مجله دلتا
مجله دلتا
خيابان شريعتي در منطقه 3 از خيابان‌هاي سرزنده و پررونق تهران و از محدوده‌هاي پرطرفدار براي سكونت است.
خريد-آپارتمان-در-شريعتي

خيابان شريعتي از خيابان‌هاي مهم و طولاني تهران است كه به نام دكتر علي شريعتي نويسنده و پژوهشگر معاصر نامگذاري شده است. براي بررسي جزيي قيمت خريد آپارتمان در شريعتي در اين مطلب محدوده شريعتي را در فاصله بين بزرگراه‌هاي همت از جنوب و صدر از شمال در نظر گرفته ايم.

به گزارش مجله دلتا ميزان مطلوب دسترسي پذيري محدوده شريعتي به مراكز تجاري، تفريحي و درماني يكي از عمده دلايلي است كه موجب شده خيابان شريعتي كانون آپارتمان‌هاي مسكوني و تجاري باشد.

خيابان شريعتي در گذشته

خيابان شريعتي قديمي‌ترين جاده ارتباطي تهران به شميران و قصران به شمار مي‌آيد و امتداد آن در زمان قاجار، دارالخلافه را به شميران در شمال تهران وصل مي‌كرده است. ابتداي جنوبي اين خيابان كه در گذشته (تا اواخر قاجار) دروازه شميران بوده، پيچ شميران كنوني است كه در خيابان انقلاب قرار داشته و تا ميدان قدس امتداد دارد.

دسترسي به خيابان شريعتي

خيابان شريعتي به دليل بافت مسكوني، تجاري و تفريحي خاص خود، يكي از خوش‌مسيرترين نوع دسترسي‌ها را دارا است. ايستگاه‌هاي متروي قلهك، شريعتي و صدر واقع در خط يك تهران است كه ورود به اين خيابان را براي شما آسان مي‌كند. به‌علاوه ايستگاه‌هاي تاكسي مستقر در اطراف مترو رفت و آمد به محله‌هاي اطراف شريعتي را امكان‌پذير مي‌سازند. تقاطع شريعتي با خيابان‌هاي مهمي مانند ظفر، كلاهدوز، قبا ، يخچال و همچنين بلوار ميرداماد خيال شما را از بابت تردد با خودروي شخصي نيز راحت خواهد كرد.

مكان‌ هاي مهم خيابان شريعتي

از امتيازات مهمي كه اين محدوده دارد دسترسي مناسب آن به مراكز درماني و فرهنگي است. ضمن آنكه اگر اين مسير را به عنوان پياده‌راه خود انتخاب كرده باشيد از كافه و رستوران هم جا نخواهيد ماند. بيمارستان كودكان مفيد و همچنين بيمارستان‌هاي ايرانمهر و كيان به همراه ساختمان پزشكان متعددي مانند بزرگمهر در اين محدوده قرار دارند و خدمات پزشكي مناسبي را به بيماران ارائه مي‌دهند. دانشگاه علوم پزشكي آزاد اسلامي واقع در خيابان خاقاني نيز از مكان‌هاي فرهنگي محدوده شريعتي محسوب مي‌شود. از مراكز ورزشي محدوده شريعتي، كانون چندمنظوره فرهنگي و ورزشي شهيد مفتح است كه از لحاظ دسترسي در خيابان شريعتي و پايين‌تر از حسينيه ارشاد قرار دارد.

خريد آپارتمان در شريعتي

مراكز خريد شريعتي

خيابان شريعتي يكي از خيابان‌هاي سرزنده و پرتردد تهران است كه از قدم زدن در آن خسته نخواهيد شد. دليل آن هم مغازه‌ها و فروشگاه‌هاي متنوع مستقر در اين خيابان است. از مراكز خريد اين محدوده مي‌توان به مجتمع اداري و تجاري نگين ظفر اشاره كرد كه گردشگران و شهروندان تهران مي توانند خريد لذت بخشي را در آن تجربه كنند. مركز خريد قلهك نيز با ۷۰ واحد تجاري در ۲ طبقه و ۶۰ واحد اداري در ۸ طبقه پذيراي  ساكنان اين محدوده و شهروندان ديگر است. برج اداري، تجاري، تفريحي باران پايين تر از حسينه ارشاد نيز از ديگر مراكزي است كه مي‌توانيد اوقات فراغت خود را در آن سپري كنيد.

مراكز تفريحي شريعتي

پرديس سينمايي قلهك واقع در خيابان شريعتي و خيابان يخچال در فضايي نزديك به چهار هزار متر مربع داراي سالن‌هاي ورزشي، رستوران و فست فود، كتابخانه و … ميزبان مراجعه‌كنندگان است و شما مي‌توانيد اوقات خوشي را در آن سپري كنيد. پارك پايداري در خيابان قبا كه در سال ۸۶ تاسيس شده با كافه گالري، كتابخانه و محيط سرسبز خود، فضايي مفرح را براي شهروندان فراهم مي‌كند. از ديگر مراكز تفريحي و سرگرمي نزديك به اين محدوده به بولينگ عبدو يا مجموعه فرهنگي ورزشي شهيد چمران خيابان شريعتي بالاتر از پل صدر مي‌توان اشاره كرد. به طور كلي با سكونت در خيابان شريعتي براي استفاده از امكانات، لازم نيست مسير طولاني را طي كنيد.

قيمت ملك

برخورداري از امكانات رفاهي مطلوب، موقعيت و همچنين دسترسي اين محدوده به شريان‌هاي اصلي شهر تهران باعث شده است تا قيمت ملك در خيابان شريعتي قابل توجه باشد. براي اطلاع دقيق از قيمت خريد آپارتمان در شريعتي اينجا كليك كنيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۶:۰۳ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی