مجله دلتا
مجله دلتا
پلتفرم واقعيت افزوده، نمايي زنده به اشكال غير فيزيكي و مجازي مي‌بخشد و اجسام را در تصاويرِ دنياي واقعي شبيه سازي مي‌كند.
واقعيت افزوده ARCore

واقعيت افزوده ARCore

شركت گوگل، كيت توسعه نرم افزار (SDK)، را با نام ARCore در مارس ۲۰۱۸ رونمايي و در اكتبر ۲۰۱۹ نسخه پايدار آن را عرضه كرد. اين كيت امكان استفاده از فناوري واقعيت افزوده در گوشي هاي هوشمند را به كاربران سيستم عامل اندرويد مي‌دهد. از آن زمان تاكنون متخصصان شركت گوگل براي ارائه خدمات بهتر به كاربراني با گوشي هاي مختلف، مشغول بهينه سازي ARCore هستند.

به گزارش مجله دلتا، با استفاده از رابط هاي برنامه نويسي كاربردي (API) مي‌توان با دوربين ساده موبايل نقشه هاي عمق دار ايجاد كرد. اين توسعه نرم افزار به زودي در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

واقعيت افزوده ARCore

 با استفاده از اين تكنولوژي مي‌توان اشيا يا اشكال مجازي را كه فرمي سه بعدي دارند پشت اجسام واقعي قرار داد و جلوه اي باور پذيرتر به آن بخشيد. براي مثال اگر يك گربه روي ميز ببينيد كه با تغيير زاويه دوربين جاي آن تغيير نمي‌يابد، كاملا مصنوعي خواهد بود. اما با پيشروي در اين زمينه، ARCore  اين امكان را به شما مي‌دهد كه به گونه اي گربه را پشت ميز قرار دهيد كه با تغيير زاويه ديد، گربه را به طوري واقعي تر در پشت آن ببينيد.

اين قابليت باعث مي‌شود مرزهاي بين اجسام مجازي و واقعي كم رنگ شود. تاكيد بر توانمندي كيت ARCore به اين دليل است كه بدون نياز به سخت افزارهاي پيشرفته و فقط با يك گوشي هوشمند مي‌توان از تكنولوژي واقعيت افزوده بهره برد.

الگوريتم به كار رفته در اين فناوري بسيار پيچيده است. با توجه به حركت دوربين و تخمين فاصله اجسام دور و نزديك، به فضا عمق مي‌بخشد و اشكال مجازي را در فاصله مناسب قرار مي‌دهد.

پشتيباني از پلتفرم واقعيت افزوده و امكان استفاده از ARCore در تمام گوشي هاي اندرويدي كه در چند سال گذشته رونمايي شده اند، وجود دارد. در اين ميان گوشي هايي كه به دوربين مدت پرواز (ToF) مجهز هستند سازگاري بيش تري با اين كيت خواهند داشت. ToF نوعي دوربين است كه با استفاده از پالس نوري و محاسبه سرعت نور، فاصله اشيا را تا دوربين تخمين مي‌زند.

ويديو زير در درك اين موضوع به شما كمك خواهد كرد.

براي مشاهده مطالب بيشتر از مجله مد و زيبايي دلتا ديدن نماييد

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۴:۰۱ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی