مجله دلتا
مجله دلتا
محله تهرانسر يكي از محله‌هاي مهاجرپذير غرب تهران با امكانات فراوان است كه از آن مي‌توان به عنوان محله‌اي خوش‌قيمت در بازار مسكن ياد كرد.
خريد خانه در تهرانسر

تهرانسر، يكي از محله هاي جنوب غربي پايتخت در منطقه ۲۱ است. اين محله از شمال به بزرگراه شهيد لشكري و شهرك آزادي، از جنوب به بزرگراه فتح، از شرق به فرودگاه مهرآباد و از غرب به بزرگراه آزادگان محدود مي‌شود. اگر به دنبال خريد خانه در تهرانسر هستيد، لازم است بدانيد كه اين محله به دليل آب و هواي مطلوب، امكانات رفاهي و درماني مطلوب، دسترسي‌هاي مناسب و از همه مهم‌تر قيمت‌هاي نسبتا عالي خريد يا رهن و اجاره ملك نسبت به محله‌هاي اطراف آن، تبديل به يكي از مناطق پرجمعيت تهران شده است.

به گزارش مجله دلتا محله‌ تهرانسر از معدود محله‌هاي خوش آب و هواي پايتخت است كه قيمت مناسب مسكن در آن متقاضيان بسياري را فراخوانده است. جالب است كه بدانيد يكي از ويژگي‌هاي شاخص اين محله شنيدن صداي هواپيما به دليل نزديكي به فرودگاه مهرآباد است.

تهرانسر در گذشته

تهرانسر از شكارگاه‌هاي سلطنتي دوره قاجار است. يك چشمه در اطراف بزرگراه آزادگان فعلي به ايجاد و توسعه اين محله در گذشته كمك كرده است. احمدشاه، اين چشمه را از “فرمانفرما” يكي از نوادگان ناصرالدين شاه قاجار، خريداري و در اطراف آن خانه‌هايي روستايي احداث مي كند و نام روستاي جديد را سليمان خانه مي‌گذارد. بعدها شركت نفت با خريد اين زمين‌ها واحدهاي مسكوني خود را در آن مي‌سازد و در نهايت اسم اين محله را به محله تهرانسر تغيير مي‌دهد.

دسترسي به محله تهرانسر

محله تهرانسر به ۷ بخش شامل تهرانسر شرقي، تهرانسر غربي، تهرانسر مركزي، تهرانسر شمالي، شهرك پاسداران، شهرك دريا و باشگاه نفت تقسيم مي‌شود. ۴ پايانه اتوبوس و ۱۷۹ ايستگاه و ۱۲۴ اتوبوس براي تهرانسر راه اندازي شده‌اند. دسترسي راحت و بدون ترافيك تهرانسر به نقاط مركزي پايتخت، اين منطقه را براي خريد و اجاره خانه گزينه مناسبي كرده است. بزرگراه آزادگان، جاده مخصوص كرج و جاده قديم كرج كه در اطراف تهرانسر قرار گرفته‌اند از علل سهولت رفت و آمد به اين منطقه هستند.

مراكز تفريحي

به دليل تراكم جمعيت در تهرانسر، پارك‌هاي كوچك و بزرگ فراواني را در اين محدوده خواهيد ديد كه ميزبان ساكنان اين محله در اوقات فراغت آن‌ها هستند. بوستان نرگس با مساحت ۳۲ هزار متر مربع و با امكانات مختلف و يك درياچه و شهربازي، بزرگترين پارك تفريحي اين منطقه است. اين پارك در ميدان اصلي تهرانسر، ميدان كمال الملك قرار دارد. بوستان بانوان گل ها با قدمت زياد و درخت‌هاي تنومند خود، از جاذبه‌هاي گردشگري اين محدوده به حساب مي‌آيد. مجتمع الماس غرب در چهار طبقه و ۵۰ واحد تجاري داراي شهربازي سرپوشيده براي كودكان و نوجوانان است. نزديكي اين محله به پارك جنگلي چيتگر، درياچه خليج فارس و مجتمع “opark” يك فرصت فوق‌العاده براي ساكنان اين محله است.

تهرانسر

مراكز خريد

اگر به دنبال محله‌اي با فروشگاه‌هاي به اصطلاح خوش‌قيمت هستيد، تهرانسر يكي از اين محله‌ها است. سكونت در اين محله خيال شما را از بابت دسترسي به مراكز خريد راحت خواهد كرد. مركز خريد رضا، يك مركز خريد طلاي گسترده در بلوار اصلي تهرانسر است. مجتمع تجاري سينا نيز يك پاساژ و مركز تجاري است. مجتمع تجاري صدف، پاساژ رحيميان و مركز تجاري تهرانسر نيز انتظارات شما را در زمينه‌هاي مختلف برآورده مي‌كنند.

قيمت ملك

از آنجايي كه بافت غالب تهرانسر بيشتر آپارتمان‌هاي نوساز است، در نتيجه قيمت خريد خانه در تهرانسر قابل توجه است. تا پيش از جهش قيمت‌ مسكن در تهران ميانگين هر متر مربع آپارتمان در اين محله زير پنج ميليون تومان بود، اما اكنون دامنه قيمتي بين ۱۱ تا ۱۵ ميليون تومان است. امكانات متنوع تفريحي، فرهنگي و درماني و همچنين اجراي طرح مسكن ملي و مسكن مهر، اين محله را به يكي از محله‌هاي مهاجر پذير تهران تبديل كرده است. مشاوران املاك دلتا مي‌توانند شما را در خريد يا رهن و اجاره ملك در تهرانسر ياري كنند. براي اطلاع دقيق از قيمت آپارتمان در تهرانسر اينجا كليك كنيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۳:۳۶ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی