مجله دلتا
مجله دلتا

دسترسي محله زعفرانيه به امكانات رفاهي و تفريحي، بافت لوكس و نوساز آن و البته قرار گرفتن در شمالي‌ترين منطقه تهران، افراد بسياري را به خريد ملك در اين محله راغب كرده است.

خريد آپارتمان در زعفرانيه

زعفرانيه از محله‌هاي منطقه يك شهرداري تهران و در محدوده شميران واقع شده است. اين محله كه به دليل فاصله قابل توجه از سطح دريا از آب و هوايي خنك برخوردار است، از بخش شمالي به ارتفاعات كلك‌چال و از غرب به رودخانه ولنجك محدود مي‌شود. همسايگي اين محله از شرق با تجريش و از جنوب با خيابان وليعصر و محله محموديه موقعيت ممتازي را از لحاظ دسترسي به نقاط مركزي و شمالي تهران فراهم كرده است. علاوه بر دسترسي مطلوب، خريد آپارتمان در زعفرانيه باتوجه به بافت نوساز و لوكس اين محله، بودجه بسيار بالايي را مي‌طلبد. مجله دلتا اين بار در محله‌گردي خود به زعفرانيه رفته است. با ما همراه باشيد.

دسترسي به زعفرانيه

چمران به‌عنوان يكي از شاهراه‌هاي اصلي شهر، نزديك‌ترين بزرگراه به زعفرانيه است و در كنار خيابان وليعصر و شريعتي و خيابان‌هايي همچون آصف، مقدس اردبيلي، الف و زعفرانيه (خيابان فلاحي) دسترسي شهروندان به اين محدوده را آسان‌تر مي‌كند. محله زعفرانيه محدوديت ترافيكي ندارد؛ اما به دليل تعدد سفارتخانه‌ها ممكن است در طول روز شاهد ترافيك در اين محله باشيد. در كنار خط تاكسي خيابان اسد آباد_ميدان تجريش و تاكسي‌هاي گذري كه از ولنجك مستقيما شما را به اين محله مي‌رسانند، مترو تجريش در نزديكي ميدان قدس، شما را در كمترين زمان ممكن به اين محله خواهد رساند.

مراكز خريد

يكي از مزاياي سكونت در محله زعفرانيه، دسترسي راحت به مراكز خريد متعددي است كه در اين محدوده واقع شده و مي‌تواند پاسخگوي نياز شما باشد.

  • مركز خريد زعفرانيه پلازا
  • مركز خريد باميك زعفرانيه
  • مركز خريد پالاديوم
  • مركز خريد پارميس (در حال احداث)
  • مركز خريد گالريا

بوستان‌ها

پارك ها و بوستان‌هاي بسياري در زعفرانيه وجود دارد كه به غير از ساكنان اين محله، مكاني براي گذران اوقات فراغت ساير شهروندان است.

  • بوستان زعفرانيه
  • بوستان ولنجك
  • بوستان ريحان (آصف)
  • بوستان ارغوان
  • بوستان تندرستي (ساسان)

مكان‌هاي مهم

علاوه بر اينكه مجموع تاريخي سعدآباد در محله زعفرانيه قرار دارد، سفارت‌خانه‌‌هاي آفريقاي جنوبي، برزيل، يمن، ويتنام، غنا و بلاروس نيز در اين محله مستقر هستند. مواردي كه در زير به آن‌ها اشاره مي‌شود از ديگر مكان‌هاي مهم زعفرانيه است.

  • عمارت تماشاگه زمان
  • بنياد ملي نخبگان
  • رصدخانه زعفرانيه
  • فرهنگستان هنر

خريد آپارتمان در زعفرانيه

اگرچه در محله زعفرانيه نيز مانند محله‌هاي ديگر تهران قيمت آپارتمان براساس سال ساخت، كيفيت مصالح مورد استفاده، موقعيت و نوع ملك (ويلايي، غيرويلايي، پنت‌هاوس) و … متغير است؛ اما به هر حال قيمت ملك در اين محله بالا است و اين موضوع بر ميزان وديعه پيشنهادي براي رهن و اجاره خانه در زعفرانيه نيز تاثيرخود را مي گذارد. در خريد ملك در زعفرانيه بايد توجه داشته باشيد كه بخش عظيمي از بازار مسكن اين محدوده را خانه‌هاي بزرگ‌متراژ و بالاتر از ۱۰۰ مترمربع به خود اختصاص داده است؛ بنابراين قيمت ملك حتي با وجود معقول بودن ارزش‌گذاري بر هر متر مربع، بسيار بالا خواهد رفت. به‌علاوه، با نگاهي به موقعيت زعفرانيه متوجه خواهيد شد كه همه واحدهاي مسكوني اين محله، سازه‌هايي قوي و باكيفيت بوده و اين موضوع نيز در بالا بودن قيمت خانه در زعفرانيه موثر است. بيشترين ساختمان‌سازي‌ها، خانه‌هاي مدرن و شيك، آپارتمان‌ها و برج‌هايي با معماري نوين را مي‌توان در مركز و جنوب محله زعفرانيه ديد. اگر بودجه شما از حد معمول نقدينگي لازم براي خريد خانه نوساز و لوكس در اين محله، كمتر است، انتخاب شما مي‌تواند به سمت واحدهاي چند سال ساخت در نواحي شمالي زعفرانيه برود. براي اطلاع دقيق از قيمت خريد آپارتمان در زعفرانيه و ساير مناطق تهران، به سايت املاك دلتا مراجعه كنيد.

همچنين بخوانيد:

خريد آپارتمان در چيتگر

خريد آپارتمان در ميرداماد ؛ محله‌اي با امكانات رفاهي مناسب

خريد آپارتمان در نياوران ؛ محله‌اي لوكس و خوش آب و هوا

خريد خانه در سازمان برنامه

براي مشاهده مطالب بيشتر از املاك دلتا ديدن نماييد

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۱۴:۵۴ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی