مجله دلتا
مجله دلتا
در آذرماه امسال در مقايسه با ماه مشابه سال قبل، واحدهاي مسكوني با متراژ كمتر از ۴۰ متر مربع بيشترين رشد قيمت و واحدهاي ۱۸۰ تا ۲۰۰ متر مربع كمترين رشد را تجربه كرده‌اند.
خريد و فروش خانه در تهران

بازار خريد و فروش خانه در تهران در آذرماه ۹۸ نشان مي‌دهد كه در اين ماه واحد‌هاي ۶۰ تا ۸۰ مترمربع با اقبال بهتري در معاملات همراه بوده است. خانه‌هاي ۴۰ تا ۶۰ متر مربع كه به جز مناطق ۱ تا ۳ از پراكندگي نسبتا مناسبي در ديگر نقاط تهران برخوردار است، از نظر تعداد معاملات و رشد قيمت در رده دوم قرار دارد.

به گزارش مجله دلتا، آذرماه امسال بالغ بر ۹ هزار و ۷۰۰ فقره معامله مسكن در شهر تهران به امضا رسيد كه واحدهاي ۶۰ تا ۸۰ متر مربع با سهم ۲۷.۸ درصد از كل قراردادها، رتبه اول تعداد معاملات را از آن خود كرده اند. پس از آن خانه‌هاي ۴۰ تا ۶۰ متر مربع با سهم ۲۶.۸ درصد در رده دوم تعداد معاملات قرار گرفته اند.

در آذرماه امسال بالاترين ميزان رشد قيمت در بين تمام دامنه‌هاي متراژي به واحدهاي كمتر از ۴۰ متر مربع اختصاص داشت.

بررسي‌ها نشان مي‌دهد به دليل فشار تقاضا براي واحدهاي كمتر از ۸۰ متر مربع، اين واحدها از نرخ بالاتري نسبت به ديگر گروه‌هاي متراژي برخوردارند. به طور مثال يك واحد ۵۰ متري نوساز در محله جنت‌آباد متري ۲۲ ميليون تومان آگهي شده، در حالي كه در آگهي ديگري يك واحد ۱۱۰ متري نوساز در همين منطقه متري ۱۷ ميليون تومان به فروش مي‌رسد.

آذرماه امسال واحدهاي مسكوني با متراژ كمتر از ۴۰ متر مربع بيشترين رشد قيمت را به ميزان ۴۷ درصد و واحدهاي ۱۸۰ تا ۲۰۰ متر مربع كمترين ميزان رشد قيمت را به ميزان ۱۸ درصد نسبت به ماه مشابه سال قبل تجربه كرده‌اند.

توزيع تعداد معاملات مسكن بر حسب سطح زيربناي واحد مسكوني در آذرماه ۹۸ نشان مي‌دهد بيشترين تعداد معاملات در واحدهاي مسكوني با زيربناي ۶۰ تا ۸۰ متر مربع با سهم  ۲۷.۸ درصد ثبت شده و واحدهاي با زيربناي ۴۰ تا ۶۰، ۸۰ تا ۱۰۰ و ۱۰۰ تا ۱۲۰ متر مربع به ترتيب با سهم‌هاي ۲۶.۸، ۱۷.۹ و ۱۰.۶ درصد در رده‌هاي بعدي قرار دارند.

كمترين تعداد معاملات خريد و فروش خانه در تهران نيز مربوط به واحدهاي ۱۸۰ تا ۲۰۰ متر مربع با سهم ۱.۱ درصد بوده است. واحدهاي كمتر از ۴۰ متر مربع نيز با سهم سه درصد از معاملات در رتبه‌ هفتم معاملات در دامنه متراژي قرار گرفته اند.

در بين مناطق ۲۲ گانه شهر تهران بالاترين ميزان نرخ رشد سالانه قيمت مسكن در آذرماه امسال مربوط به منطقه ۱۹ با ۷۵ درصد بوده است. بعد از آن مناطق ۱۶ و ۲۱ به ترتيب با ۶۹ و ۵۷ درصد قرار داشته‌اند. كمترين ميزان رشد قيمت نيز به ميزان ۳۰ درصد در منطقه ۳ا روي داده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۶ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۵۵:۲۸ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
ونك محله باقدمت و البته پيشرفته شهر تهران است كه وجود مراكز اداري و تجاري بسيار در آن باعث پويايي اين منطقه شده است.
خريد خانه در ونك

ونك، محله‌اي در شمال غرب و در منطقه سه شهرداري تهران است. ساختمان‌هاي بلند و تراكم مراكز تجاري و اداري در اين محله اولين چيزي است كه جلب توجه مي‌كند. ونك از جنوب با محله يوسف‌آباد، از شمال با بزرگراه نيايش، از شرق با خيابان آفريقا و چهارراه جهان كودك و از سمت غرب با محله‌هاي آرارات و ده‌ونك همسايه است. اگرچه بافت غالب محله ونك نوساز است، اما بافت قديمي و ويلايي ده ونك را در خود جاي داده است. مجله دلتا اين بار در محله‌گردي خود به محله ونك رفته است، اگر قصد خريد خانه در ونك را داريد، با ما همراه باشيد.

محله ونك در گذشته

در دوره قاجار اراضي ونك شامل دهات و توستان‌هايي بود كه در تملك خانواده ميرزا حسن‌خان مستوفي‌الممالك از رجال قاجاري قرار داشت. آرامگاه او نيز در مجموعه معروف به «باغ مستوفي» در ده ونك قرار دارد.

دسترسي به ونك

ميدان ونك، در محله ونك در مسير خيابان وليعصر قرار دارد. اين ميدان از سمت شرق با بزرگراه حقاني و از سمت غرب با خيابان‌هاي ونك، ملاصدرا و برزيل مرتبط است. همچنين اين ميدان توسط خيابان وليعصر از سمت شمال به پارك وي و ميدان تجريش و از سمت جنوب به ميدان وليعصر متصل مي‌شود. علاوه بر اين، بزرگراه‌هاي همت، نيايش، حكيم، حقاني، مدرس، همت، كردستان و چمران دسترسي به ونك را براي افرادي كه با خودروي شخصي قصد تردد در اين محدوده را دارند تسهيل كرده است. از لحاظ حمل‌ونقل عمومي نيز، جابه‌جايي مسافر در اين محله به نحو مطلوبي انجام مي‌شود. حقاني، نزديك‌ترين ايستگاه مترو به محدوده ونك است. از طرف ديگر، از پايانه‌ تاكسيراني ونك كه از پايانه‌هاي مهم تهران نيز به شمار مي رود به بسياري از نقاط شهر، تاكسي وجود دارد. علاوه بر تاكسي‌، خط اتوبوس تندروي راه آهن_تجريش در ميدان ونك داراي ايستگاه است. اتوبوس‌هاي درون‌محله‌اي شركت واحد نيز در ونك ايستگاه دارند و به مقاصد مختلفي مانند ميدان صنعت مي‌روند.

مراكز تفريحي و ورزشي

بوستان باغ ايراني در خيابان شهيد پيروزان و بوستان خوارزمي در خيابان شيخ بهايي شمالي فرصت خوبي را براي سپري شدن اوقات فراغت شهروندان در فضاي سبز فراهم كرده است. محله ونك از لحاظ برخورداري از سرانه ورزشي نيز در وضعيت كم و بيش مطلوبي قرار دارد. باشگاه ورزشي ملاصدرا‏‏ در ميدان ونك، مجتمع ورزشي و آموزشي ونك‏‏ و مجتمع ورزشي بامداد واقع در خيابان شيخ بهائي شمالي و همچنين باشگاه پينت‌بال در خيابان خدامي از مراكز تفريحي محله ونك به شمار مي‌روند.

بوستان باغ ايراني ونك

مراكز خريد

ونك، يكي از گزينه‌هاي اصلي پايتخت‌نشينان و گردشگران براي خريد و گشت وگذار است. واحدهاي تجاري فروش پوشاك،كيف و كفش و برندهاي معروف چرم در اين محله فعاليت دارند. از مراكز خريد شاخص اين محله مي‌توان به مركز خريد ونك (با پاساژ ونك اشتباه نشود) در تقاطع خيابان ونك و خيابان كار و تجارت اشاره كرد. مجتمع تجاري آسمان ونك نيز در ابتداي خيابان ونك قرار دارد و دو طبقه از ۱۳ طبقه اين برج به واحدهاي تجاري اختصاص يافته و تنوع كالايي خوبي دارد. مركز خريد آيينه و پاساژ ونك از ديگر مراكز خريد محله ونك هستند. به‌علاوه بازارچه كودك گاندي و مركز خريد گاندي در نزديكي محله ونك مي‌تواند پاسخگوي نياز شهروندان باشد.

مراكز آموزشي

  • مدارس متعدد دخترانه و پسرانه
  • دانشگاه الزهرا
  • دانشكده لرزه‌نگاري
  •  دانشگاه خاتم

مراكز درماني محله ونك

  • خانه اميد نابينايان و كم بينايان
  • درمانگاه بقيه الله‌الاعظم
  • مركز درماني گلستان
  • ساختمان پزشكان ۱۳۵
  • بيمارستان دي (در خيابان وليعصر)

اجاره خانه در ونك

رهن و اجاره خانه در ونك با توجه به مكان قرار گرفتن ملك، نوساز يا قديمي‌ساز بودن و همچنين امكانات آن دامنه قيمتي متفاوتي دارد. براي مثال، رهن كامل يك واحد مسكوني با مساحت ۱۴۵ متر مربع و ۱۱ سال ساخت، به قيمت ۴۶۰ ميليون تومان آگهي شده است. شما با مراجعه به سايت املاك دلتا اولين وب سايت ملكي در ايران مي‌توانيد با صرف زمان اندكي به آپارتمان دلخواه خود دست پيدا كنيد. براي اطلاع دقيق از آخرين قيمت اجاره آپارتمان در ونك ايـــنجــــا كليك كنيد.

خريد خانه در ونك

از آنجا كه ونك در رده مناطق مرفه نشين تهران قرار دارد، قيمت ملك در آن بالا است. مجتمع‌هاي مسكوني محله ونك جزو گزينه‌هاي مناسب خريد آپارتمان در ونك محسوب مي شوند. زندگي در اين مجتمع‌ها به دليل ارائه امكانات كافي مناسب و مطلوب است. در خيابان‌هاي فرعي اين محله نيز با كمي جست‌وجو مي‌توانيد خانه دلخواه خود را پيدا كنيد. خريد آپارتمان در ونك به دليل امكانات ونك طرفداران زيادي دارد. براي اطلاع دقيق از آخرين قيمت خريد خانه در ونك اينجا كليك كنيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۶ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۴۱:۳۲ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
محله نياوران از مناطق شمال تهران و به دليل نزديكي به ارتفاعات البرز از آب و هواي مطلوبي برخوردار است.
خريد آپارتمان در نياوران

نياوران از محله‌هاي شمال شهر تهران و از توابع شميرانات است. به دليل موقعيت جغرافيايي و قرار گرفتن اين محله در دامنه‌هاي جنوبي البرز، خانه‌هاي ويلايي لوكس و برج‌ها و پنت هاوس‌هاي مدرن نياوران در كوچه‌ها و خيابان‌هاي شيب‌دار و عريض بنا شده است. علاوه بر برخورداري از امكانات رفاهي و همچنين بافت مسكوني و اداري مدرن، دور بودن اين محله از مناطق پرتردد تهران، دست آلودگي را از آن كوتاه كرده است؛ بنابراين اگر بودجه مناسبي براي رهن و اجاره و حتي خريد آپارتمان داريد چه جايي بهتر از نياوران؟ مجله دلتا در محله‌گردي خود به مجله نياوران رفته است. با ما همراه باشيد.

دسترسي به نياوران

نياوران از غرب با تجريش، از شرق با دارآباد، از جنوب با فرمانيه و از شمال با ارتفاعات كلك‌چال همسايه است. مجاورت نياوران با محله‌هاي تجاري و اداري تهران در كنار نزديكي به مناطق گردشگري در شمال پايتخت، متقاضي سكونت در نياوران را افزايش داده است. به‌علاوه، نياوران به اتوبان شرقي غربي صدر دسترسي نسبتا خوبي دارد و تردد با خودروي شخصي با وجود خيابان‌هاي منظريه و فيضيه، خيابان فيروزبخش و خيابان پاسداران مشكلي براي شما به وجود نخواهد آورد.

نياوران از حمل‌ونقل عمومي بي‌بهره نيست. شما از ايستگاه متروي تجريش و نوبنياد و سپس از طريق تاكسي‌هاي نياوران مستقر در اطراف اين ايستگاه‌ها مي‌توانيد خودتان را به اين محله برسانيد. علاوه بر مترو، خط اتوبوس تندروي راه‌آهن- تجريش نيز مي‌تواند شما را در سريع‌ترين زمان ممكن به ميدان تجريش برساند. خطوط اتوبوسراني ميدان تجريش_ دارآباد و بلوار صبا ازگل_ميدان قدس نيز از ايستگاه نياوران مي‌گذرد.

مراكز تجاري و تفريحي در نياوران

برندهاي بسياري در نياوران نمايندگي دارند، از اين رو قيمت اجناس در فروشگاه‌ها و مراكز خريد نياوران بالا است. از مراكز خريد اين محله مي‌توان به مركز خريد نارون در خيابان نياوران اشاره كرد. در مركز خريد كيميا در خيابان عمار نيز مي‌توانيد برندهاي مختلف و مورد علاقه خود را پيدا كنيد. واحدهاي تجاري مجتمع اطلس مال در ۱۹ طبقه نيز با تنوع در اجناس خود پاسخگوي نياز مشتريان خواهد بود.

مجموعه فرهنگي تاريخي نياوران در شرق ميدان نياوران (باهنر) قرار دارد. ساختمان‌هاي مجموعه فرهنگي تاريخي نياوران مربوط به دوره‌هاي قاجار و پهلوي بوده و شامل كاخ اختصاصي نياوران، كاخ صاحبقرانيه، كوشك احمد شاهي، باغ كتيبه‌ها، موزه خودروهاي اختصاصي و موزه كتابخانه سلطنتي است.

پارك نياوران با چنارهاي كهنسال خود نيز در جنوب ميدان نياوران قرار دارد و  ورودي‌هاي آن در شمال و جنوب خيابان پاسداران قرار گرفته است. اين پارك داراي كتابخانه، آمفي تئاتر، زمين اسكيت، زمين بازي كودكان، زمين تمرين اسب سواري، سالن ورزشي بانوان، نمازخانه و چهار استخر بزرگ است. فرهنگسراي نياوران نيز روبروي همين پارك قرار گرفته است و برنامه‌هاي تخصصي هنري و فرهنگي بسياري در آن برگزار مي‌شود.

مراكز درماني

  • بيمارستان تخصصي شهيد باهنر
  • بيمارستان نورافشار
  • آسايشگاه رواني رضاعي

مراكز دولتي

  • پژوهشگاه دانش‌هاي بنيادي
  • سفارت تاجيكستان
  • مجتمع فرهنگي اردويي كشوري شهيد باهنر
  • مركز آموزش و پژوهش‌هاي بين‌المللي وزارت امور خارجه

خريد خانه در نياوران

نياوران از مناطق مرفه‌نشين پايتخت است و سكونت در آن مشتريان خاص خود را دارد. عمده متقاضيان خانه‌هاي نياوران، كساني هستند كه به به قصد سرمايه گذاري در اين محله اقدام به خريد مي‌كنند. هرچند قيمت هر متر مربع آپارتمان در اين محله با توجه به سن بنا، نوع كاربري (تجاري، ويلايي، غيرويلايي، پنت‌هاوس) ، امكانات و موقعيت ملك متفاوت است، اما به هر حال براي خريد و رهن و اجاره آپارتمان در نياوران نياز به بودجه‌اي قابل توجه داريد. قيمت هر متر مربع واحد مسكوني در نياوران از ۳۰ ميليون تومان آغاز شده و در برخي مناطق به ۹۰ ميليون تومان هم مي‌رسد، اما عمده معاملات مسكن در دامنه قيمتي ۴۰ تا ۶۰ ميليون تومان انجام مي‌شود. به‌عنوان مثال قيمت پيشنهادي براي يك واحد مسكوني ۱۷۸ متري با عمربناي زير پنج سال در نياوران ۱۰ ميليارد تومان است. با مراجعه به سايت املاك دلتا اولين وب سايت ملكي در ايران مي‌توانيد در مدتي كوتاه به آپارتمان دلخواه خود دست پيدا كنيد. براي اطلاع دقيق از آخرين قيمت خريد آپارتمان در نياوران ايـــنجــــا كليك كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۶ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۳۰:۲۵ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]

شركت عمران شهر جديد پرند از ساخت ۳ هزار واحد مسكوني در فاز اول طرح اقدام ملي مسكن پرند براي متقاضيان ثبت‌نام‌كننده خبر داد.

طرح ملي مسكن پرند

عضو هيئت مديره شركت عمران شهر پرند از مراحل قانوني آماده سازي اراضي ۸۸ هكتاري براي اجرايي شدن طرح ملي مسكن پرند خبر داد و اعلام كرد قرار است سه هزار و ۴۲۰ واحد مسكوني در حوزه مشاركت با شركا در اين اراضي ساخته شود.

 

به گزارش مجله دلتا، پدرام صميمي‌فر، با بيان اين‌كه مرحله آماده‌سازي زمين براي ساخت مسكن ملي در پرند رو به پايان است، در خصوص مكان‌يابي پروژه‌هاي طرح اقدام ملي مسكن افزود: واحدهاي ثبت‌نامي مسكن ملي پرند در فاز ششم اين شهر احداث مي‌شوند. هم‌اكنون پنج قطعه زمين به مساحت مجموع ۱۵ هكتار براي فاز اول اين طرح آماده‌سازي شده است و اين مقدار زمين، استعداد ساخت سه هزار واحد مسكوني را خواهد داشت.

وي ادامه داد: آماده‌سازي اراضي موسوم به ۸۸ هكتاري با همكاري يكي از پيمانكاران خوشنام پرند در حال انجام است و پس از تشريفات قانوني سه هزار و ۴۲۰ واحد مسكوني در حوزه مشاكت با شركا در اين اراضي ساخته خواهد شد.

عضو هيئت مديره شركت عمران شهر پرند در خصوص طراحي واحدهاي مسكوني گفت: به‌منظور حق انتخاب بيشتر براي متقاضيان، تنوع در طراحي، نما و پلان‌ها در اين پروژه‌ها لحاظ شده است. همچنين متراژ واحدهاي طراحي شده مسكن ملي پرند از ۷۵ مترمربع تا ۱۱۰ متر مربع است.

وي در خصوص قيمت‌گذاري اين واحدها نيز گفت: مولفه‌هاي مختلفي در تعيين قيمت اين واحدها دخيل است اما سعي ما بر اين است كه تنوع و كيفيت ساخت، قابل‌ قبول و قيمت‌ها مقرون به صرفه باشد و به گونه‌اي تعيين شود كه امكان بهره‌برداري طيف متنوع‌تري از مردم و جامعه در آن باشد. بر اين اساس تمام تلاشمان اين است كه قيمت ساخت واحدهاي مسكوني طرح اقدام ملي مسكن در شهر جديد پرند را همان‌گونه كه وزير راه و شهرسازي نيز تاكيد داشت در محدوده ۲/۵ تا ۳/۵ ميليون تومان ثابت نگه داريم. البته ممكن است كه قيمت واحدهاي بزرگتر كمي از اين محدوده فراتر رود.

همچنين بخوانيد:

وام مسكن براي خريد قديمي‌ سازها

عرضه و تقاضاي مسكن در سال‌هاي ۹۷ و ۹۸

تمايل متقاضيان به خريد آپارتمان‌ هاي زير قيمت

واحدهاي مسكوني عرضه شده بدون تقاضا

چالش اصلي بازار مسكن چيست؟

براي مشاهده مطالب بيشتر از مجله خبري دلتا ديدن نماييد

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۶ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۲۰:۲۹ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 9
همه : 0
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی