا امتياز تسهيلات مسكن فروردين‌، مرداد و آذر ۱۳۹۸ كمي بيش‌تر از ۴۱ هزار تومان است، درحالي كه تسه فروردين امسال ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان قيمت دارد. تسه ارديبشهت، خرداد، مرداد و شهريور امسال به ترتيب ۴۲ هزار تومان، ۴۲ هزار و ۴۰۰ تومان، ۴۲ هزار تومان و  ۴۲ هزار و ۲۰۰ تومان داد و ستد مي‌شود.

بر اين اساس، با توجه به شرايط كلي بازار در محاسبه قيمت وام مسكن، قيمت ميانگين هر ورق از اوراق تسهيلات مسكن حدود ۴۲ هزار تومان در نظر گرفته و با اين رقم، هزينه وام مسكن براي اقشار مختلف محاسبه شده است.

با توجه به اين‌كه زوج‌هاي تهراني براي دريافت وام ۱۰۰ ميليون توماني مسكن بايد ۲۰۰ برگه تسهيلات مسكن خريداري كنند، هزينه اوراق براي آنها هشت ميليون و ۴۰۰ هزار تومان مي‌شود. به اين مبلغ با احتساب ۲۰ ميليون تومان وام جعاله كه بابت خريد آن بايد ۴۰ برگ تسه خريداري شود، يك ميليون و ۶۸۰ هزار تومان اضافه مي‌شود. بنابراين زوج‌هاي تهراني بايد براي دريافت وام ۱۲۰ ميليون توماني مسكن حدود ۱۰ ميليون و ۸۰ هزار تومان هزينه شود.

زوج‌هاي غير تهراني در شهرهايي با جمعيت بيش‌تر از ۲۰۰ هزار نفر، مي‌توانند تا سقف ۸۰ ميليون تومان وام دريافت كنند كه براي دريافت آن بايد ۱۶۰ ورق بهادار به ارزش حدود شش ميليون و ۷۲۰ هزار تومان خريداري شود. با احتساب يك ميليون و ۶۸۰ هزار تومان براي خريد اوراق وام جعاله، در مجموع براي دريافت وام ۱۰۰ ميليون توماني بايد هشت ميليون و ۴۰۰ هزار تومان پرداخت كنند.

زوج‌هاي ساكن در ساير شهرهاي با جمعيت زير ۲۰۰ هزار نفر مي‌توانند براي گرفتن ۶۰ ميليون تومان وام مسكن، ۱۲۰ برگ بهادار خريداري كنند كه بايد چهار ميليون و ۹۲۰ هزار تومان بابت خريد اوراق بپردازند. هم‌چنين براي دريافت ۲۰ ميليون تومان ديگر بابت وام جعاله نيز بايد يك ميليون و ۶۸۰ هزار تومان پرداخت كنند كه در مجموع براي وام ۸۰ ميليون توماني، حدود شش ميليون و ۶۰۰ هزار تومان از سوي زوجين بايد پرداخت شود.

مجردهاي تهراني نيز مي‌توانند تا سقف ۶۰ ميليون تومان و مجردهايي كه در مراكز استان‌هاي بالاي ۲۰۰ هزار نفر جمعيت دارند تا سقف ۵۰ ميليون تومان و در نهايت غير زوج‌هاي ساكن در ساير مناطق تا سقف ۴۰ ميليون تومان وام دريافت كنند كه به ترتيب هر كدام بايد ۱۲۰، ۱۰۰ و ۸۰ برگ بهادار اوراق تسهيلات مسكن را از فرابورس ايران خريداري كنند.

مجردهاي تهراني نيز براي خريد اين اوراق پنج ميليون و ۴۰ هزار تومان، افراد ساكن در مراكز استان بالاي ۲۰۰ هزار نفر جمعيت مبلغ چهار ميليون و ۲۰۰ هزار تومان و افراد گروه سوم مبلغ سه ميليون و ۳۶۰ هزار تومان پرداخت كنند. البته درصورت تمايل براي دريافت وام ۲۰ ميليون توماني جعاله بايد مبلغ يك ميليون و ۶۸۰ هزار تومان ديگر هم بپردازند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۰۱:۲۱ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
حالت تيره گوشي همراه با افزودن نور زرد رنگ و كاهش رنگ آبي روي گوشي همراه صورت مي‌گيرد.
حالت تيره گوشي همراه

مفيد نبودن حالت تيره گوشي همراه

چند سال پيش، براي اولين بار، اپل ويژگي “شيفت شبانه” (Night Shift) را معرفي كرد. اين ويژگي كه در واقع حالت تيره گوشي همراه به حساب مي‌آيد، قابليتي انعطاف پذير است و با تغيير زمان، لايه هاي رنگي متفاوتي را به سيستم اضافه مي‌كند. اپل مدعي بود اين قابليت به خواب راحت تر و بهتر كمك خواهد كرد.

به گزارش مجله دلتا؛ حالت شبانه با توجه به ساعت، هنگام غروب، فعال مي‌شود و رنگ صفحه نمايشگر با اضافه شدن لايه اي زرد رنگ، گرم تر به نظر مي‌رسد. اين حالت براي مقابله با نور آبي كه گفته مي‌شد باعث كاهش كيفيت خواب و درد چشم مي‌شود، طراحي شده است. آي او اس ۱۳ (iOS 13)، كه به تازگي منتشر شده است، هم از سيستم شيفت شبانه پشتيباني مي‌كند. تحقيقات جديد نشان مي‌دهد كه اين خصوصيت آنچنان كه تصور مي‌شود، موثر نيست.

night mode

با استناد به تحقيقات انجام شده در دانشگاه منچستر، قابليت هايي مانند حالت شبانه، مي‌توانند خلاف آنچه انتظار مي‌رود عمل كنند. كاهش شدت نور آبي يكي از مواردي بوده است كه توليد كنندگان سال ها در تلاش براي كاهش آن بودند. حتي عينك هايي با نام “نور آبي”، براي كاهش و مقابله با اين مشكل طراحي و عرضه شده اند. كاهش نور آبي براي كمك به فرد براي بهتر خوابيدن و حفظ ساعت بيولوژيكي بدن انجام مي‌شود.

 اما بر اساس مطالعات جديد، اين عمل، باعث بر هم زدن چرخه خواب طبيعي در بدن انسان مي‌شود. تحقيقات نشان مي‌دهد سطح “شدت روشنايي” بيش تر از نوع رنگ بر ريتم خواب تاثير مي‌گذارد. يعني وقتي نور آبي شدت كمي داشته باشد در برابر نور زرد، آرامش بخش تر محسوب مي‌شود. اين آزمايش توسط دكتر تيم براون، روي موش هاي انجام شده است. او مي‌گويد مي‌توان نتيجه اين آزمايش را به انسان نيز تعميم داد.

در اين مطالعه از نورپردازي هايي استفاده شده است كه به محققان اجازه تعويض رنگ، بدون تغيير شدت نور را مي‌دهد. رنگ آبي به نسبت رنگ زرد تاثيرات كم تري روي ساعت بيولوژيكي بدن خواهد گذاشت.
نورِ روز، زرد رنگ و زمانِ گرگ و ميش آسمان آبي است. توجه به رنگ طلوع و غروب روشي قابل اطمينان است كه ساعت بدن بر اساس آن تنظيم مي‌شود. البته در حال حاضر اين مورد فقط روي موش ها آزمايش شده است.

براي مشاهده مطالب بيشتر از مجله فناوري دلتا ديدن نماييد


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۶:۰۵ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
محله تهرانسر يكي از محله‌هاي مهاجرپذير غرب تهران با امكانات فراوان است كه از آن مي‌توان به عنوان محله‌اي خوش‌قيمت در بازار مسكن ياد كرد.
خريد خانه در تهرانسر

تهرانسر، يكي از محله هاي جنوب غربي پايتخت در منطقه ۲۱ است. اين محله از شمال به بزرگراه شهيد لشكري و شهرك آزادي، از جنوب به بزرگراه فتح، از شرق به فرودگاه مهرآباد و از غرب به بزرگراه آزادگان محدود مي‌شود. اگر به دنبال خريد خانه در تهرانسر هستيد، لازم است بدانيد كه اين محله به دليل آب و هواي مطلوب، امكانات رفاهي و درماني مطلوب، دسترسي‌هاي مناسب و از همه مهم‌تر قيمت‌هاي نسبتا عالي خريد يا رهن و اجاره ملك نسبت به محله‌هاي اطراف آن، تبديل به يكي از مناطق پرجمعيت تهران شده است.

به گزارش مجله دلتا محله‌ تهرانسر از معدود محله‌هاي خوش آب و هواي پايتخت است كه قيمت مناسب مسكن در آن متقاضيان بسياري را فراخوانده است. جالب است كه بدانيد يكي از ويژگي‌هاي شاخص اين محله شنيدن صداي هواپيما به دليل نزديكي به فرودگاه مهرآباد است.

تهرانسر در گذشته

تهرانسر از شكارگاه‌هاي سلطنتي دوره قاجار است. يك چشمه در اطراف بزرگراه آزادگان فعلي به ايجاد و توسعه اين محله در گذشته كمك كرده است. احمدشاه، اين چشمه را از “فرمانفرما” يكي از نوادگان ناصرالدين شاه قاجار، خريداري و در اطراف آن خانه‌هايي روستايي احداث مي كند و نام روستاي جديد را سليمان خانه مي‌گذارد. بعدها شركت نفت با خريد اين زمين‌ها واحدهاي مسكوني خود را در آن مي‌سازد و در نهايت اسم اين محله را به محله تهرانسر تغيير مي‌دهد.

دسترسي به محله تهرانسر

محله تهرانسر به ۷ بخش شامل تهرانسر شرقي، تهرانسر غربي، تهرانسر مركزي، تهرانسر شمالي، شهرك پاسداران، شهرك دريا و باشگاه نفت تقسيم مي‌شود. ۴ پايانه اتوبوس و ۱۷۹ ايستگاه و ۱۲۴ اتوبوس براي تهرانسر راه اندازي شده‌اند. دسترسي راحت و بدون ترافيك تهرانسر به نقاط مركزي پايتخت، اين منطقه را براي خريد و اجاره خانه گزينه مناسبي كرده است. بزرگراه آزادگان، جاده مخصوص كرج و جاده قديم كرج كه در اطراف تهرانسر قرار گرفته‌اند از علل سهولت رفت و آمد به اين منطقه هستند.

مراكز تفريحي

به دليل تراكم جمعيت در تهرانسر، پارك‌هاي كوچك و بزرگ فراواني را در اين محدوده خواهيد ديد كه ميزبان ساكنان اين محله در اوقات فراغت آن‌ها هستند. بوستان نرگس با مساحت ۳۲ هزار متر مربع و با امكانات مختلف و يك درياچه و شهربازي، بزرگترين پارك تفريحي اين منطقه است. اين پارك در ميدان اصلي تهرانسر، ميدان كمال الملك قرار دارد. بوستان بانوان گل ها با قدمت زياد و درخت‌هاي تنومند خود، از جاذبه‌هاي گردشگري اين محدوده به حساب مي‌آيد. مجتمع الماس غرب در چهار طبقه و ۵۰ واحد تجاري داراي شهربازي سرپوشيده براي كودكان و نوجوانان است. نزديكي اين محله به پارك جنگلي چيتگر، درياچه خليج فارس و مجتمع “opark” يك فرصت فوق‌العاده براي ساكنان اين محله است.

تهرانسر

مراكز خريد

اگر به دنبال محله‌اي با فروشگاه‌هاي به اصطلاح خوش‌قيمت هستيد، تهرانسر يكي از اين محله‌ها است. سكونت در اين محله خيال شما را از بابت دسترسي به مراكز خريد راحت خواهد كرد. مركز خريد رضا، يك مركز خريد طلاي گسترده در بلوار اصلي تهرانسر است. مجتمع تجاري سينا نيز يك پاساژ و مركز تجاري است. مجتمع تجاري صدف، پاساژ رحيميان و مركز تجاري تهرانسر نيز انتظارات شما را در زمينه‌هاي مختلف برآورده مي‌كنند.

قيمت ملك

از آنجايي كه بافت غالب تهرانسر بيشتر آپارتمان‌هاي نوساز است، در نتيجه قيمت خريد خانه در تهرانسر قابل توجه است. تا پيش از جهش قيمت‌ مسكن در تهران ميانگين هر متر مربع آپارتمان در اين محله زير پنج ميليون تومان بود، اما اكنون دامنه قيمتي بين ۱۱ تا ۱۵ ميليون تومان است. امكانات متنوع تفريحي، فرهنگي و درماني و همچنين اجراي طرح مسكن ملي و مسكن مهر، اين محله را به يكي از محله‌هاي مهاجر پذير تهران تبديل كرده است. مشاوران املاك دلتا مي‌توانند شما را در خريد يا رهن و اجاره ملك در تهرانسر ياري كنند. براي اطلاع دقيق از قيمت آپارتمان در تهرانسر اينجا كليك كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۳:۳۶ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
با نزديك شدن به پايان سال 2019 ميلادي رسانه هاي مختلف، ليست هايي از برترين ابداعات سال را ارائه مي‌دهند.
برترين اختراعات 2019

برترين اختراعات سال ۲۰۱۹

پايان هر سال مجله تايم اختراعات نوين آن سال را ليست مي‌كند. امسال نيز يكصد ابداع  و اختراعي كه تاثير زيادي در بهبود كيفيت زندگي بشر مي‌گذارند اعلام شده است. سه مورد از برترين اختراعات ۲۰۱۹ از ديد مجله تايم را در اين مطلب مجله دلتا بخوانيد.

عينك سخنگو

عينك سخنگو

عينك “تبديل ديدني ها به شنيدي” كه با نام OrCam My Eye 2 عرضه شده است زندگي افرادي را كه اختلالات بينايي دارند متحول مي‌كند. عينك سخنگو داراي دستگاه هاي كوچكي است كه از فناوري هوش مصنوعي بهره برده اند. مي‌توان قطعات را به فريم عينك متصل كرد. اين وسيله قدرت تشخيص چهره و ارز را دارد. هم چنين متن و باركد را به صورت بلند براي فرد مي‌خواند. قرار دادن چنين امكاني در يك وسيله كوچك مانند قرار دادن فيل در يك كمد كوچك است.

تشخيص هواي آلوده

تشخيص هواي آلوده

بيش تر مردم در خانه خود سنسور تشخيص مونوكسيد كربن دارند اما چيزي براي هشدار وجود رادون در منازل وجود ندارد. رادون يكي از گازهاي سنگين و پرتوزا است كه يكي از عوامل بروز سرطان ريه شناخته مي‌شود. از آنجا كه زمان زيادي از طول روز را در خانه سپري مي‌كنيم، جود اين گاز در هواي خانه بسيار خطرناك خواهد بود. شركت Airthing براي اولين بار دستگاهي طراحي كرده است كه علاوه بر تشخيص مونوكسيد كربن،وجود رادون را در هوا اعلام مي‌كند.

عصاي هوشمند

عصاي هوشمند

چند سال پيش، كورسات سيلان، فردي نابينا سعي در پيدا كردن راه خود به سمت هتل داشت و با كشيدن چمدان به دنبال خود، با استفاده از نرم افزار نقشه ياب روي گوشي هوشمند، با ميله برخورد كرد و دچار شكستگي پيشاني شد. او به فكر توليد عصايي هوشمند افتاد تا بتواند اشيا را در ارتفاع بالاتر از قفسه سينه تشخيص دهد. اين عصا هم چنين با برنامه مسيرياب گوگل و ساير نقشه ها سازگاري دارد. با توليد انبوه اين طرح، مي‌توان به ۲۵۰ ميليون فرد نابينا در سراسر جهان كمك كرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۵:۲۳ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
خيابان مطهري نبض تپنده موقعيت اداري شهر تهران با تنوع كاربري بي نظير است كه درمنطقه 7 قرار دارد.
خريد آپارتمان در مطهري

محله مطهري در منطقه ۷ شهرداري تهران است و خيابان مطهري از قلب آن مي گذرد. اين خيابان كه يك مسير غرب به شرق يك طرفه است و خيابان وليعصر را به بزرگراه شهيد صياد شيرازي متصل مي‌كند، موجب شده تا بافت غالب اين محله تجاري و اداري باشد. اگر قصد خريد آپارتمان در مطهري را داريد بايد بگوييم كه تلفيق بافت مسكوني و اداري در مطهري موجب شده تا اين محدوده به يكي از مناطق پر رفت و آمد پايتخت در طول روز تبديل شود.

به گزارش مجله دلتا ميزان دسترسي  محله مطهري به كالاها و خدمات متنوع و همچنين بافت نوساز آن باعث شده متقاضيان بسياري علاقه‌مند به تاسيس دفاتر اداري و شركت در اين محدوده باشند. خيابان مطهري را مي‌توان در يك كلام نبض تپنده موقعيت اداري شهر تهران دانست كه كاركنان بسياري از نهادهاي دولتي، شركت هاي مالي و كارگزاري، بازرگاني، خدماتي و صنعتي مستقر در اين محدوده روز خود را سپري مي‌كنند. هرچند كه تلفيق بافت مسكوني و اداري موجب شده تا اين محدوده به يكي از مناطق پر رفت و آمد در طول روز تبديل شود، اما هرگز ترافيك اين خيابان را آزار دهنده مشاهده نخواهيد كرد. همه چيز در خيابان اصلي اقتصاد تهران به دليل موقعيت جغرافيايي آن، طوري هنرمندانه چيده شده است كه شما در كمال آرامش به فعاليت‌هاي اداري خود بپردازيد و حتي با رضايت كامل ساكن اين محدوده باشيد.

مطهري در گذشته

اراضي اين محله در گذشته به فتحعلي خان صبا از نزديكان دربار فتحعلي شاه تعلق داشته است. اين زمين‌ها بعدها به شخص ثروتمندي فروخته مي‌شود و به تدريج در دهه ۳۰ و ۴۰ توسعه يافته و مورد توجه قرار مي‌گيرد. خيابان مطهري قبل از انقلاب تخت طاووس نام داشت و بعد از انقلاب به يادبود روحاني پژوهشگر، مرتضي مطهري، به خيابان مطهري تغيير نام پيدا كرد.

دسترسي به محله مطهري

محله مطهري از شمال به خيابان زينعلي و از جنوب به خيابان بهار شيراز محدود مي‌شود. شرق محله مطهري نيز خيابان شريعتي و غرب آن اتوبان مدرس قرار گرفته است. حمل و نقل عمومي با تعداد مناسب تاكسي و اتوبوس در اين محله تسهيل شده است. ايستگاه خط ۷ اتوبوس‌هاي تندرو از ميدان راه آهن تا ميدان تجريش در ايستگاه مطهري توقف دارد. ايستگاه ديگر اتوبوس در محله مطهري، ايستگاه سهروردي است كه از شرق به غرب خيابان مطهري حركت مي‌كند. ايستگاه متروي شهيد مفتح نيز شما را به اين محله خواهد رساند.

چرا خريد آپارتمان در محدوده مطهري

قطعا يكي از دلايلي كه باعث رضايت شما از سكونت در يك محله خواهد شد ميزان دسترسي اين محله به كالاها و خدمات است. مجتمع نور تهران به‌عنوان يكي از مراكز خريد شاخص اين محله با برخورداري از ۷۰ هزار متر مربع فضاي تجاري در هفت طبقه براي ساكنان اين محله امكانات فراواني را مهيا كرده است. مجتمع تجاري گل مريم نيز در ۵ طبقه و با ۲۸۳ واحد تجاري پذيراي مشتريان و گردشگران درون شهري است. امكانات رفاهي و آموزشي نيز در اين محدوده به وفور وجود دارد و آموزشگاه زبان، آموزشگاه‌هاي هنري، كامپيوتر، سالن‌هاي ورزشي و … شما را در پرورش مهارت‌هايتان ياري خواهند كرد.

پارك شهيد آويني در خيابان مطهري و خيابان تركمنستان و هچنين پارك مادر از فضاهاي سبز اين محدوده هستند، اما اگر به مكان‌هاي طبيعي و تاريخي علاقه‌مند هستيد مي‌توانيد به باغ موزه قصر سري بزنيد. باغ موزه قصر در انتهاي خيابان شهيد مطهري و بعد از تقاطع دكتر شريعتي واقع شده و به عنوان مكان تاريخي فرهنگي براي بازديد عموم آماده است. در خيابان مطهري و فرعي‌هاي اطراف آن رستوران‌ها، كافي شاپ ها، كترينگ‌ها و فست فودهاي بسيار متنوعي هستند. اگر هم اهل پياده روي هستيد پياده‌راه مطهري و خيابان‌هاي منتهي به آن را فراموش نكنيد.

قيمت ملك

محله مطهري نسبت به محله‌هاي ديگر تهران به ويژه در مركز شهر قدمت شهرنشيني بالايي دارد. به دليل وجود مغازه‌ها و مراكز تجاري و شركت‌ها و آموزشگاه‌هاي فراوان، برخي از صاحبان مشاغل آزاد و كسب و كارهاي خودساخته علاوه بر قشر كارمند در اين محدوده ساكن هستند. قيمت خانه ها در مطهري متوسط رو به بالا است، با توجه به جهش قيمت مسكن در دو سال گذشته كساني كه قصد خريد آپارتمان در اين محدوده را دارند بايد از سطح مالي خوبي برخوردار باشند. براي اطلاع دقيق از سطح قيمت خريد ملك در محدوده مطهري اينجا كليك كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۸:۳۰ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
استريم به سرويس هاي پخش هم زمان به صورت آنلاين گفته مي‌شود.
استريم بازي آمازون

استريم بازي آمازون

در حاليكه هنوز رسانه هاي مختلف واكنش هاي متعددي درباره گوگل استاديا، كه امسال رونمايي شد، نشان مي‌دادند، آمازون اعلام كرد يك سرويس بازي آنلاين (استريم) را راه اندازي خواهد كرد. شايان ذكر است كه استاديا يك سرويس اشتراكي بازي ابري از گوگل روي دستگاه هاي هوشمند است.
به گزارش مجله دلتا؛ اوايل سال جاري آمازون اعلام كرد روي يك سرويس بازي آنلاين (استريم) مشغول كار و قرار است اين سرويس را در سال ۲۰۲۰ ميلادي عرضه كند. اين شركت هم چنين اعلام كرد: در تلاش است تا با ناشران در باره برخي موضوعات مذاكره تا پيش از عرضه سرويس، مجموعه اي از چندين بازي را روي سرويس هاي انتشار، ايجاد كنند.

به نظر مي‌رسد سرويس استريم آمازون بر اساس سرويس ابري اجرا مي‌شود و با توييچ (Twich) ادغام خواهد شد. توييچ يك پلتفرم پخش آنلاين ويدئو و براي اولين بار در سال ۲۰۱۱ ميلادي معرفي شده است. آمازون توييچ را سال ۲۰۱۴ خريداري كرد.

بر اساس آگهي استخدامي كه اين شركت منتشر كرده، مي‌توان حدس زد آمازون در حال استخدام نيرو براي اين بخش است. در اين اطلاعيه، آمازون اعلام كرده است: ما اعتقاد داريم تكاملي كه زماني با بازي هاي آركيد (Arcade) شروع شده، اكنون به سرويس هاي استريم آنلاين رسيده است. اين پيشرفت به آينده اي ختم خواهد شد كه در آن همه گيمر ها مي‌توانند در بازي شركت، آن را توليد يا با هم رقابت كنند و در سطحي وسيع با يكديگر در ارتباط باشند.

بازي آركيد نوعي دستگاه سرگرمي در مكان هاي عمومي است كه با دريافت سكه و اسكناس مي‌توان انواع بازي هاي ويدئويي را روي آن انجام داد.

چنانچه سرويس بازي آنلاين آمازون تا سال آينده از طرف ناشران ناشناسي كه قرار است با آمازون همراهي كنند، راه اندازي شود، مي‌توانيم انتظار داشته باشيم به زودي بازي هاي ساخته شده توسط استوديو بازي سازيِ خود اين كمپاني نيز به بازار عرضه شود. تاكنون بازي هاي The Grand ،New World و بازي ارباب حلقه ها كه يك بازي نقش آفريني بر خط چند نفره گسترده (MMORPG) است، وارد چرخه توليد شده اند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۲:۱۸ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
بازاريابي تاثيرگذار با نام اينفلوئنسر ماركتينگ روز به روز در حال افزايش و نيازمند تبيين چهارچوب هايي است تا از انحراف مسير اين تجارت جلوگيري به عمل آيد.
محدوديت هاي جديد اينستاگرام

محدوديت هاي جديد اينستاگرام

فيس بوك، صاحب امتياز اينستاگرام، امروز اعلام كرده است: در مورد محتوايي كه بازاريابانِ تاثيرگذار (اينفلوئنسر) منتشر مي‌كنند با اعمال محدوديت هاي جديد اينستاگرام سختگير تر عمل خواهد كرد. تاكيد اين شركت بيش تر روي موارد خاصي از جمله تبليغ سيگار الكتريكي (ويپ)، سيگار و اسلحه است. اين اولين باري است كه اينستاگرام محدوديت براي حوزه كاري اينفلوئنسر و اسپانسرها ايجاد كرده است.

به گزارش مجله دلتا؛ اينفلوئنسر كسي است كه با توليد محتواي جذاب و تاثيرگذار شخص ثالث را به محصول يا خدماتي خاص آگاه مي‌كند. نكته قابل توجه اينجاست كه حتي پيش از اعلام ايجاد محدوديت روي عملكرد كاربران اينستاگرام نيز، تبليغاتي كه گزينه هاي مذكور را در برمي‌گرفتند از صفحات برندها و همچنين اينفلوئنسرها پاك مي‌شدند يا اجازه انتشار به آن ها داده نمي‌شد. اگرچه تاكنون فيس بوك هيچ وقت جلوي انجام معاملات بين توليدكنندگان و بازاريابان براي تبليغ اين محصولات را نگرفته است.

طبق اعلاميه اينستاگرام، اين قوانين جديد مانند اهرم فشاري روي اينفلوئنسرها براي بهبود فعاليت هاي تبليغاتي آن ها در تعامل با صاحبان محصولات و خدمات است. اين شركت، همچنين به روز رساني هاي جديدِ ابزار “Brand Collab” را ارائه داده كه براي عده اي از اينفلوئنسرها در دسترس است. با اين ابزار، بازاريابان به بخش تحليلي براي آناليز داده ها دسترسي دارند. اين بخش، دربردارنده اطلاعات مفيدي است كه موثر بودن معاملات برندها و چگونگي عملكرد اسپانسرها را مشخص مي‌كند.

از اوايل سال كنوني ميلادي، اينستاگرام دسترسي به پست هايي كه كاهش وزن و جراحي زيبايي را ترويج مي‌دادند براي افراد زير ۱۸ سال محدود كرده است. اين شركت شروع به حذف پست هايي كرده است كه بازاريابان مدعي شده اند آن محصولات، تاثيراتي معجزه آسا دارند و براي آن ها كد تخفيف ارائه داده اند.

علاوه بر اين، قرار است اينستاگرام محدوديت هاي ويژه اي تعريف كند براي محتواهايي كه مصرف نوشيدني هاي الكلي و مكمل هاي غذايي را تشويق مي‌كنند. اما هنوز چهارچوب هاي اين قانون را مشخص نكرده است. قوانين و به روزرساني هاي جديد تا چند هفته آينده اجرا مي‌شوند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۱۴:۴۸ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
بنا بر اعلام وزارت راه‌ و‌ شهرسازي ثبت نام مسكن ملي براي متقاضيان استان‌ هاي تهران، قزوين و البرز از روز شنبه ۳۰ آذرماه 98 آغاز مي‌شود.
ثبت نام مسكن ملي

۶ مرحله ثبت‌نام مسكن ملي در بيش از ۲۸ استان تا روز جمعه پايان خواهد يافت و هفتمين مرحله از ثبت‌نام مسكن ملي براي متقاضيان استان‌هاي تهران، قزوين و البرز از روز شنبه ۳۰ آذر آغاز مي‌شود.

به گزارش مجله دلتا  محمود محمودزاده، معاون مسكن و ساختمان وزارت راه‌ و‌ شهرسازي با اعلام اين خبر گفت مردم مي‌توانند از روز شنبه ۳۰ آذر با ورود به سامانه tem.mrud.ir در اين طرح ثبت نام كنند.

محمودزاده افزود: براي استان تهران در ۱۳ شهر شامل، شهريار، ورامين، پاكدشت، قرچك، اسلامشهر، رباط‌كريم، پيشوا، دماوند، كيلان، شريف‌آباد، فرون‌آباد، فيروزكوه و صفادشت و چهار شهر جديد پرديس، پرند، هشتگرد و ايوانكي، ظرفيت ثبت‌نام تعريف شده است. همچنين متقاضيان استان البرز در شهرهاي نظرآباد، اشتهارد و شهر جديد هشتگرد و همچنين متقاضيان استان قزوين در شهرهاي قزوين، آبيك، الوند، تاكستان، اقباليه، بويين‌زهرا، اسفرورين، خرمدشت، محمودآباد نمونه و بيدستان ظرفيت در نظر گرفته شده است و مردم مي‌توانند با مراجعه به سامانه در طرح اقدام ملي ساخت و عرضه مسكن ثبت نام كنند.

محمودزاده، همچنين از آغاز مرحله دوم ثبت‌نام اين طرح در پنج استان كرمان، هرمزگان، اصفهان، زنجان، خراسان جنوبي از روز شنبه خبر داد و افزود: با توجه به تقاضاي بالا و استعداد اين استان‌ها در تامين زمين، مرحله دوم ثبت‌ نام طرح اقدام ملي مسكن در اين پنج استان نيز هم‌زمان با مرحله پاياني مرحله نخست طرح انجام مي‌شود و متقاضيان براي ثبت‌نام و اطلاع از اينكه در كدام شهرستان‌ها ظرفيت مجدد ايجاد شده است بايد به سامانه مراجعه كنند.

به گفته معاون وزير راه و شهرسازي، ظرفيت قابل‌توجهي از طرح اقدام ملي ساخت و عرضه مسكن به استان تهران اختصاص داده شده است.

شايان ذكر است سايت مسكن ملي فعلا براي مردم تهران، شهرهاي پرند و پرديس را به عنوان محل ساخت خانه‌هاي طرح اقدام ملي معرفي كرده است اما اين احتمال وجود دارد كه در شهرهاي انديشه ،دماوند، اسلامشهر و شهريار نيز مسكن ملي ثبت نام شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۸:۵۱ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 10
همه : 0
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی