مجله دلتا
مجله دلتا
سعادت آباد تهران محله‌اي با بافت جوان و مدرن است كه بخشي از معاملات بازار مسكن لوكس را از آن خود كرده است.
خريد آپارتمان در سعادت آباد

سعادت‌آباد از محله‌هاي شمال‌ غرب تهران و در منطقه ۲ واقع شده است. همسايگي اين محله با شهرك غرب، كوي فراز و شهرك مخابرات موقعيت مطلوبي را از لحاظ دسترسي به مراكز تجاري، تفريحي و درماني براي ساكنان اين منطقه فراهم كرده و متقاضيان خريد آپارتمان در سعادت‌آباد را افزايش داده است. نزديكي اين محله به دركه و فرحزاد و برخورداري از آب و هواي سالم از ديگر امتيازات سكونت در سعادت آباد است. با مجله دلتا در معرفي محله سعادت‌آباد همراه باشيد.

دسترسي به سعادت آباد

مجاورت سعادت آباد با بزرگراه‌هاي چمران و يادگار امام و همچنين بلوار فرحزادي و نبود محدوديت ترافيكي در اين محله، تردد با خودروي شخصي را براي شهروندان آسان كرده است. به علاوه، بلوار شمالي_جنوبي سعادت‌ آباد، خيابان شرقي_غربي سرو، خيابان علامه، بلوار پاكنژاد و بلوار فرحزادي موجب تسهيل رفت و آمد به اين منطقه شده‌است.

از لحاظ بهره مندي از وسايل حمل و نقل نيز، خطوط تاكسي‌ ميدان‌هاي آزادي، ونك، انقلاب و صنعت در اين محله مستقراست. خطوط اتوبوس‌راني انقلاب_صنعت، سرو غرب_ سرو شرق و آزادي_ صنعت حمل و نقل عمومي به اين محله را پوشش مي‌دهند.

مراكز خريد

عمده مراكز تجاري سعادت‌آباد در خيابان علامه شمالي قرار دارد، اما در ساير خيابان‌هاي اين محدوده نيز مجتمع‌هاي تجاري ديگري به صورت پراكنده ديده مي‌شود. همچنين در بلوار فرحزادي، بلوار ۲۴ًمتري، چهارراه سرو (ميدان سرو)، كوي فراز و علامه، نمايشگاه هاي خودروي متعددي مستقر است. از مراكز تجاري مهم در محله سعادت‌آباد و اطراف آن مي‌توان به موارد زير اشاره كرد.

  • مركز تجاري سروستان
  • مركز تجاري بوعلي
  • پاساژ مادر
  • مركز تجاري علامه
  • مركز تجاري سهيل
  • مركز تجاري ابريشم
  • مركز خريد توس
  • مركز تجاري كسري
  • مركز تجاري پرواز
  • پاساژ گلستان
  • مجتمع تجاري ميلاد نور
  • مجتمع تجاري ديدار

بيمارستان‌ها

محدوده سعادت آباد از لحاظ دسترسي به امكانات درماني، موقعيت منحصر به فردي دارد. بيمارستان‌هاي شهيد مدرس، پارسيان و عرفان از مراكز درماني شاخص تهران در اين محله قرار دارند.

مراكز تجاري و تفريحي

امكانات سعادت‌آباد در مراكز تجاري آن خلاصه نمي‌شود. دسترسي نزديك اين محله به مجتمع فرهنگي_ورزشي اريكه ايرانيان و پارك‌هاي مختلفي مانند پارك پرواز، مديريت، دلاوران و آبشار از مزاياي خريد يا رهن و اجاره خانه در سعادت آباد است.

پارك پرواز سعادت آباد

خريد آپارتمان در سعادت آباد

قيمت خريد آپارتمان در سعادت‌آباد به چند دليل بالا است. علاوه بر موقعيت منطقه و دسترسي راحت آن به ساير امكانات رفاهي، استفاده از نهاده‌هاي ساختماني با كيفيت مرغوب علت ديگر قيمت بالاي خانه در سعادت آباد است. بيشتر ساختمان‌ها و برج‌هاي اين منطقه قدمت كمتر از ۲۰ سال دارند. آگهي‌هاي خريد و فروش خانه در سعادت آباد، دامنه قيمتي ۳۵ تا ۶۰ ميليون تومان به ازاي هر متر مربع را نشان مي‌دهد كه اين ميزان بسته به نوساز يا قديمي بودن آپارتمان‌ها متفاوت است.

خيابان‌هاي سعادت آباد، ۲۴ متري، علامه، سرو، كوي فراز، بلوار پاكنژاد، دريا و فرحزادي و همچنين ميدان‌هاي كاج و فرهنگ از مناطق اصلي سعادت آباد به شمار مي‌آيند و قيمت خريد خانه در آنها متفاوت است. به‌عنوان مثال قيمت اجاره واحد مسكوني در خيابان ۲۴ متري كه در آن خبري از مراكز خريد نيست در مقايسه با ديگر خيابان‌ها و محلات سعادت‌آباد بالاتر است. همچنين خريد ملك با موقعيت اداري در بلوار فرهنگ و خيابان علامه شمالي كه عمده مراكز اداري و شركت‌هاي تجاري را در خود جاي داده‌اند نيز بودجه بالايي مي‌طلبد.

براي اطلاع دقيق از قيمت خريد آپارتمان در سعادت‌ آباد و ساير مناطق تهران به سايت املاك دلتا مراجعه كنيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۷:۵۷ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی