مجله دلتا
مجله دلتا

هروي يكي از محله‌هاي شمال شرق تهران است كه تنوع آپارتمان در اين محله، شانس متقاضيان را براي خانه‌دار شدن بالا برده است.

در شمال شرق تهران و در منطقه ۴، محله‌اي به نام هروي واقع شده است كه بسياري آن را يكي از قطب‌هاي تجاري و اداري پايتخت مي‌دانند. اين محله از شمال به بزرگراه بابايي و همت، از شرق به بزرگراه امام علي، از غرب به خيابان شريعتي و از جنوب به بزرگراه رسالت منتهي مي‌شود. همسايگي اين محله با پاسداران، اراج، ازگل، مجيديه، سيدخندان و شيان، قيمت خريد و فروش آپارتمان در هروي را بالا نگه داشته است. مجله دلتا اين بار به سراغ محله‌ هروي رفته است. با ما همراه باشيد.

از ادغام دو محله مبارك‌آباد و حسين‌آباد در سال ۸۷ كه در زمان قاجار هر كدام از آن‌ها روستا بودند، محله هروي ايجاد شد. با نوسازي هاي چند سال گذشته در اين محله، بافت قديمي به سرعت در حال كمرنگ شدن است و روز به روز بر تعداد مراكز تجاري و اداري اين محدوده افزوده مي‌شود.

دسترسي به محله هروي

بزرگراه‌هاي شهيد بابايي، زين‌الدين، امام علي و صياد شيرازي، رفت‌وآمد از دورترين نقاط تهران را به محله هروي آسان كرده‌است. خيابان‌ ريحاني و استاد حسن بنا، از معابر مهم محله هروي است. از خيابان‌هاي مشترك هروي با پاسداران نيز مي‌توان به خيابان‌هاي گيلان، گلبرگ و بوستان اشاره كرد كه اين معابر با ترافيك كمتر در مقايسه با محله‌هاي ديگر شرق تهران، تردد با خودروي شخصي را امكان‌پذير كرده‌است.

علاوه بر ايستگاه‌هاي متروي هروي، زين‌الدين و حسين‌آباد كه هر سه در محله هروي قرار دارند؛ خطوط اتوبوس راني زير در مركز و حوالي اين محدوده ايستگاه دارند و جابه‌جايي مسافران را پوشش مي‌دهند.

  • بلوار ارتش به پايانه مترو شهيد حقاني
  • ميدان رسالت به ميدان قدس
  • ميدان هروي به خيابان معلم
  • مترو جوانمرد قصاب به پايانه لاله
  • بلوار ارتش به پايانه شهيد بهشتي

مراكز خريد 

همان‌طور كه گفته شد هروي يكي از محدوده‌هاي تجاري تهران است. در كنار مراكز خريدي كه در زير به آن‌ها اشاره خواهد شد، در خيابان‌هاي فرعي اين محله، بوتيك‌ها و مغازه‌هاي فراواني وجود دارد كه در مقايسه با برخي مناطق لوكس شرق تهران، قيمت مناسب‌تري دارند.

  • پاساژ مايسا با پاركينگ ۶ طبقه، رستوران‌هاي ايراني و بين‌المللي و مكاني مناسب براي بازي و سرگرمي كودكان
  • پاساژ سنتر با سينما، واحدهاي تجاري خريد و فروش طلا و جواهر و مركز صدور ويزا وي اف اس
  • پاساژ الماس با واحدهاي تجاري، فرهنگي و ورزشي

رستوران‌ها و مغازه‌هاي اين محله نيز در خيابان ساقدوش و خيابان موسوي قرار دارند.

مراكز تفريحي

يكي از مزاياي رهن و اجاره آپارتمان در هروي، نزديكي اين محله به بوستان‌هاي فراوان است؛ پارك‌هايي نظير پارك رز، شادي و تولد، اوقات فراغت ساكنان و خانواده‌هاي محله هروي را پر مي‌كند؛ ضمن آنكه دو فرهنگسراي هنگام و اشراق با برگزاري برنامه‌ها و كلاس‌هاي مختلف، سطح فرهنگي اين منطقه را ارتقا مي‌دهند.

خريد آپارتمان در محله هروي

چند ويژگي محله هروي سبب شده است تا خريد خانه در اين محله، در اولويت برخي از متقاضيان سكونت در شرق تهران قرار گيرد. دليل نخست، دسترسي مناسب اين محدوده به وسايل حمل‌و‌نقل عمومي است كه كارمندان و دانشجويان بسياري را مجذوب اين منطقه كرده است. به‌علاوه، نزديكي هروي به پاسداران موجب شده تا استفاده از امكانات پاسداران براي ساكنان هروي آسان باشد. تنوع آپارتمان از لحاظ متراژ و سال ساخت كه شانس خانه‌دار شدن را براي قشر متوسط بالا برده، دليل ديگر قرار گرفتن محله هروي در اولويت خريداران خانه است. برخورداري محله هروي از امكانات عمومي، مراكز تفريحي و فضاي سبز را نمي‌توان در رونق خريد و فروش مسكن اين محدوده ناديده گرفت. براي اطلاع از قيمت دقيق آپارتمان در هروي و ديگر مناطق تهران، به سايت املاك دلتا مراجعه كنيد.

همچنين بخوانيد:

خريد آپارتمان در تهرانپارس

خريد آپارتمان در ستارخان ؛ محله محبوب پايتخت

خريد آپارتمان در اميريه ؛ محله اعيان‌نشين تهران قديم

خريد آپارتمان در نياوران ؛ محله‌اي لوكس و خوش آب و هوا

خريد آپارتمان در دروس ؛ محله‌اي با بافت مدرن

براي مشاهده مطالب بيشتر از املاك دلتا ديدن نماييد


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۱۸:۰۴ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]

مرزداران از محله‌هاي غرب تهران با يك موقعيت جغرافيايي بي‌نظير است كه دامنه قيمتي متفاوت ملك در اين محله، افراد بسياري را مجذوب سكونت در مرزداران كرده است.

مرزداران يكي از محله‌هاي شمال غرب تهران است كه بلواري به همين نام در مركز اين محله، بزرگراه شيخ فضل‌الله نوري را به بزرگراه اشرفي اصفهاني متصل مي‌كند. اين محله از شمال به بزرگراه حكيم، از جنوب به بزرگراه جلال آل احمد، از شرق به بزرگراه شيخ فضل الله نوري و از غرب به بزرگراه يادگار امام (ره) منتهي مي‌شود. عمده شهرت و پرمتقاضي بودن اين محله در بين محله‌هاي شمال غرب تهران، به سبب وجود آپارتمان‌هاي شيك، خوش‌ساخت و نوساز است. براي خريد آپارتمان در مرزداران بايد در نظر داشته باشيد كه واحدهاي لوكس اين منطقه عمدتا به صورت مجتمع و اين موضوع ضريب امنيت سكونت در اين منطقه را بالا برده است. مجله دلتا اين بار در محله‌گردي به مرزداران رفته است. با ما همراه باشيد.

خانه‌هاي محله مرزداران به دليل بهره‌مندي از موقعيت جغرافيايي بي‌نظير و دسترسي آسان به بزرگراه‌ها، قيمت بالايي دارد؛ اما همسايگي اين منطقه با گيشا و صادقيه به‌عنوان محله‌هاي تجاري تهران و همچنين محيط آرام و ترافيك روان آن، موجب شده سرمايه‌گذاران نتوانند از محله مرزداران چشم‌پوشي كنند.

دسترسي به مرزداران

بلوار مرزداران به طول ۳.۵ كيلومتر است كه در مسير خود از خيابان‌هاي طاعتي، سپهر، سرسبز و ۳۵ متري لاله مي‌گذرد و تردد به محله‌هاي اطراف را تسهيل مي‌كند. رفت و آمد با خودروي شخصي به مرزداران با وجود بزرگراه‌هايي مانند همت، حكيم و شيخ فضل‌الله نوري نيز آسان خواهد بود. محله مرزداران ايستگاه مترو ندارد و نزديك‌ترين ايستگاه به اين محله، صادقيه است. خطوط اتوبوس‌ صادقيه، مرزداران و پونك نيز در اين محله حمل و نقل عمومي را پوشش مي‌دهند.

مراكز تفريحي و تجاري

محله مرزداران در مقايسه با محله‌هاي ديگر تهران، از جاذبه‌ها و مكان‌هاي تفريحي و ديدني كافي برخوردار است. بوستان‌هاي سيمرغ، گل‌ها، كريمي، هما و همچنين پارك پرديسان در محله مرزداران واقع شده است. باشگاه‌هاي آزادگان، ثمن و انديشه نيز از باشگاه‌هاي ورزشي اين منطقه به شمار مي روند. مراكز خريد زير هم مي‌تواند پاسخگوي نياز شما باشد.

  •  مركز خريد پرديس
  • مركز خريد الوند
  • مركز خريد الغدير

خريد آپارتمان در مرزداران

هزينه خريد خانه در محله مرزداران بسته به كيفيت مصالح ساختماني، موقعيت و نوع ملك (ويلايي يا غيرويلايي) و …متغير بوده و اين تفاوت قيمت شانس شما را در خريدن خانه در اين محله بيشتر مي‌كند. فراموش نشود كه حتي با وجود اختلاف قيمت، مرزداران از مناطق شمالي تهران بوده و قيمت ملك در آن بالا است و اين گراني، تاثير خود را بر ميزان نرخ وديعه و اجاره مي‌گذارد. همان‌طور كه گفته شد خانه‌هاي اين منطقه عمدتا در شهرك‌ها و مجتمع‌هاي آپارتماني قرار دارند كه البته سن بناي بالايي نداشته و افراد بسياري به دليل برخورداري از امنيت، به خريد اين واحدها تمايل دارند. بخش‌ عظيمي از بافت مسكوني محله مرزداران را خانه‌هايي با مساحت بيش از ۱۰۰ متر با امكانات مدرن تشكيل مي‌دهد. اگرچه پيدا كردن واحدهاي كوچك‌متراژ در اين منطقه اندكي دشوار است؛ اما غيرممكن نيست و در بررسي آگهي‌ها، واحدهاي ۶۰ تا ۷۰ متر نيز ديده مي‌شود. براي اطلاع دقيق از قيمت خريد آپارتمان در مرزداران و ساير مناطق تهران، به سايت املاك دلتا مراجعه كنيد.

همچنين بخوانيد:

خريد آپارتمان در شهرك غرب

خريد آپارتمان در ميرداماد ؛ محله‌اي با امكانات رفاهي مناسب

خريد آپارتمان در پونك ؛ فرصتي طلايي در غرب تهران

خريد خانه در جمهوري؛ محله‌اي در قلب تهران

خريد آپارتمان در تهرانپارس

براي مشاهده مطالب بيشتر از املاك دلتا ديدن نماييد


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۱۲:۰۰ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
تردد كم، ترافيك سبك و احساس آرامش، در كنار چيدمان و طراحي استاندارد خانه‌ها و معابر، از دلايل پر متقاضي بودن محله تهران ويلا است.
خريد آپارتمان در تهران ويلا

تهران‌ ويلا از محله‌هاي واقع در منطقه ۲ و از اولين محله‌هاي پيشگام تهران در شهرسازي مدرن است. اين محله از شمال به بزرگراه جلال آل‌احمد، از شرق به خيابان‌هاي امام منتظر و منصوري، از جنوب به تقاطع خيابان‌هاي ستارخان و حبيب‌الهي و از غرب به بزرگراه شيخ فضل‌الله منتهي مي‌شود. مجاورت تهران ويلا با محله‌هاي شهرآرا، دريان نو، ستارخان و همچنين كوي نويسندگان، موقعيت خوبي را از لحاظ دسترسي به نقاط مركزي تهران و امكانات رفاهي ايجاد كرده؛ به‌طوري‌كه خريد آپارتمان در تهران ويلا در سال‌هاي گذشته بيشترين متقاضي را داشته است. مجله دلتا اين بار در محله‌گردي خود به تهران ويلا رفته است. با ما همراه باشيد.

اغلب مشاوران املاك از بافت مسكوني تهران ويلا به‌عنوان نقطه قوت محله آن و از دلايل پرمتقاضي بودن رهن و اجاره آپارتمان در تهران ويلا ياد مي‌كنند. با شروع ساخت و ساز و ويلاسازي در اين محله، براي نخستين بار از شماره به جاي نام‌گذاري خيابان‌هاي فرعي استفاده و خانه‌هايي ساخته شد كه از دو طرف حياط داشتند. توسعه تهران در گذشته نيز از تهران ويلا آغاز و به شهرك غرب رسيد.

تهران ويلا در گذشته

تهران ويلا و شهرآرا از زمين‌هاي واقع در قسمت شرقي منطقه برق‌آلستوم بودند. در دهه ۳۰ با هدف مدرن‌سازي تهران، ويلاسازي در اين منطقه آغاز شد. كوي نويسندگان نيز كه نام محله و مجتمع مسكوني نسبتا بزرگي در شمال تهران‌ويلا است، با فروش زمين‌هاي شمال اين منطقه در دهه چهل به سنديكاي نويسندگان تاسيس شد.

مراكز تفريحي و ورزشي 

علاوه بر پارك قديمي تهران ويلا كه در ابتداي ايجاد اين محله ساخته شده است؛ ساكنان اين محله دسترسي خوبي به پارك‌هاي اطراف همچون پارك ستارخان، پارك شهرآرا و پارك ورزش خواهند داشت. ضمن آنكه باشگاه بدنسازي ستارخان، باشگاه بدنسازي خانه قدرت و مجتمع ورزشي برق آلستوم پذيراي ورزشكاران اين منطقه است.

خريد آپارتمان در تهران ويلا

قيمت خريد آپارتمان در محله تهران ويلا نسبتا بالاست و البته اين قيمت بالا از تعداد متقاضيان و طرفداران اين منطقه كم نكرده است. سازه‌هايي با معماري خاص و خيابان‌ها و معابر مهندسي‌شده از مزاياي بافت محله تهران ويلا است. هرچند نرخ خريد خانه در اين محله بر اساس متراژ، موقعيت و امكانات ملك متفاوت است؛ اما نرخ خريد آپارتمان معمولا بين ۱۸ ميليون تا ۲۵ ميليون تومان براي هر متر مربع محاسبه مي‌شود. براي اطلاع دقيق از قيمت خريد آپارتمان در تهران ويلا و ساير مناطق تهران، به سايت املاك دلتا مراجعه كنيد.

براي مشاهده مطالب بيشتر از املاك دلتا ديدن نماييد


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۰۸:۳۶ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]

جمهوري از محله‌هاي مركزي تهران است كه قيمت ملك در اين محله، در مقايسه با محله‌هاي ديگر تهران، در سطح مناسب‌تري قرار دارد.

محله جمهوري از محله‌هاي قديمي تهران در منطقه ۱۱ است كه دسترسي مناسب و البته پرتردد، قرار گرفتن در مركز تهران و سطح قيمت معقول و مناسب آن موجب شده تا متقاضيان مصرفي مسكن به‌طور جدي به خريد خانه در جمهوري فكر كنند. اين محله با بافت مسكوني_تجاري خود از شمال با خيابان آزادي، از غرب با بزرگراه نواب، از شرق با خيابان‌هاي زارع و گلشن و از جنوب با خيابان آذربايجان همسايه است. مجله دلتا اين بار در محله‌گردي خود به سراغ محله جمهوري رفته است. با ما همراه باشيد.

خيابان جمهوري از معروف‌ترين خيابان‌هاي مركزي تهران در اين محله، خياباني غربي_شرقي است كه از خيابان رودكي آغاز شده و با گذر از ميدان جمهوري و خيابان گلشن از اين محله خارج شده و به ميدان بهارستان مي‌رسد. علاوه بر دسترسي مناسب و وجود آپارتمان‌هاي نوساز در كنار خانه‌هاي چندسال ساخت، محله جمهوري ظرفيت‌هاي ديگري نيز دارد كه تمايل به سكونت در اين منطقه را در بين خريداران خانه افزايش داده است.

دسترسي به جمهوري

محله جمهوري به بسياري از مناطق و معابر مهم و مركزي شهر تهران مانند خيابان آزادي و خيابان جمهوري اسلامي دسترسي دارد؛ اما پيش از تردد با خودروي شخصي در اين محدوده بايد توجه داشت كه اين محله در طرح زوج و فرد است و در مراسم‌هاي خاص ملي و برخي از گردهمايي‌ها، محدوديت‌هاي ترافيكي در آن برقرار مي‌شود.

از لحاظ حمل و نقل عمومي اين محله مركزيت دارد و علاوه بر اينكه سامانه اتوبوس تندرو در دو خط پايانه جنوب- پايانه شهيد افشار و پايانه آزادي- چهارراه تهرانپارس در اين محله ايستگاه دارد، اتوبوس‌هاي عادي نيز بين ميدان بهارستان و ميدان جمهوري رفت‌و‌آمد مي كنند. دو ايستگاه متروي شهيد نواب صفوي و توحيد در محله جمهوري نيز بخشي از حمل‌و‌نقل عمومي اين منطقه را پوشش مي‌دهند.

مراكز تجاري و تفريحي

خيابان جمهوري مراكز خريد بسياري از فروشگاه‌هاي پوشاك گرفته تا قهوه‌فروشي‌هاي معروف را در خود جاي داده است؛ اما تهراني‌ها اين خيابان را بيشتر مركزي براي فروش لوازم صوتي و تصويري و ارتباطي و وسايل آشپزخانه‌هاي صنعتي و كارگاهي مي‌شناسند. به دليل قيمت مناسب؛ فروشگاه‌هاي محله جمهوري پذيراي خريداران بسياري از نقاط ديگر شهر. اين محله به دو مركز خريد علاالدين و چارسو، بزرگترين مراكز خريد و فروش تلفن همراه، بسيار نزديك است و همچنين دسترسي خوبي به شانزه ليزه، بورس خريد لباس زنانه و مجلسي دارد.

سرانه فضاي سبز در محدوده جمهوري در سطح پاييني قرار دارد و ساكنان اين محله براي گذران اوقات فراغت لازم است به محله‌هاي اطراف مراجعه كنند. مجتمع چارسو در نزديكي اين محله، يكي از مجهزترين سينماهاي ايران را دارد و از مهم‌ترين مراكز تفريحي، فرهنگي محسوب مي‌شود.

خريد خانه در جمهوري

بافت خيابان‌هاي جمهوري را بيشتر املاك تجاري تشكيل داده‌اند و ساختمان‌هاي مسكوني اغلب در فرعي‌هاي منتهي به خيابان جمهوري قرار دارند. به دليل وجود ساختمان‌هايي با معماري ويژه در خيابان جمهوري، قيمت ملك در اين منطقه اندكي از ميانگين قيمت بالاتر است. براي اطلاع از قيمت دقيق خانه در جمهوري و ساير مناطق تهران، به سايت املاك دلتا مراجعه كنيد.

همچنين بخوانيد:

خريد آپارتمان در مرزداران ؛ محله‌اي شيك در غرب تهران

خريد خانه در شهر زيبا ؛ محله‌اي با بافت متنوع

خريد آپارتمان در ميرداماد ؛ محله‌اي با امكانات رفاهي مناسب

خريد آپارتمان در پونك ؛ فرصتي طلايي در غرب تهران

براي مشاهده مطالب بيشتر از املاك دلتا ديدن نماييد


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۰۵:۲۹ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]

شهرك غرب از محله‌هاي شمال غرب تهران است كه امكانات رفاهي فراوان آن، توجه بسياري از متقاضيان ملك را جلب كرده است.

محله شهرك غرب از محله‌هاي شمال غربي پايتخت است و در منطقه ۲ قرار دارد. با نگاهي به بافت اين محله متوجه خواهيد شد كه شهرك غرب با ديگر محله‌هاي لوكس تهران كمي تفاوت دارد و اين تفاوت را مي‌توان در معماري و ساخت خانه‌ها، به ويژه خانه‌هاي ويلايي اين محله، به وضوح ديد. در ابتداي دهه ۴۰، كلنگ ساخت شهرك غرب توسط گروهي از مهندسان آمريكايي، با هدف ساخت تهران مدرن به زمين زده شد. شباهت طراحي اين محله به سبك معماري كشورهاي غربي، علاوه بر اينكه اين محله را مزين به نام شهرك غرب كرد، موجب افزايش جمعيت اين محدوده و خريد آپارتمان در شهرك غرب شد. مجله دلتا، اين بار در محله‌گردي خود به اين محله آرام و خوش‌چهره رفته است. با ما همراه باشيد.

محله شهرك غرب محله‌اي وسيع با ۷ فاز مسكوني است كه از شمال به سعادت‌آباد، از جنوب به بزرگراه همت، از غرب به خيابان فرحزادي و بزرگراه چمران و از شرق به ده‌ونك منتهي مي‌شود. دسترسي راحت و وجود امكانات رفاهي، تفريحي و ورزشي از ويژگي‌هاي ممتاز شهرك غرب است.

دسترسي به شهرك غرب

نزديكي شهرك غرب به چند اتوبان اصلي همت، چمران و شيخ فضل‌الله نوري و خيابان‌هاي ايران‌زمين و مهستان و بلوارهاي دادمان، بلوار پاك‌نژاد و خوردين علاوه بر اين كه ترافيك اين منطقه را كاهش داده؛ تردد با خودروي شخصي را نيز آسان كرده است. براي رفت و آمد به شهرك غرب با وسايل نقليه عمومي مي‌توانيد از اتوبوس و تاكسي‌هاي مستقر در ميدان صنعت استفاده كنيد. خط ۷ متروي تهران در ميدان صنعت و شهرك غرب ايستگاه دارد. خط اتوبوس تندروي پايانه افشار_ پارك وي در ضلع شرقي شهرك غرب و همچنين خطوط اتوبوس متروي شريف_شهرك غرب، هفت تير _شهرك غرب از جمله مسيرهاي ديگري است كه دسترسي به شهرك غرب را با كمترين هزينه فراهم مي‌كنند.

مراكز خريد

شهرك غرب با تعداد زياد مراكز خريدي كه در دل خود جاي داده است، از مهم‌ترين محله‌هاي تجاري تهران به شمار مي‌رود. به جز مجتمع تجاري ميلاد نور كه شناخته‌شده‌ترين مجتمع تجاري تهران است، مجتمع‌هاي تجاري گلستان و ايران زمين هم مشتريان بسياري از نقاط مختلف پايتخت دارند. مجتمع‌هاي تجاري گل افشان، ليدوما، مهستان و ارم نيز از مراكز تجاري ديگر اين محله محسوب مي شوند.

مراكز تفريحي و ورزشي

بوستان‌هاي فدك، ايران‌زمين، گلستان، بهشت، بنفشه، مادر، زرافشان و … از فضاهاي سبز شهرك غرب است كه اوقات فراغت دلچسبي را براي شما فراهم مي‌كنند. ضمن اينكه اين محله از سرانه فضاي ورزشي كافي نيز برخوردار است و از مراكز شاخص آن مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • مجتمع ورزشي گلبانگ
  • مجموعه ورزشي النبي
  • باشگاه ورزشي انوش
  • مجتمع ورزشي تنيس قدس

مكان‌هاي مهم شهرك غرب

  • سفارت اردن
  • سفارت الجزاير
  • سفارت امارات متحده عربي
  • سفارت بوسني و هرزگوين
  • سازمان نظام مهندسي

خريد آپارتمان در شهرك غرب

قيمت اجاره يا خريد آپارتمان در شهرك غرب، از ميانگين قيمت مسكن در تهران بسيار بالاتر است. در كنار واحدهاي مسكوني لوكس، خانه‌هاي ويلايي به دليل مساحت بالا (عموماً از ۲۰۰ متر تا ۸۰۰ مترمربع) و معماري خاص بيشترين ميزان قيمت خريد و اجاره را به خود اختصاص داده‌اند. آگهي‌هاي خريد و فروش خانه در شهرك غرب، دامنه قيمتي ۴۰ تا ۶۵ ميليون تومان به ازاي هر متر مربع را نشان مي‌دهد كه دليل اين تفاوت را مي‌توان در معماري داخلي برجسته و امكانات فوق لوكسي خانه‌هاي اين محله ديد.

واحدهاي آپارتماني شهرك غرب نيز با ويژگي‌ها و امكانات بالاتر از استاندارد، از لوكس‌ترين سازه‌هاي شهر تهران به شمار مي روند كه اغلب آن‌ها بزرگ‌متراژ بوده و از اين رو پيدا كردن واحد مسكوني زير ۱۰۰ متر مربع دشوار است. مجتمع‌هاي مسكوني، آپارتمان‌هاي شخصي‌ساز و برج‌ها بيشترين سهم از بازار آپارتمان‌هاي شهرك غرب را تامين مي‌كنند. براي اطلاع از قيمت خريد آپارتمان در شهرك غرب و ساير مناطق تهران، به سايت املاك دلتا مراجعه كنيد.

براي مشاهده مطالب بيشتر از املاك دلتا ديدن نماييد


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۰۲:۱۰ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]

با آغاز ارسال پيامك به تاييد شدگان طرح ملي مسكن، متقاضيان بايد به واريز ۳۰ تا ۴۰ ميليون تومان آورده اقدام كنند.

براساس پايش متقاضيان و ثبت نام كنندگان طرح ملي مسكن ، استان‌هاي اردبيل با ۶۶ درصد، خوزستان با ۶۴ درصد، سيستان و بلوچستان و كرمانشاه با ۶۲ درصد، بيشترين درصد ثبت نام كنندگان واجد شرايط را به خود اختصاص داده‌اند. استان‌هاي سمنان با ۳۵ درصد، خراسان جنوبي با ۳۹ درصد و مركزي با ۴۱ درصد نيز از كمترين افراد واجد شرايط اين طرح برخوردار بوده‌اند.

به گزارش مجله دلتا، محمود محمودزاده معاونت وزارت راه و شهرسازي با اعلام اينكه در استان تهران نيز ۴۶.۵ درصد از افراد ثبت نام كننده واجد شرايط بوده‌اند، افزود: از دوشنبه ۱۴ بهمن‌ماه ۹۸ ارسال پيامك به متقاضيان واجد شرايط آغاز خواهد شد و اين افراد پس از دريافت پيامك، بايد از طريق سامانه طرح ملي مسكن به نشاني tem.mrud.ir نسبت به تكميل مدارك خود اقدام كنند. همچنين با مراجعه واجدان شرايط به ادارات راه و شهرسازي در ساير استان‌ها، مدارك مربوط به سابقه سكونت آن‌ها و ديگر مستندات بارگذاري شده كنترل خواهد شد.

محمودزاده در ادامه افزود: آورده متقاضيان در طرح ملي مسكن ۳۰ تا ۴۰ ميليون تومان بر اساس مساحت واحد است، ضمن اينكه ۱۰۰ ميليون تومان وام به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

وي همچنين با اشاره به اين‌كه در شهرهاي جديد ۱۰ تا ۱۵ درصد قيمت زمين از متقاضيان دريافت مي‌شود، گردش مالي طرح ملي مسكن را ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار ميليارد تومان اعلام كرد. وي همچنين از امكان ثبت اعتراض افرادي خبر داد كه پيامك تاييد به آن‌ها ارسال نمي‌شود و گفت: اين افراد از اول اسفند ماه مي‌توانند با مراجعه به سايت طرح ملي مسكن نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام كنند.

گفتني است بر اساس ابلاغيه‌اي مقرر شده كه ادارات كل، شركت عمران و بنياد مسكن آدرس مراجعه ثبت نام كنندگان واجد شرايط طرح ملي مسكن را در هر شهر اعلام كرده و در سامانه درج خواهند كرد.

همچنين بخوانيد:

كاهش قيمت مسكن در تهران

تهران در طرح ملي مسكن سهميه دارد

مالكان خانه هاي خالي بخوانند

كمبود آپارتمان نوساز براي فروش

منطقه ۵ سردمدار معاملات مسكن تهران

براي مشاهده مطالب بيشتر از املاك دلتا ديدن نماييد


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۵۰:۳۰ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
شهر زيبا از محله‌هاي آرام در غرب تهران است كه مطابق با استانداردهاي شهرسازي ساخته شده است.
خريد آپارتمان در شهر زيبا

شهرزيبا محله‌اي در قلب منطقه ۵ تهران است كه از شمال به بزرگراه همت، از جنوب به خيابان آيت‌الله كاشاني، از شرق به اتوبان شهيد باكري و از غرب به خيابان شهرك شهدا و خيابان شهران منتهي مي‌شود. اگرچه آب‌وهواي خوب و امكانات كم و بيش مطلوب شهر زيبا سبب رونق خريد خانه در اين محله شده؛ اما تلفيق بافت نوساز و قديمي و قيمت مناسب اين منطقه نسبت به ديگر محله‌هاي منطقه ۵ را نبايد در تقاضاي زياد براي خريد آپارتمان در شهر زيبا نايده گرفت. مجله دلتا اين بار در محله‌گردي خود به معرفي شهر زيبا پرداخته است. با ما همراه باشيد.

محله شهر زيبا تا قبل از دهه ۷۰ جزء مناطق كم‌جمعيت شهر تهران به شمار مي‌رفت؛ اما در ابتداي دهه ۸۰ توجه انبوه‌سازان بسياري را به خود جلب كرد؛ از اين رو در اين محله بافت مسكوني نوساز و چندسال ساخت را در كنار يكديگر خواهيد ديد كه موجب مي‌شود دست متقاضيان در انتخاب آپارتمان بر اساس قيمت و متراژ بازتر باشد.

شهر زيبا در گذشته

در تب بازي‌هاي آسيايي سال ۱۹۷۴، تصميم به ساخت شهركي نزديك به استاديوم آزادي براي اسكان ورزشكاران و مقامات گرفته مي‌شود. بر همين اساس زمين‌هاي باير در اين منطقه خوش آب و هوا خريداري و اولين شهرك‌ تهران با چهره سمبليك نماي آجري قرمز ساخته شد.

دسترسي به شهر زيبا

دسترسي مناسب شهر زيبا به بزرگراه‌هاي شهيد همت، شهيد باكري و آيت‌الله كاشاني و خيابان شهران، تردد با خودروي شخصي را براي شما آسان خواهد كرد؛ به‌ويژه اينكه اين محله محدوديت ترافيكي ندارد. همسايگي شهر زيبا با محله‌هاي جنت‌آباد جنوبي، شهران و سازمان آب در كنار وجود خيابان‌هاي سرو، عدالت و شربياني و بلوار‌هاي جوانمردان و آلاله، عبور و مرور را به ساير نقاط شهر تهران آسان مي‌كند. اين محله ايستگاه مترو ندارد. براي استفاده از خطوط مترو مي‌توانيد از دو ايستگاه چيتگر و صادقيه استفاده كنيد.
خطوط اتوبوسي كه در زير ذكر مي‌شود شما را به شهر زيبا خواهد رساند:
  • پايانه كوهسار- پايانه آزادي
  • پايانه كن- پايانه مترو صادقيه
  • پايانه شهران- پايانه مترو صادقيه
  • پايانه كوهسار- پايانه شقايق
  • پايانه شهرك شهيد باقري- پايانه مترو صادقيه
  • دهكده المپيك- پايانه مترو صادقيه

همچنين خطوط تاكسي فلكه دوم صادقيه، كن، سولقان، فلكه دوم شهران و … ، دسترسي به شهر زيبا از نقاط ديگر شهر را آسان كرده است.

مراكز تفريحي و تجاري

بوستان‌هاي اردكاني، ساحل و پارك كودك از فضاهاي تفريحي است كه در اين محدوده قرار دارند. پارك ارم، باغ وحش ارم، مجموعه ورزشي آزادي، كمپ ورزشي-تفريحي استقلال و ورزشگاه درفشي‌فر يا پرسپوليس اگرچه در محله شهر زيبا قرار ندارند؛ اما به آن نزديكند و در مدت زمان كوتاهي مي‌توانيد خود را به اين مراكز برسانيد. از مراكز خريد شهر زيبا نيز مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • فروشگاه هايپراستار
  • فروشگاه اترك
  • بازارچه قديمي شهر زيبا

همچنين مراكز خريد واقع در محله‌هاي اطراف، مانند پاساژ گلديس، مركز خريد تيراژه، پاساژ سمرقند، مركز خريد كوروش و مركز خريد بوستان مي‌تواند پاسخگوي نياز شما باشد.

مراكز درماني

  • درمانگاه شبانه‌روزي شهر زيبا، واقع در ميدان شهر زيبا
  • درمانگاه شبانه‌روزي حيات، واقع در بلوار آلاله
  • بيمارستان پيامبران
  • بيمارستان ابن سينا

خريد آپارتمان در شهر زيبا

سطح قيمت خريد خانه در شهر زيبا متوسط رو به بالا است و قيمت آپارتمان در اين محله بسته به متراژ، نوع كاربري، سال ساخت، شمالي يا جنوبي بودن و امكانات ساختمان متفاوت است. در حدفاصل تقاطع جنت آباد جنوبي تا بلوار تعاون، بافت‌ مسكوني متنوعي را شاهد خواهيد بود كه اين بافت شامل خانه‌هاي چند سال ساخت و آپارتمان‌ها و برج‌هاي نوساز و حتي شهرك‌هاي قديمي است. به لطف ساخت‌ و سازهاي گسترده در اين محله، شهر زيبا هر روز جوان‌تر از روز قبل شده و تقاضا براي سكونت در آن بيشتر از گذشته مي‌شود. براي اطلاع از قيمت خريد آپارتمان در شهر زيبا و ساير مناطق تهران، به سايت املاك دلتا مراجعه كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۱۹:۵۰ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
تهرانپارس كه از محله‌هاي مدرن شرق تهران است، نخستين بار به دست فرانسويان طراحي و پاريس‌تهران نامگذاري شد.
خريد آپارتمان در تهرانپارس

كم‌تر كسي است كه وقتي صحبت از شرق تهران به ميان مي‌آيد، محله تهرانپارس در ذهن او تداعي نشود. سكونت در اين محله‌ نسبتا بزرگ شرق پايتخت، به دليل بافت نوساز و خيابان‌كشي‌هاي مدرن آن و همچنين دسترسي به امكانات رفاهي، همواره طرفداران خود را داشته است. همچنين، موقعيت جغرافيايي و قرار گرفتن اين محدوده در كوهپايه‌هاي جنوبي رشته‌كوه‌هاي البرز و همسايگي با پارك‌هاي جنگلي لويزان و سرخه‌حصار، از دلايل تقاضاي زياد براي خريد آپارتمان در تهرانپارس است. مجله دلتا اين بار در محله‌گردي خود به تهرانپارس رفته است. با ما همراه باشيد.

دسترسي مناسب به ديگر نقاط شهر تهران، از مزاياي زندگي در تهرانپارس است. بلوارهاي تيرانداز، وفادار و پروين و همچنين خيابان‌هاي جشنواره، رشيد و استخر از معابر اصلي تهرانپارس محسوب مي شوند. خيابان اصلي و البته قديمي تهرانپارس نيز خياباني شمالي_جنوبي است كه اكنون «حجر بن عدي» نام دارد؛ اما ساكنان اين منطقه آن را با همان نام پيشين «تيرانداز» مي‌شناسند. محله تهرانپارس با بلوار پروين (شاهد) به دو بخش شرقي و غربي تقسيم و اين دو بخش هر دو از شمال به بزرگراه زين‌الدين و از جنوب به خيابان دماوند منتهي مي‌شوند.

تهرانپارس شرقي

محله تهرانپارس شرقي از ادغام قسمت‌هايي از محله‌هاي خاك سفيد و جواديه (با محله جواديه واقع در جنوب غربي راه‌آهن اشتباه گرفته نشود) تشكيل شده است. اين محله از تهرانپارس غربي كوچك‌تر است و به نسبت ترافيك كمتري دارد. تهرانپارس شرقي با آلودگي صوتي و تردد كمتر، مناسب افرادي است كه مايل به سكونت در محله‌اي آرام هستند.

تهرانپارس شرقي از شرق به خيابان سلطاني و محله اتحاد و از غرب به بلوار پروين منتهي مي‌شود.

تهرانپارس غربي

 سكونت در محله تهرانپارس غربي نيز مزيت هايي دارد. در اين محدوده تراكم امكانات رفاهي، مراكز خريد و رستوران‌ بيشتر از تهرانپارس شرقي است؛ بنابراين اين محله مناسب افرادي است كه خواهان اين امكانات هستند. ناگفته نماند كه وجود مراكز اداري و تجاري زياد در اين محله، موجب تردد بيشتر از حد معمول در طول روز شده است.

تهرانپارس غربي از غرب به بزرگراه باقري و از شرق به بلوار پروين منتهي مي‌شود.

دسترسي به تهرانپارس

وجود بزرگراه‌هاي باقري و بابايي و معابر عريض در محله تهرانپارس، علاوه بر تسهيل تردد با خودروي شخصي، از بار ترافيكي محدوده كاسته است. فلكه‌هاي اول تا سوم تهرانپارس واقع در امتداد خيابان تيرانداز نيز، دسترسي مطلوبي در اين محله ايجاد كرده است.

فلكه اول؛ تقاطع خيابان‌هاي تيرانداز، پروين و اميري طائمه
فلكه دوم؛ تقاطع خيابان‌هاي تيرانداز، جشنواره و فرجام
فلكه سوم؛ تقاطع خيابان‌هاي تيرانداز، ۱۹۶ غربي و شرقي
فلكه چهارم با احداث بزرگراه شهيد زين‌الدين حذف شده است.

از امكانات حمل و نقل عمومي اين محله مي‌توان به ايستگاه‌هاي مترو شهيد باقري (تقاطع بزرگراه باقري و رسالت)، مترو تهرانپارس (تقاطع بزرگراه رسالت و خيابان ۱۲۳) و مترو فرهنگسرا (مقابل فرهنگسراي اشراق) اشاره كرد. خطوط اتوبوس تندروي سه راه تهرانپارس_پايانه آزادي و همچنين پايانه‌هاي تاكسي مستقر در سه‌راه تهرانپارس و فلكه دوم نيز حمل و نقل اين منطقه را پوشش مي‌دهند.

آپارتمان در تهرانپارس

مراكز خريد تهرانپارس

  • مجتمع تجاري سپيد
  • مجتمع تجاري و اداري پارسيان
  • مجتمع چندمنظوره ياس شرق
  • مجتمع تجاري شاپرك
  • مجتمع تجاري نارسيس

مراكز تفريحي

بهره‌مندي منطقه تهرانپارس از بوستان ها و مراكز فرهنگي متعدد از ويژگي هاي آن است. بوستان‌هاي نخل (سمرقندي)، اطلس، گلبرگ، گل‌واژه، عادل، رز و … از فضاهاي سبزي است كه مي‌توانيد اوقات فراغت خود را در آن سپري كنيد. فرهنگسراي اشراق، موزه گرافيك و رستم‌باغ از مراكز تفريحي ديگر اين منطقه است. پارك هاي جنگلي ياس فاطمي، لويزان و سرخه‌حصار و پارك پليس نيز بر ديدني‌هاي اين محدوده مي افزايد.

خريد آپارتمان در تهرانپارس

هرچند بافت غالب محله تهرانپارس تازه‌ساز است و از اين نظر تفاوتي بين واحدهاي مسكوني تهرانپارس غربي و شرقي وجود ندارد؛ اما بايد توجه داشت كه تهرانپارس غربي بيشترچهره اداري و تجاري و تهرانپارس شرقي چهره مسكوني دارد. البته اين به آن معنا نيست كه بافت مسكوني در تهرانپارس غربي كم است؛ ضمن آنكه شهرك‌هايي نظير اميد، پارس، فرهنگيان در اين محدوده قرار دارند. تراكم خانه‌هاي مدرن و گران‌قيمت نيز در تهران‌پارس غربي نسبت به تهران‌پارس شرقي بيشتر است. به طور كلي، از آنجاكه اين محله از محدوده‌هاي گران‌قيمت پايتخت به شمار مي‌رود، براي رهن و اجاره يا خريد خانه در تهرانپارس نيازمند بودجه بالايي هستيد. براي اطلاع از قيمت خريد آپارتمان در تهرانپارس و ساير مناطق تهران به سايت املاك دلتا مراجعه كنيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۱۵:۲۸ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
بلوار فردوس محله‌اي در غرب تهران است كه به خاطر برخورداري از امكانات متنوع نظير رستوران، كافي‌شاپ و فروشگاه و همچنين بافت نوساز محبوبيت بالايي نزد خريداران خانه دارد.
خريد آپارتمان در بلوار فردوس

بلوار فردوس از محله‌هاي غرب تهران است كه در منطقه ۵ شهرداري تهران قرار دارد. اين بلوار تا پيش از افتتاح بزرگراه ستاري محله‌اي يكپارچه بود و بعد از احداث بزرگراه به دو قسمت بلوار فردوس غرب و بلوار فردوس شرق تقسيم‌بندي شد. به طور كلي دسترسي اين بلوار به امكانات متنوع و همچنين برخورداري از بافت نوساز، اين محله را به يكي از محدوده‌هاي پرتقاضا براي سكونت در تهران تبديل كرده است. ناگفته نماند دو قسمت غرب و شرق اين بلوار از نظر حجم ترافيك، تعداد فروشگاه و رستوران، جمعيت و ميزان دسترسي تفاوت‌هايي دارند. مجله دلتا اين بار در محله‌گردي خود به سراغ بلوار فردوس رفته است. پيش از اقدام براي رهن و اجاره يا خريد آپارتمان در بلوار فردوس با ما همراه باشيد.

بلوار فردوس غرب

بلوار فردوس غرب از شمال با بزرگراه علامه جعفري، از جنوب با بزرگراه تهران-كرج، از شرق با بزرگراه شهيد ستاري و از غرب با بزرگراه شهيد باكري همسايه است. بلوار فردوس غرب در مقايسه با محله بلوار فردوس شرق محله آرام‌تري است و ترافيك كمتري دارد.

بلوار فردوس شرق

بلوار فردوس شرق از شمال با بلوار آيت‌الله كاشاني­­، از جنوب با بزرگراه تهران-كرج، از غرب با بزرگراه شهيد ستاري و از شرق با بزرگراه جناح همسايه است. شهرت اين محله را مي‌توان در دسترسي آسان آن به وسايل حمل‌ونقل عمومي و مراكز خريد ديد.

محله‌هاي صادقيه و ابوذر و شهرك‌هاي اكباتان و پرواز همسايه‌هاي محله فردوس هستند.

بلوار فردوس در گذشته

محله بلوار فردوس مانند ديگر محله‌هاي غرب تهران مثلا جنت آباد در گذشته شامل باغ‌ها و اراضي كشاورزي بوده است كه رفته رفته با گسترش تهران اين اراضي جاي خود را به ساختمان‌ها داده‌اند. هرچند دهه‌هاي ۴۰ و ۵۰ را مي‌توان آغاز شكل‌گيري و توسعه محله فردوس دانست؛ اما احداث بزرگراه شهيد ستاري در سرعت پيدا كردن توسعه و رشد اين محله نقش زيادي داشته است.

دسترسي به بلوار فردوس

بلوار فردوس از اولين محله‌هاي تهران است كه با احداث ايستگاه متروي صادقيه دسترسي به آن آسان شد. ايستگاه‌هاي ارم سبز(اكباتان) و طرشت نيز جزو امكانات بلوار فردوس محسوب شده و با تاكسي‌هاي مستقر در اطراف اين ايستگاه‌ها در كمتر از ۱۵ دقيقه مي‌توانيد خود را به اين محله برسانيد. اين سه ايستگاه به بلوار فردوس شرق نزديكتر است. خطوط اتوبوس شهران_ پايانه ارم سبز، پونك چهارديواري- مترو ارم سبز نيز بخش ديگري از حمل و نقل عمومي در اين محله را پوشش مي‌دهند. دسترسي به بلوار فردوس غرب با اتومبيل شخصي با توجه به دسترسي مطلوب آن به بزرگراه‌ها، بسيار راحت است.

مراكز خريد

محله فردوس از مراكز خريد و مجتمع هاي تجاري برخوردار است. رستوران‌ها و كافي شاپ‌هاي زيادي هم براي رفاه اهالي منطقه ايجاد شده‌است از مراكز خريد فعال در اين محله مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • هايپر استار ارم
  • مجتمع تجاري_اداري آيريك سنتر
  • مجتمع تجاري تفريحي كوروش
  • پاساژ آبگينه
  • مركز خريد ارمغان

خريد آپارتمان در بلوار فردوس

قيمت خريد خانه در محله بلوار فردوس بسته به ويژگي‌ها و شاخصه‌هاي ملك، متفاوت خواهد بود. نكته مثبت بلوار فردوس در مقايسه با ديگر محله‌هاي تهران اين است كه در اين محله با تنوع و تعدد ساختمان‌ها و متراژهاي مختلف روبه‌رو خواهيد بود و مشكلي براي انتخاب وجود ندارد. هرچند قيمت خانه و آپارتمان در محله فردوس كمتر از محله هاي واقع در منطقه يك تهران است، اما براي خريد آپارتمان در محله بلوار فردوس نيازمند بودجه نسبتا بالايي هستيد. ضمن آنكه، دسترسي بلوار فردوس و امكانات آن سبب شده تقاضا براي خريد مصرفي و سرمايه‌گذاري ملكي در اين منطقه بالا و قيمت اين محله از محله‌هاي مجاور آن بيشتر باشد. براي اطلاع از قيمت خريد آپارتمان در بلوار فردوس و ساير مناطق تهران به سايت املاك دلتا مراجعه كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۰۵:۲۹ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
بانك مركزي طي گزارشي توزيع فراواني تعداد معاملات مسكن در شهر تهران را بر حسب زيربناي واحد مسكوني و ارزش هر واحد ارائه كرده است.
قيمت خريد آپارتمان در تهران

گزارش بانك مركزي از قيمت خريد و فروش آپارتمان در تهران در دي ماه امسال مي‌گويد واحدهاي مسكوني با ارزش كمتر از ۹۰۰ ميليون تومان سهم ۴۸.۵ درصدي را در معاملات مسكن ۲۲ منطقه شهر تهران داشته‌اند. به‌علاوه، توزيع فراواني تعداد واحدهاي مسكوني معامله شده بر حسب قيمت هر متر مربع زيربنا در ماه مذكور حاكي از آن است كه واحدهاي مسكوني در دامنه قيمتي ۹ تا ۱۰.۵ ميليون تومان به ازاي هر متر مربع، با سهم  ۱۱.۶ درصد، بيشترين تعداد معاملات شهر تهران را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش مجله دلتا دامنه قيمتي ۱۰.۵ تا ۱۲ ميليون تومان و همچنين ۷.۵ تا ۹ ميليون تومان به ترتيب با سهم ۱۰.۸ و ۱۰.۳ درصدي در رتبه‌هاي بعدي قرار گرفته‌اند.

در ماه مورد اشاره توزيع حجم معاملات به گونه‌اي بوده كه ۵۷.۹ درصد واحدهاي مسكوني با قيمتي كمتر از ميانگين قيمت هر متر مربع واحد مسكوني شهر تهران (۱۳ ميليون و ۸۱۰ هزار تومان) معامله شده‌اند.

توزيع فراواني تعداد معاملات برحسب سطح زيربنا

توزيع فراواني تعداد واحدهاي مسكوني معامله شده بر حسب سطح زيربنا در دي ماه ۹۸ نشان مي‌دهد؛ واحدهاي مسكوني با زيربناي ۶۰ تا ۷۰ متر مربع با سهم ۱۵.۲ درصدي، بيشترين تعداد معاملات را به خود اختصاص داده‌اند.

واحدهاي داراي زيربناي “۵۰ تا ۶۰” و” ۷۰ تا ۸۰” متر مربع نيز به ترتيب با سهم‌هاي ۱۴.۵ و ۱۲.۶ درصدي در رتبه‌هاي بعدي قرار دارند. در مجموع در اين ماه، واحدهاي مسكوني با سطح زيربناي كمتر از ۸۰ متر مربع، ۵۵.۹ درصد از معاملات انجام شده را به خود اختصاص دادند.

توزيع فراواني تعداد معاملات برحسب ارزش هر واحد

در دي ماه امسال توزيع فراواني تعداد واحدهاي مسكوني معامله شده بر حسب قيمت خريد هر واحد آپارتمان در تهران، حاكي از آن است كه در ميان دامنه‌هاي قيمتي مورد بررسي، واحدهاي مسكوني با ارزش ۳۰۰ تا ۴۵۰ ميليون تومان با اختصاص سهم ۱۳ درصد، بيشترين سهم از معاملات انجام شده را به خود اختصاص داده‌اند.

واحدهاي داراي ارزش ۴۵۰ تا ۶۰۰ و ۶۰۰ تا ۷۵۰ ميليون تومان نيز به ترتيب با اختصاص سهم‌هاي ۱۲.۱ و ۱۰.۸ درصدي در رتبه‌هاي بعدي قرار گرفته‌اند.

در مجموع در اين ماه، حدود ۴۸.۵ درصد از معاملات به واحدهاي مسكوني با ارزش كمتر از ۹ ميليارد ريال (۹۰۰ ميليون تومان) اختصاص داشته است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۵۹:۱۷ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی