مجله دلتا
مجله دلتا
الهيه از محله‌هاي شمال پايتخت و از گران قيمت‌ترين مناطق تهران محسوب مي‌شود.
خريد آپارتمان در الهيه

الهيه از محله‌هاي اعيان‌نشين و لوكس شمال تهران است. اين محله از شمال به باغ فردوس و ميدان تجريش، از جنوب به بزرگراه‌هاي صدر و مدرس، از شرق به خيابان شريعتي و از سمت غرب به خيابان وليعصر منتهي مي‌شود. كوچه‌هاي مسكوني آرام و خلوت، دسترسي آسان به محله‌هاي اطراف و همچنين مراكز تجاري و برج‌هاي مجلل آن از يك طرف و بالا بودن ضريب امنيت اين منطقه به دليل وجود نهاد هاي ديپلماتيك از طرف ديگر تقاضاي خريد آپارتمان در الهيه را افزايش داده است. مجله دلتا اين بار در محله‌گردي خود به سراغ الهيه رفته است. با ما همراه باشيد.

دسترسي به الهيه

خيابان‌هاي فرشته، تختي(ژاله سابق)، جردن، الهيه، چناران واثق‌نوري از مهمترين خيابان‌هاي الهيه است. اين معابر به همراه عدم هرگونه محدوديت ترافيكي، عبور و مرور و تردد با خودروي شخصي را در اين منطقه آسان كرده‌اند. به‌علاوه، به دليل همسايگي الهيه با خيابان‌هاي شريعتي و وليعصر، دسترسي اين محله به ايستگاه هاي اتوبوس و تاكسي در سطح خوبي قرار دارد. ايستگاه‌هاي مترو صدر و قيطريه و تاكسي‌هاي اطراف اين ايستگاه‌ها نيز شما را به الهيه خواهند رساند.

مراكز خريد الهيه

الهيه از لحاظ دسترسي به مراكز خريد در وضعيت مطلوبي قرار دارد. از مراكز خريد الهيه كه معمولا قيمت‌ها در آن بالا است مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • مركز خريد فرشته 
  • مجتمع تجاري اداري مدرن الهيه
  • مركز خريد ملل
  • مركز خريد سام سنتر
  • مركز خريد كويين سنتر

نزديكي الهيه به وليعصر و تجريش نيز دسترسي ساكنان اين محله به مراكز خريد تجريش و وليعصر را آسان كرده است.

مكان‌هاي مهم الهيه تهران

همان‌طور كه گفته شد الهيه نهاد هاي ديپلماتيك بسياري را در خود جاي داده است. سفارت‌هاي سوئيس، دانمارك، بلژيك، فنلاند، مصر، مالزي، باغ سفارت روسيه، باغ سفارت آلمان و باغ سفارت تركيه در اين محله قرار دارند. موزه موسيقي و موزه پروفسور حسابي نيز از مراكز ديدني اين محله هستند.

خريد آپارتمان در الهيه

الهيه از مناطق لوكس شمال تهران است. عمده خانه‌هاي الهيه، متراژ بالا بوده و به دليل بالا بودن قيمت مسكن، سكونت در اين محله بودجه بسيار بالايي لازم دارد. قيمت خانه در خيابان‌هاي فرشته، گلناز، گلپا، پارسا، صحرا و فلسطين به طور معمول گران‌تر از نقاط ديگر اين محله است.

از بهترين مناطق الهيه براي زندگي مي‌توان به خيابان فرشته و خيابان فلسطين(يك تا پنج) اشاره كرد. دليل گران بودن خيابان فرشته نسبت به ساير منطقه‌هاي الهيه، وجود كوچه‌هاي پهن در اين خيابان است. خيابان فلسطين نيز به دليل شرايط آب‌وهوايي خوبي كه دارد يكي ديگر از مناطق خوب الهيه است. اگر قصد خريد خانه در الهيه را داريد بد نيست بدانيد قيمت خانه در اين محله از متري ۳۰ ميليون تومان شروع‌شده و تا متري ۶۰ ميليون تومان ادامه دارد.

برج‌هاي ۳۵ طبقه دوقلوي الهيه در خيابان گلنار واقع‌شده است و پنت هاوس‌هاي برج دوقلو ركورددار قيمت در تهران به شمار مي رود . مجتمع چناران الهيه نيز برجي لوكس است كه در ساخت آن بالاترين استانداردها و تكنولوژي‌هاي روز دنيا در نظر گرفته‌شده است. كوچك‌ترين آپارتمان‌هاي اين برج ۲۶۰ مترمربع مساحت دارد. قيمت هر متر مربع از واحدهاي اين برج به بالاي ۶۰ ميليون تومان هم مي‌رسد و گران‌ترين قيمت مربوط به پنت‌هاوس‌هايي است كه در طبقات بالايي برج قرار گرفته‌اند.

براي اطلاع از قيمت دقيق آپارتمان در الهيه و ساير مناطق تهران مي‌توانيد به سايت املاك دلتا مراجعه كنيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۴ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۴۰:۴۱ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی