مجله دلتا
مجله دلتا
سهروردي شمالي از محله‌هاي گران‎قيمت و لوكس منطقه 7 شهر تهران بوده كه كاربري مسكوني و تجاري آن، متقاضيان بسياري را به اين منطقه جذب كرده است.
خريد خانه در سهروردي شمالي

سهروردي شمالي، محله‌اي واقع در منطقه ۷ شهرداري تهران، از معدود محله‌هاي مركز شهر است كه علي‌رغم مجاورت با مناطق پرتردد پايتخت، دنج و آرام به نظر مي‌رسد. خيابان سهروردي شمالي، از محدوده پل سيد خندان و بزرگراه رسالت در شمال آغاز مي‌شود و در ادامه مسير به سمت جنوب با عبور از خيابان‌هاي خرمشهر، هويزه، بهشتي و مطهري در نهايت در جنوبي‌ترين نقطه به خيابان بهار شيراز مي‌رسد. دسترسي آسان سهروردي شمالي به ساير نقاط شهر تهران در كنار موقعيت ايده‌آل اين محله از لحاظ برخورداري از امكانات رفاهي، خريد خانه در سهروردي شمالي را افزايش داده است. مجله دلتا در محله‌‌گردي خود به سهروردي شمالي رفته است. با ما همراه باشيد.

سهروردي شمالي در گذشته

زمين‌هاي اين محله از اراضي عباس‌آباد به شمار مي‌رفته است. اوايل دهه‌ ۳۰ با دستور پهلوي اول، زمين‌هاي اطراف آن به چندين پادگان، سربازخانه و همچنين بانك فلاحت (كشاورزي) بخشيده مي‌شود. همزمان با ساخت كاخ‌ در نقاط مختلف تهران، ميرزا عباس ايرواني اين تپه‌ها را آباد كرده و به نام خود عباس‌آباد ناميد.

دسترسي به سهروردي شمالي

ايستگاه‌هاي متروي سهروردي و  شهيد قدوسي در اين محله واقع شده است. مصلي، شهيد بهشتي، مفتح و هفت تير نيز از ايستگاه‌هاي مترو در اطراف محله سهروردي شمالي هستند. علاوه بر مترو، خطوط تاكسيراني ويژه و بيسيم، حمل و نقل در اين منطقه را پوشش مي‌دهد. از ايستگاه تاكسي واقع در زير پل سيدخندان به تمام نقاط تهران شرق، غرب، شمال و جنوب خط تاكسي وجود دارد. ايستگاه اتوبوس باغ صبا از نزديك‌‎ترين ايستگاه‌هاي اين محله براي جابه‌جايي درون شهري است. از مهم‌ترين دسترسي‌هاي اين محله نيز مي‌توان به معابر زير اشاره كرد كه نقش كليدي در تردد شهروندان و ساكنان اين محله ايفا مي‌كنند.
  • بزرگراه رسالت مسير شرق به غرب
  • خيابان ارسباران (جلفا)
  • بزرگراه رسالت مسير غرب به شرق
  • خيابان شريعتي
  • خيابان سهروردي شمالي مسير شمال به جنوب به صورت يك طرفه از پل سيدخندان تا ميدان شهيد قندي (پاليزي)
  • خيابان سهروردي شمالي به صورت دو طرفه از ميدان شهيد قندي تا خيابان مطهري (تخت طاووس)
  • خيابان سهروردي جنوبي
  • خيابان خرمشهر (آپادانا)
  • خيابان بهشتي (عباس آباد)
  • خيابان مطهري (تخت طاووس)
  • خيابان بهار شيراز
جايگاه شماره ۱۳۳ اختصاصي سهروردي و پمپ بنزين خرمشهر واقع در آپادانا از جمله مراكز سوخت‌رساني هستند كه در صورت نياز مي‌توانيد به آنها مراجعه كنيد.

مراكز تفريحي

محله سهروردي شمالي از لحاظ برخورداري از سرانه فضاي سبز نمره قابل قبولي را دريافت مي‌كند. بوستان بهشت مادران و پارك انديشه در فضايي وسيع، مكان مناسبي را براي تفريح ساكنان اين محله فراهم كرده است. فرهنگسرا و كتابخانه انديشه نيز در همسايگي پارك انديشه مي‌تواند به عنوان يكي از گزينه‌هاي گذران اوقات فراغت جوانان و نوجوانان باشد. فرهنگسراي ارسباران در شمال پل سيدخندان و سينما آزادي در خيابان عباس آباد نيز از ديگر مراكز تفريحي اين محدوده هستند.

سهروردي شمالي بهشت مادران

مراكز خريد

مركز خريد انديشه تهران واقع در ميدان پاليزي انتخاب خوبي براي خريد خانم‌ها است. در جنوب ميدان پاليزي، آبميوه فروشي‌ها و اغذيه فروشي‌هاي متنوعي وجود دارد كه در جوار پاساژ انديشه در همين محدوده قرار دارند. علاوه بر اين سهروردي شمالي بورس تزئينات داخلي ساختمان، كابينت، فروشگاه‌هاي بزرگ قفل و لولا و يراق‌آلات است كه اين مركزيت، رفت و آمد به آن را در طول روز افزايش مي‌دهد.

بافت مسكوني و قيمت ملك در سهروردي شمالي

يكي از نكات جالب در خصوص بازار ملكي منطقه ۷، قرار گرفتن محله‌هاي ارزان و لوكس در كنار يكديگر است. كاربري محله سهروردي كه در دسته مناطق گران‎قيمت و لوكس اين منطقه طبقه‌بندي مي‌شود، تجاري و مسكوني است. هر چه از نيمه شمالي سهروردي شمالي به سمت خيابان بهشتي نزديك‌تر شويم بر كاربري‌هاي اداري و تجاري افزوده مي‌شود. در سهروردي شمالي عمده واحدهاي مسكوني نوساز به ازاي هر متر مربع از ۱۹ تا ۲۴ ميليون ارزش‍گذاري مي‌شوند. هر متر مربع از واحدهاي قديمي ۲۰ سال ساخت و بيشتر نيز ۱۴ تا ۱۶ ميليون تومان خريد و فروش مي‌شوند. دليل ارزش بالاي آپارتمان در سهروردي شمالي از يك سو ناشي از لوكس‌سازي در اين محله و از سوي ديگر به دليل غلبه كاربري مسكوني بر كاربري‌هاي اداري در اين محدوده بوده است. با مراجعه به سايت دلتا اولين وب سايت ملكي در ايران مي‎توانيد با صرف زمان اندكي به آپارتمان دلخواه خود دست پيدا كنيد. براي اطلاع دقيق از آخرين قيمت خريد خانه در سهروردي شمالي ايـــنجــــا كليك كنيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۵۱:۵۹ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی