مجله دلتا
مجله دلتا

دسترسي مناسب به امكانات مناسب و همچنين جريان گسترده ساخت و ساز، قلهك را به يكي از محله‌هاي پرمتقاضي تهران تبديل كرده است.

خريد خانه در قلهك

قلهك محله‌اي در شمال پايتخت و در منطقه ۳ شهرداري تهران قرار دارد. اين محله كه در گذشته از توابع شميرانات بوده از شمال به خيابان كلاهدوز (دولت)، از غرب به خيابان شريعتي، از جنوب به خيابان مشكاني و از شرق به خيابان هدايت منتهي مي‌شود كه گوياي دسترسي عالي اين محله به نقاط تهران است. وجود امكانات و مراكز درماني، تفريحي و رفاهي نيز از گزينه‌هاي ديگري است كه در سال‌هاي اخير بسياري را به فكر خريد خانه در قلهك انداخته است. مجله دلتا اين بار در محله‌گردي خود به قلهك رفته است. با ما همراه باشيد.

بافت غالب محله قلهك، نوساز و مسكوني بوده و تعداد بسياري از ساختمان‌هاي كلنگي و خانه‌هاي ويلايي اين منطقه بازسازي شده‌ است. اين موضوع، دست خريداران را براي انتخاب خانه‌اي با قيمت مناسب باز گذاشته است. نزديكي محله قلهك به خيابان شريعتي، محله قبا، محله دروس، خيابان هدايت، خيابان مشكاني، خيابان يخچال، بزرگراه همت و پل صدر از دلايل ديگر رونق بازار مسكن در اين منطقه است.

دسترسي به قلهك

يكي از امتيازهاي سكونت در محله قلهك نزديكي به خيابان شريعتي است زيرا در اين خيابان خطوط اتوبوسراني به نقاط مختلف تهران فعال است. همچنين خط يك مترو تهران در منطقه قلهك ايستگاه دارد و دسترسي قلهك به قسمت‌هاي شمالي و جنوبي تهران را آسان مي‌كند. فاصله كوتاه قلهك با اتوبان صدر از شمال و خيابان ميرداماد و بزرگراه همت از جنوب نيز از ديگر نكات مثبتي است كه تردد با خودروي شخصي را تسهيل مي‌كند.

مراكز تجاري و تفريحي

محله قلهك يكي از محله‌هاي خوب تهران به دليل برخورداري از مراكز خريد و امكانات ورزشي و آموزشي است. مركز خريد سپهر و فروشگاه درسا از مهم‌ترين مراكز خريد قلهك به شمار مي‌روند. پرديس سينمايي قلهك با سالن‌هاي بدنسازي، اسكواش، فوتسال، رستوران‌هاي بين‌المللي و سالن كتابخانه نيز ميزبان علاقه‌مندان است. اگر اهل سپري كردن اوقات خود در كافه‌ها هستيد، در سراسر قلهك كافي‌شاپ‌ها و رستوران‌هاي فراواني است كه مي‌تواند پاسخگوي نياز شما باشد.

سينما قلهك

باغ قلهك از جاذبه‌هاي تاريخي تهران، در زميني به وسعت ۱۷ هكتار در شمال قلهك قرار دارد كه هم‌اكنون محل سكونت كارمندان سفارت بريتانيا در تهران است. اين باغ به عنوان يك اثر ملي در سال ۱۳۸۲ به ثبت رسيد.

مراكز درماني

از مزاياي خريد يا رهن و اجاره آپارتمان در قلهك، بهره‌مندي اين محله از مراكز درماني شناخته‌شده است. بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي ايرانمهر، بيمارستان هدايت، مركز پزشكي بزرگمهر، بيمارستان كيان و بيمارستان جواهري از مراكز ارائه دهنده خدمات درماني قلهك به شمار مي‌روند.

اجاره آپارتمان در قلهك

به دليل دسترسي مناسب به امكانات رفاهي، درماني و تفريحي و ساخت و ساز گسترده در قلهك ، به طور معمول رهن و اجاره آپارتمان در اين محله متقاضيان بسياري دارد كه ترجيح مي‌دهند حتي با انتخاب واحد مسكوني كوچك‌تر و مناسب با بودجه خود، در قلهك ساكن شوند. در بهمن‌ماه ۹۸ رهن يك آپارتمان ۶۵ متري نوساز در قلهك، ۳۵۰ ميليون تومان آگهي شده است، اما هنوز هم مي‌توان خانه‌هاي كلنگي و همچنين چند سال‌ساخت با متراژهاي متنوع در اين محله پيدا كرد كه با شرايط و بودجه شما سازگار باشد. براي اطلاع از قيمت رهن و اجاره آپارتمان در قلهك و ساير مناطق تهران، به سايت املاك دلتا مراجعه كنيد.

خريد خانه در قلهك

محله قلهك، از مناطق پرجمعيت تهران است كه در كوچه‌ها و خيابان‌هاي كم‌عرض آن، ساختمان‌هاي شيك و گران‌قيمتي جاي‌ گرفته است. سطح قيمت خانه در قلهك بسيار بالاست و سكونت در اين محله بودجه قابل‌توجهي را مي‌طلبد. قيمت هر متر مربع واحد مسكوني در قلهك دامنه متفاوتي دارد كه براي آپارتمان‌هاي قديمي از ۱۷ ميليون تومان آغاز و براي واحدهاي نوساز به ۴۰ ميليون مي‌رسد؛ اين قيمت براي واحدهاي بسيار لوكس از اين ميزان نيز فراتر مي‌رود. براي اطلاع از قيمت خريد آپارتمان در قلهك و ساير مناطق تهران، به سايت املاك دلتا مراجعه كنيد.

همچنين بخوانيد:

خريد آپارتمان در هروي

خريد خانه در شهر زيبا ؛ محله‌اي با بافت متنوع

خريد آپارتمان در ميرداماد ؛ محله‌اي با امكانات رفاهي مناسب

خريد آپارتمان در پونك ؛ فرصتي طلايي در غرب تهران

خريد آپارتمان در دروس ؛ محله‌اي با بافت مدرن

براي مشاهده مطالب بيشتر از املاك دلتا ديدن نماييد

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۴۶:۱۸ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی