مجله دلتا
مجله دلتا
بلوار كشاورز از معابر اصلي شهر تهران و از اولين بلوارهايي است كه در محدوده مركزي تهران ساخته شده است.
خريد آپارتمان در بلوار كشاورز

بلوار شرقي ـ غربي كشاورز در محله‌اي به همين نام و در منطقه ۶ شهرداري تهران قرار دارد. اين بلوار از ميدان وليعصر در سمت شرقي خود آغاز شده و تا خيابان كارگر امتداد مي‌يابد. محله كشاورز با تركيبي از ساختمان‌هاي قديمي و نوساز به خيابان فاطمي از شمال، بلوار كشاورز از جنوب، خيابان وليعصر از شرق و خيابان كارگر شمالي از غرب منتهي مي‌شود. آپارتمان‌ها و خانه‌هاي ويلايي متعدد و متنوع و دسترسي‌هاي مناسب اين محدوده موجب شده تا خريد آپارتمان در بلوار كشاورز  طرفداران بسياري داشته باشد. مجله دلتا اين بار در محله‌گردي خود به محله كشاورز رفته است. با ما همراه باشيد.

دسترسي به بلوار كشاورز

بلوار كشاورز به طول تقريبي ۲ كيلومتر در مسير خود با خيابان‌هاي فلسطين، حجاب، وصال شيرازي، قدس، ۱۶ آذر، كارگر و جمالزاده تقاطع دارد؛ بنابراين با وجود اين خيابان‌ها، دسترسي به اين بلوار به آساني امكان‌پذير است. اگر قصد تردد با خودروي شخصي در محله كشاورز را داريد لازم است بدانيد كه با طرح زوج و فردي كه در اين محدوده برقرار است، در طول روز ترافيك زيادي را شاهد نخواهيد بود. علاوه بر ايستگاه اتوبوس‌ تندرو راه‌آهن_تجريش در ميدان وليعصر، در اطراف بلوار كشاورز تاكسي‌هاي خطي بسياري مشاهده مي‌شود. ايستگاه‌هاي مترو ميدان وليعصر و ميدان انقلاب نيز شما را به اين محدوده خواهند رساند.

بلوار كشاورز

امكانات بلوار كشاورز

نزديكي محله بلوار كشاورز به پارك لاله، سينما بلوار و سينماهاي فلسطين و عصر جديد، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و فست فودهاي متعدد از مزاياي خريد و رهن و اجاره آپارتمان در بلوار كشاورز و خيابان‌هاي مجاور آن است. مراكز خريد پرستو و دي در خيابان وليعصر از مراكز خريد شاخص اين محله محسوب مي‌شوند. علاوه بر امكانات تجاري و تفريحي، بلوار كشاورز داراي بيمارستان‌هاي مجهزي مانند پارس، ساسان، ياس سپيد و آريا است. بيمارستان‌هاي امام خميني، مصطفي خميني، فيروزگر نيز در نزديكي اين محله قرار دارند. همچنين هتل اسپيناس در اين بلوار از هتل‌هاي مجلل تهران به شمار رفته و محل مناسبي براي برگزاري جشن‌ها، سمينارها و اقامت مهمان‌هاي خارجي و ايراني است.

خريد آپارتمان در بلوار كشاورز

قيمت خريد آپارتمان در بلوار كشاورز و خيابان‌هاي اطراف آن با توجه به سن بنا، كيفيت مصالح مورداستفاده در ساخت، موقعيت ساختمان (مسكوني و اداري) و كاربري ملك (ويلايي، آپارتمان و سوئيت) و … متفاوت است. قيمت خريد خانه در سرتاسر بلوار كشاورز نرخ ثابتي ندارد. خانه‌هاي بالاي بلوار كشاورز گران‌تر‌ از جنوب آن به فروش مي‌رسند و قيمت‌ها از تقاطع بلوار كشاورز و اميرآباد به سمت غرب، كمتر مي‌شود. يكي از نكات مثبت بافت محله كشاورز وجود ساختمان‌هاي نوساز و چند سال ساخت در كنار يكديگر است كه به مشتري با توجه به ميزان بودجه او، حق انتخاب بهتري مي‌دهد. براي اطلاع دقيق از قيمت خريد آپارتمان در بلوار كشاورز و ساير مناطق تهران به سايت املاك دلتا مراجعه كنيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۱:۴۹ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی