مجله دلتا
مجله دلتا
كاشانك محله‌اي بسيار خوش آب‌و‌هوا و برخوردار از امكانات رفاهي و تنوع آپارتماني در منطقه يك تهران است.
خريد آپارتمان در كاشانك

كاشانك از محله‌هاي قديمي شمال تهران است. مجاورت كاشانك با ارتفاعات البرز و پارك نياوران و همچنين همسايگي آن با محله‌هاي صاحبقرانيه، اقدسيه، دارآباد و آجودانيه موقعيت ممتازي را براي اين محله از جهت دسترسي به امكانات و برخورداري از آب و هواي پاك ايجاد كرده است؛ به‌طوري كه در سال‌هاي اخير خريد آپارتمان در كاشانك به يكي از گزينه‌هاي بسياري از خريداران ملك تبديل شده است. مجله دلتا اينبار در محله‌گردي خود به كاشانك رفته است. با ما همراه باشيد.

قدمت محله كاشانك به دويست سال گذشته بازمي‌گردد؛ از اين رو در دهه‌هاي گذشته اين محله شامل باغ‌ها، زمين‌هاي كشاورزي و همچنين بافت هاي فرسوده مي‌شده است. به مرور زمان با افزايش بازسازي و نوسازي در اين منطقه، به‌ويژه در دو دهه گذشته كاشانك به يكي از محله‌هايي با ساختمان هاي نوساز و برخوردار از بافت اجتماعي مناسب تبديل شده است.

كاشانك در گذشته

گفته‌ مي‌شود ناصرالدين‌شاه در ازاي حكمراني كاشان كه همسرش انيس الدوله از او طلب مي‌كند شش دانگ كاشانك را به نام همسرش كرده و به همين دليل اين منطقه كاشانك نام گرفته است. بنيان‌گذاران محله كاشانك دو طايفه با نام‌هاي طائفي و امينيان بوده‌اند.

دسترسي به كاشانك

با توجه به اينكه كاشانك، از شمالي‌ترين محله‌هاي تهران است؛ بنابراين دسترسي از اين محله به مركز يا جنوب شهر زمان بيشتري لازم دارد. پايانه‌هاي اتوبوس‌راني و خطوط تاكسيراني در تجريش، ميدان نوبنياد و چهارراه پارك وي، جابه‌جايي مسافران براي دسترسي به كاشانك را بر عهده دارند. تا راه‌اندازي مترو نياوران، فعلا نزديك‌ترين ايستگاه مترو به كاشانك، نوبنياد است. با توجه به نبود طرح ترافيك در اين محله،  تردد در خيابان‌هاي موحد دانش، منجيل، سپند و شهيد خويي آسان و راحت خواهد بود.

خريد خانه در كاشانك

مراكز خريد

يكي از مزاياي خريد يا رهن و اجاره آپارتمان در كاشانك وجود مجتمع‌هاي تجاري و مراكز خريد در اين محله و اطراف آن است كه نياز ساكنان كاشانك را برطرف مي كند.

  • مجتمع تجاري پارك سنتر، چهارراه فرمانيه
  • مجتمع تجاري عرش آجودانيه، تقاطع پور ابتهاج
  • مركز خريد اقدسيه، نياوران روبروي بازارچه صدف
  • مركز خريد صدف، نبش پاساژ صاحبقرانيه

مكان‌هاي تفريحي و ورزشي

از مهم‌ترين مكان‌هاي تفريحي ورزشي فعال در كاشانك مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • مجموعه ورزشي رويال اقدسيه
  • باشگاه‌هايي نظير بانك ملي، ميثاق آجودانيه و باشگاه جوان
  • موزه طبيعت و حيات‌وحش ايران

خريد آپارتمان در كاشانك

محله كاشانك از معدود محله‌هاي شمال تهران است كه در بافت مسكوني آن، علاوه بر آپارتمان‌هاي با متراژ بالا، واحدهاي زير ۱۰۰ مترمربع نيز فراوان به چشم مي‌خورد. عوامل متعددي باعث شده تا به ساخت و ساز و همچنين خريد آپارتمان در كاشانك به صورت يك سرمايه‌گذاري ملكي در آيد. آب‌وهواي مناسب و نبود طرح ترافيك، امكانات درماني و ورزشي و سرمايه‌گذاري‌هاي تجاري موجب رشد ساختمان‌سازي و البته بالا رفتن قيمت مسكن در اين منطقه شده است.

قيمت خريد خانه در كاشانك مانند بسياري از محله‌هاي تهران با توجه به متراژ، موقعيت و امكانات ملك متفاوت است. اگر به خريد آپارتمان در كاشانك علاقه‌مند هستيد، بايد بگوييم؛ تنوع متراژ در بافت مسكوني و همچنين وجود دو گروه آپارتماني و ويلايي در بازار مسكن كاشانك، به احتمال زياد شما را ساكن اين محله خواهد كرد. براي اطلاع دقيق از قيمت خريد آپارتمان در كاشانك و ساير محله‌هاي تهران مي‌توانيد به سايت املاك دلتا مراجعه كنيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۵۹:۱۷ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی