مجله دلتا
مجله دلتا
شاهين ويلا از محله‌هاي كلانشهر كرج و چهارمين منطقه پر تقاضاي اين شهر به شمار مي‌رود.
خريد خانه در شاهين ويلا

محله شاهين ويلا در منطقه ۶ كرج واقع شده است. اين محله از شمال به باغستان، از غرب به محله گلدشت، از شرق به محله گوهردشت و از جنوب به خيابان بهشتي و حصارك بالا منتهي مي‌شود. در چند سال گذشته تب ساخت و ساز به ويژه با احداث شهرك‌ ها در اين محدوده، منجر به افزايش خريد خانه در شاهين ويلا شده است. روند معاملات در شاهين ويلا به شكلي بوده است كه در آبان‌ماه امسال، ۱۳۶ معامله مسكن در اين محله به ثبت رسيده است. قبل از هر اقدام براي خريد يا رهن و اجاره مسكن در شاهين ويلا با مجله دلتا همراه باشيد.

دسترسي شاهين ويلا

بلوار باهنر، بلوار ظفر و خيابان قلم از مسيرهاي مهم شاهين ويلا است كه دسترسي اين محله را به مناطق ديگر تسهيل مي‌كنند. ايستگاه اتوبوس باغستان در مجاورت اين محله و در بلوار باغستان واقع است. در بلوار‌هاي باهنر و ظفر نيز ايستگاه اتوبوس تعبيه شده است. خطوط تاكسيراني هم در اين محله و محله‌هاي مجاور براي رفت و آمد ساكنان شاهين ويلا وجود دارد.

مراكز تجاري و تفريحي

مجتمع اداري و تجاري مهرگان در سال ۸۹ در منطقه شاهين ويلاي كرج تاسيس شده است. اين مجتمع با هشت طبقه، شامل پنج طبقه تجاري با ۶۶ واحد و سه طبقه اداري است. يك دليل پر متقاضي بودن شاهين ويلا وجود شهرك‌هاي ظفر، شهرك ۳۵۰ متري، شهرك گلها و شهرك ياس است كه اين تراكم جمعيت نياز به ساخت واحدهاي تجاري و اداري ديگر در اين محله را پررنگ مي‌كند؛ بنابراين ساخت واحد تجاري در شاهين ويلا مي‌تواند يك سرمايه‌گذاري ملكي پربازده تلقي شود. بوستان پامچال كه چند سالي است در شاهين ويلا به بهره‌برداري رسيده است از مكان‌هاي تفريحي اين محدوده است؛ البته تا پيش از جدي گرفته شدن ساخت و ساز در شاهين ويلا اين محله بسيار سرسبزتر و با طروات‌تر بوده است. بوستان افرا با مساحتي ۱۰ هزار متر مربعي و پارك ميخك از فضاهاي سبز ديگر اين محله است. پيست موتور كراس و ورزشگاه انقلاب با ظرفيت ۱۵ هزار نفر نيز در شاهين ويلا واقع شده‌اند.

مراكز آموزشي و مذهبي

علاوه بر دانشگاه خوارزمي كه مركز آموزشي شاخص اين محله است، دانشكده پرديس فرهنگيان، دبيرستان فني و حرفه اي حضرت زهرا، مدرسه شيخ مفيد و مدرسه سيدالشهدا از مراكز آموزشي شاهين ويلا است. مسجد امام حسين، مسجد چهارده معصوم، مسجد ثامن الائمه و مسجد علي ابن ابيطالب از جمله مراكز مذهبي اين محله بوده كه در طول سال ميزبان شهروندان است.

مراكز درماني 

بيمارستان فوق تخصصي كوثر كه يكي از مهمترين بيمارستان‌هاي كرج است در شاهين ويلا قرار دارد و به صورت شبانه روزي در حال ارائه خدمات به شهروندان است. در كنار اين بيمارستان، درمانگاه شبانه روزي البرز نيز به ارائه خدمات درماني مي‌پردازد.

قيمت ملك

شاهين ويلا نيز مانند ديگر محله‌هاي كرج طي دو سال گذشته در شيب تند ساخت و ساز قرار گرفته  و ميانگين قيمت مسكن در اين محله بالا رفته است. به طور كلي منطقه ۶ كرج كه شاهين ويلا هم جزيي از آن محسوب مي‌شود در يك سال گذشته رشد ۷۶/۵ قيمت ملك را تجربه كرده است؛ اما با اين حال اين محدوده در چند ماه گذشته بيشترين تعداد معاملات مسكن را در بين مناطق كرج به خود اختصاص داده است. اگر شما هم به خريد ملك در منطقه ۶ كرج و شاهين ويلا علاقه‌مند هستيد، اينجا كليك كنيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۰ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۲۴:۲۴ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی