مجله دلتا
مجله دلتا
پرس و جو از مشاوران املاك در نقاط مختلف تهران حاكي است كه تعداد آپارتمان هاي نوساز در بازار خريد و فروش كاهش يافته و اين موضوع باعث شده قيمت واحدهاي مسكوني موجود در بازار افزايش يابد.
آپارتمان نوساز

بررسي آگهي هاي عرضه شده به دفتر مشاوران املاك در چند روز گذشته گوياي اين واقعيت است كه بازار خريد و فروش مسكن با كمبود واحد هاي مسكوني نوساز مواجه شده است، به طوري كه ارزيابي جداگانه هر منطقه‌ از پايتخت نيز نشان مي‌دهد تعداد آپارتمان نوساز و كليد نخورده‌اي كه سازندگان به بازار عرضه كرده‌اند، در چند هفته گذشته انگشت‌شمار بوده است.

به گزارش مجله دلتا كاهش عرضه آپارتمان نوساز در كنار ثابت‌ماندن تقاضا در تهران موجب شده است تا همين تعداد محدود واحد هاي مسكوني نوساز در بازار معاملات، با قيمت نسبتا بالاتري به مشتريان ارائه شود و متقاضيان را از انجام دادن معامله منصرف كند. در واقع سازندگان و مالكان اين نوع واحد ها چندان نرمشي در تعديل قيمت‌ ها نسبت به مالكان ساير گروه‌ هاي سني آپارتمان‌ ها نشان نداده‌اند.

چه كساني آپارتمان نوساز مي‌خرند؟

مشاوران املاك معتقدند كه با توجه به شرايط فعلي بازار مسكن و سطح بالاي قيمت‌ ها، عمده خريداران واحد هاي نوساز از دسته متقاضياني هستند كه به قصد سرمايه‌گذاري‌، اين واحد ها را خريداري مي كنند و با انتظار تورمي تا پايان دوره چند فصلي ركود حاضر به فروش آن‌ها نيستند. عمده خريداران مصرفي و متقاضيان خانه‌ اولي نيز هم‌اكنون شرايط حضور در بازار خريد ملك را ندارند و منتظر ريزش بيشتر قيمت‌ ها هستند.

به نظر مي‌رسد بخش عمده سازندگاني كه تعداد محدود آپارتمان‌ هاي نوساز خود را تكميل و براي فروش در بازار عرضه كرده‌اند، قصد دارند از طريق فروش ملك، بخشي از بودجه آغاز پروژه‌ هاي ساختماني جديد خود را تامين كنند.

بررسي جدول زير به خوبي نشان مي‌دهد به غير از واحد هاي نوساز، بخش عمده آگهي‌هاي ارائه شده نسبت به ماه گذشته اندكي تعديل قيمت از سوي مالكان را تجربه كرده‌اند. براي اطلاع دقيق از قيمت آپارتمان‌ هاي نوساز در شهر تهران و ساير شهرستان‌ ها مي‌توانيد از گروه مشاوران املاك دلتا كمك بگيريد.

 

آپارتمان هاي نوساز


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۰:۰۸ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
خيابان شريعتي در منطقه 3 از خيابان‌هاي سرزنده و پررونق تهران و از محدوده‌هاي پرطرفدار براي سكونت است.
خريد-آپارتمان-در-شريعتي

خيابان شريعتي از خيابان‌هاي مهم و طولاني تهران است كه به نام دكتر علي شريعتي نويسنده و پژوهشگر معاصر نامگذاري شده است. براي بررسي جزيي قيمت خريد آپارتمان در شريعتي در اين مطلب محدوده شريعتي را در فاصله بين بزرگراه‌هاي همت از جنوب و صدر از شمال در نظر گرفته ايم.

به گزارش مجله دلتا ميزان مطلوب دسترسي پذيري محدوده شريعتي به مراكز تجاري، تفريحي و درماني يكي از عمده دلايلي است كه موجب شده خيابان شريعتي كانون آپارتمان‌هاي مسكوني و تجاري باشد.

خيابان شريعتي در گذشته

خيابان شريعتي قديمي‌ترين جاده ارتباطي تهران به شميران و قصران به شمار مي‌آيد و امتداد آن در زمان قاجار، دارالخلافه را به شميران در شمال تهران وصل مي‌كرده است. ابتداي جنوبي اين خيابان كه در گذشته (تا اواخر قاجار) دروازه شميران بوده، پيچ شميران كنوني است كه در خيابان انقلاب قرار داشته و تا ميدان قدس امتداد دارد.

دسترسي به خيابان شريعتي

خيابان شريعتي به دليل بافت مسكوني، تجاري و تفريحي خاص خود، يكي از خوش‌مسيرترين نوع دسترسي‌ها را دارا است. ايستگاه‌هاي متروي قلهك، شريعتي و صدر واقع در خط يك تهران است كه ورود به اين خيابان را براي شما آسان مي‌كند. به‌علاوه ايستگاه‌هاي تاكسي مستقر در اطراف مترو رفت و آمد به محله‌هاي اطراف شريعتي را امكان‌پذير مي‌سازند. تقاطع شريعتي با خيابان‌هاي مهمي مانند ظفر، كلاهدوز، قبا ، يخچال و همچنين بلوار ميرداماد خيال شما را از بابت تردد با خودروي شخصي نيز راحت خواهد كرد.

مكان‌ هاي مهم خيابان شريعتي

از امتيازات مهمي كه اين محدوده دارد دسترسي مناسب آن به مراكز درماني و فرهنگي است. ضمن آنكه اگر اين مسير را به عنوان پياده‌راه خود انتخاب كرده باشيد از كافه و رستوران هم جا نخواهيد ماند. بيمارستان كودكان مفيد و همچنين بيمارستان‌هاي ايرانمهر و كيان به همراه ساختمان پزشكان متعددي مانند بزرگمهر در اين محدوده قرار دارند و خدمات پزشكي مناسبي را به بيماران ارائه مي‌دهند. دانشگاه علوم پزشكي آزاد اسلامي واقع در خيابان خاقاني نيز از مكان‌هاي فرهنگي محدوده شريعتي محسوب مي‌شود. از مراكز ورزشي محدوده شريعتي، كانون چندمنظوره فرهنگي و ورزشي شهيد مفتح است كه از لحاظ دسترسي در خيابان شريعتي و پايين‌تر از حسينيه ارشاد قرار دارد.

خريد آپارتمان در شريعتي

مراكز خريد شريعتي

خيابان شريعتي يكي از خيابان‌هاي سرزنده و پرتردد تهران است كه از قدم زدن در آن خسته نخواهيد شد. دليل آن هم مغازه‌ها و فروشگاه‌هاي متنوع مستقر در اين خيابان است. از مراكز خريد اين محدوده مي‌توان به مجتمع اداري و تجاري نگين ظفر اشاره كرد كه گردشگران و شهروندان تهران مي توانند خريد لذت بخشي را در آن تجربه كنند. مركز خريد قلهك نيز با ۷۰ واحد تجاري در ۲ طبقه و ۶۰ واحد اداري در ۸ طبقه پذيراي  ساكنان اين محدوده و شهروندان ديگر است. برج اداري، تجاري، تفريحي باران پايين تر از حسينه ارشاد نيز از ديگر مراكزي است كه مي‌توانيد اوقات فراغت خود را در آن سپري كنيد.

مراكز تفريحي شريعتي

پرديس سينمايي قلهك واقع در خيابان شريعتي و خيابان يخچال در فضايي نزديك به چهار هزار متر مربع داراي سالن‌هاي ورزشي، رستوران و فست فود، كتابخانه و … ميزبان مراجعه‌كنندگان است و شما مي‌توانيد اوقات خوشي را در آن سپري كنيد. پارك پايداري در خيابان قبا كه در سال ۸۶ تاسيس شده با كافه گالري، كتابخانه و محيط سرسبز خود، فضايي مفرح را براي شهروندان فراهم مي‌كند. از ديگر مراكز تفريحي و سرگرمي نزديك به اين محدوده به بولينگ عبدو يا مجموعه فرهنگي ورزشي شهيد چمران خيابان شريعتي بالاتر از پل صدر مي‌توان اشاره كرد. به طور كلي با سكونت در خيابان شريعتي براي استفاده از امكانات، لازم نيست مسير طولاني را طي كنيد.

قيمت ملك

برخورداري از امكانات رفاهي مطلوب، موقعيت و همچنين دسترسي اين محدوده به شريان‌هاي اصلي شهر تهران باعث شده است تا قيمت ملك در خيابان شريعتي قابل توجه باشد. براي اطلاع دقيق از قيمت خريد آپارتمان در شريعتي اينجا كليك كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۶:۰۳ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]

واتساپ فقط تا پايان سال 2019 ميلادي قابل دسترس خواهد بود.

توقف واتس اپ

واتس اپ يك برنامه پيام رسان فوري و پر طرفدار در نقاط مختلف جهان است. اين نرم افزار براي گوشي هاي هوشمند با سيستم عامل هاي گوناگون توليد شده است. اين نرم افزار تا بهمن ۱۳۹۲ حدود ۴۳۰ ميليون كاربر داشته است كه روزانه بيش از ۵۴ ميليارد پيام مخابره مي‌كردند. تعداد كاربران اين نرم افزار تا بهمن ۱۳۹۴ تا يك ميليارد نفر صعود كرد. فيس بوك، دارنده امتياز واتس اپ، اعلام كرده است به پشتيباني بسياري از گوشي هاي هوشمند خاتمه خواهد داد. اين شركت تاريخ توقف واتس اپ را از ۳۱ دسامبر براي سيستم عامل هاي اندرويد و آي او اس، هم چنين ۱ فوريه ۲۰۲۰ ميلادي را براي گوشي هاي ويندوز فون به طور رسمي اعلام كرده است.

به گزارش مجله دلتا به نقل از فرارو، ليست گوشي هايي كه واتس اپ از آن ها پشتيباني نخواهد كرد در سايت واتس اپ اعلام شده است. اين اقدام براي حفظ امنيت بيش تر كاربران صورت مي‌گيرد و امري ضروري است.

از روز اول فوريه سال ۲۰۲۰ ميلادي فقط ويندوز فون هايي كه نسخه ۸.۱ و بالاتر را دارند مي‌توانند از اپليكيشن واتس اپ استفاده كنند. براي دسترسي به اين نرم افزار كاربران ويندوز فون بايد گوشي هاي هوشمند خود را آپديت كنند. اما مدل هاي قديمي كه نسخه هاي ويندوز فون بالا را پشتيباني نمي‌كنند در استفاده از واتس اپ دچار مشكل خواهند شد.

در مورد گوشي هاي آيفون نيز واتس اپ عملكرد خود را در سيستم عامل iOS براي نسخه ۸ و پيش از آن متوقف مي‌كند. گوشي هاي آيفون ۶ و جديدتر، همچنان به واتس اپ دسترسي خواهند داشت.

افرادي كه نسخه اندرويد گوشي هاي هوشمند آن ها قديمي تر از اندرويد ۲.۳.۳ و يا اندرويد جينجربرد است، بايد دستگاه خود را آپديت كنند تا واتس اپ از دسترس آن ها خارج نشود. گوشي هاي هواوي، سوني و گوگل در ليست حذفياتِ واتس آپ قرار ندارد. بايد در نظر داشته باشيد كه گوشي هاي قديمي با نسخه هاي به روزِ اندرويد سازگاري ندارند و قابليت آپديت شدن به اين نسخه در آن ها امكان پذير نيست.

همچنين بخوانيد:

اعلام زمان عرضه و قيمت مك پرو ۲۰۱۹ توسط اپل

معرفي اولين تلويزيون هوشمند از نوكيا

رونمايي گوگل از پلتفرم واقعيت افزوده ARCore (+ويدئو)

معرفي ايكس باكس اسكارلت در دو نسخه لاك هارت و آناكوندا

پيش شرط هاي عرضه اينترنت ۵G

براي مشاهده مطالب بيشتر از مجله مد و زيبايي دلتا ديدن نماييد

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۹:۵۶ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
براساس برنامه ششم توسعه، مدت زمان خانه‌دار شدن خانوارهاي ايراني در سال ۹۷ بايد به ۹ سال مي‌رسيده است.
خريد مسكن

شاخص دسترسي به مسكن، مدت زمان انتظار براي خانه‌دار شدن با تخصيص ۱۰۰ درصد درآمد افراد براي خريد مسكن است كه در يك سال گذشته با جهش قيمت‌ها، افت پيدا كرده است.

به گزارش مجله دلتا سال گذشته در حالي شاخص خريد مسكن تحت تاثير قيمت‌ها به ۱۱ سال رسيد كه قرار بود بر اساس برنامه ششم توسعه اين عدد از ۱۰ سال به ۹ سال برسد. اين موضوع متاثر از چند متغير است كه بازار ملكي را تحت الشعاع خود قرار داده‌ است.

دامنه نوسان قيمت مسكن يا متوسط سالانه نوسان هاي قيمت مسكن يكي از اين متغيرها است. دامنه نوسان يا نرخ تورم سالانه مسكن در سال ۹۷ براساس برنامه ششم توسعه حداكثر به ميزان ۱۵ درصد تعريف شده با اين حال در سال ۹۷ اين ميزان معادل ۳/ ۳۲ درصد بوده است.
متغير ديگري كه از اوضاع نامساعد بازار مسكن خبر مي‌دهد سهم نظام بانكي در تامين مالي مسكن است. براساس پيش‌بيني‌ها در حالي كه در سال ۹۷ بايد ۳۸ درصد از هزينه خريد مسكن خانوارها از طريق تسهيلات بانكي تامين مي‌شده است، اين تسهيلات فقط ۷/ ۱۸ درصد هزينه خريد مسكن را پوشش است.

شاخص سوم را مي‌توان به سياست‌گذاري براي نوسازي بافت فرسوده مرتبط دانست. بر اساس برنامه ششم توسعه ۱۸ درصد از ميزان كل ساخت و سازها در كشور در سال ۹۷ بايد به نوسازي بافت‌ هاي فرسوده اختصاص پيدا مي‌كرده است كه اين ميزان در سال گذشته معادل ۱۲ درصد تحقق يافت و عملا با شكست مواجه شد. از دلايل اصلي محقق نشدن اين تكليف عدم تامين كمك سود سهم دولت و اعتبارات تخفيف‌ هاي اعمال شده توسط شهرداري‌ ها عنوان شده است.

افزايش سهم مسكن در سبد هزينه خانوار شهري، قابليت دسترسي به تامين مسكن را از ۸ سال در سال ۸۴ به ۱۱ سال در سال ۹۷ افزايش داده است. اين در حالي است كه شاخص دسترسي به مسكن براي گروه‌ هاي كم‌ درآمد يعني دهك‌هاي اول تا چهارم بين ۱۹ تا ۳۶ سال است و اين موضوع نشان‌دهنده وخامت اوضاع براي اين گروه از متقاضيان مسكن است. به عبارتي خانوارهاي كم‌درآمد و به ويژه دهك‌هاي ۱ و۲ به اين زودي‌ها قادر به تامين مسكن مناسب نخواهند بود.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۳:۲۱ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
اولين تلويزيون هوشمند از برند نوكيا با قيمتي ارزان معرفي شد.
تلويزيون هوشمند نوكيا

نخستين تلويزيون هوشمند نوكيا

به گزارش مجله دلتا؛ برند نوكيا، تاكنون به عنوان غول دنياي موبايل سازي جهان شناخته مي‌شد. اما به تازگي خبرهايي از سوي اين شركت منتشر شده و به نظر مي‌رسد عوامل كمپاني نوكيا پا را از اين فراتر گذاشته اند و قصد توسعه در ساير شاخه هاي فناوري را دارند. اين ابر قدرت، طي روزهاي گذشته محصولات جديدي را معرفي كرده كه تاييدي بر اين ادعا است. جالب است بدانيد نوكيا از اولين تلويزيون هوشمند خود رونمايي كرد.

اين محصول توسط شركت نوكيا توليد نشده است. بلكه يك كمپاني هندي به نام فليپ كارت (Flipkart) با دريافت مجوز رسمي از نوكيا تلويزيون هوشمند را توليد مي‌كند. فليپ كارت با داشتن لايسنس نوكيا و همكاري يك شركت فنلاندي اين تلويزيون را با نام نوكيا وارد بازار خواهد كرد.

قائم مقام ارشد فليپ كارت، ويپول مهروترا، مدعي شده است كه همكاران او با داشتن اطلاعات كافي از نياز مصرف كننده و تسلط بر تقاضاي كاربران، مي‌توانند تلويزيون هوشمند نوكيا را با قيمت ارزان توليد كنند. نخستين تلويزيون هوشمند با قيمت ۴۱۹۹۹ روپيه، برابر با ۵۸۹ دلار، از تاريخ ۱۰ دسامبر در هند به فروش خواهد رسيد.

ويژگي تلويزيون هوشمند اندرويد

ويژگي هاي تلويزيون هوشمند نوكيا

اين محصول صفحه نمايش ۵۵ اينچي، با نسبت ۱۶ به ۹ و كيفيت (رزولوشن) ۴K دارد. داراي پنل LED با ديمرهاي هوشمند است كه به صورت خودكار، روشنايي نمايشگر را با توجه به نور پس زمينه تنظيم مي‌كند. شامل دو عدد بلندگو از JBL و Harman با توان ۲۴ وات، دو پورت USB، سه درگاه HDMI، حافظه رم ۲.۲۵ گيگا بايت، پردازنده ۴ هسته اي و حافظه داخلي ۱۶ گيگابايت است. تلويزيون نوكيا فناوري Dolby Vision و HDR10 را پشتيباني مي‌كند و با نرخ به روز رساني ۶۰ هرتز مجهز شده است.

به احتمال زياد اين تلويزيون يك اندرويد تي وي خواهد بود. يعني از سيستم عامل اندرويد ۹ و كروم كست پشتيباني خواهد كرد. همچنين براي دانلود اپليكيشن هاي مورد نياز، به گوگل پلي دسترسي خواهد داشت.

كاربران نسبت به اين اتفاق زياد خوش بين نيستند و پيش بيني ‌مي‌كنند اين پروژه با شكست روبرو شود. گرچه زمان ورود اندرويد به بازار نيز اكثر افراد نظر مثبتي نداشتند. اما شاهد هستيم كه اندرويد بسيار پر قدرت به كار خود ادامه داد. نوكيا با پيشروي در بخش هاي مختلف تكنولوژي و توليد محصولات جديد، مي‌تواند رقيب سرسختي براي ساير برندها محسوب شود. شما چه فكر مي‌كنيد؟


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۴۱:۱۴ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
كوي فراز يكي از محله‌هاي واقع در شمال غربي تهران است كه به‌عنوان لاكچري‌ترين محله سعادت آباد شناخته مي‌شود.
خريد آپارتمان در كوي فراز

محله كوي فراز از جنوب به بزرگراه يادگار امام، از شمال به خيابان ارغوان و بلوار ذبيحي، از غرب به بلوار جوريكي و از شرق به خيابان شهداي شركت برق محدود است. نخستين ورودي به اين منطقه خيابان لادن از شرق و غرب است كه شهرك بوعلي نيز در انتهاي لادن غربي قرار دارد. پيش از خريد آپارتمان در كوي فراز با اين مطلب همراه باشيد.

به گزارش مجله دلتا ساخت واحدهاي مسكوني جديد و همچنين وجود خانه‌هاي نوساز بسيار در اين محله، سبب بالا رفتن نرخ زمين و آپارتمان در محله كوي فراز شده است. اين محله كه در شمال محله سعادت‌آباد قرار دارد از گران قيمت‌ترين محله‌هاي منطقه ۲ تهران است.

دسترسي به كوي فراز

همان طور كه در ابتدا گفته شد، محله كوي فراز از جنوب به بزرگراه يادگار امام مي رسد، خيابان ارغوان و بلوار ذبيحي محدوده شمالي، بلوار جوريكي محدوده غربي و خيابان شهداي شركت برق محدوده شرقي كوي فراز را مشخص مي كنند. قرار گرفتن كوي فراز در شمالي‌ترين نقطه تهران باعث شده تا اين محله از مناطق مركزي و جنوبي تهران فاصله زيادي داشته باشد. البته وجود بزرگراه يادگار امام به سهولت رفت و آمد اين منطقه كمك زيادي كرده است. از خيابان‌هاي مهم كوي فراز مي‌توان به خيابان ذبيحي، خيابان شهداي شركت برق، خيابان فراز ، خيابان ارغوان و… اشاره كرد كه تردد شما را با خودروي شخصي آسان مي‌كند. خط ۷ مترو تهران كه در دست احداث است نيز در نزديكي كوي فراز ايستگاه دارد، تا آن زمان شما مي‌توانيد از ايستگاه متروي ميدان صنعت براي رسيدن به سعادت آباد و به اين محله استفاده كنيد. خطوط اتوبوسراني هم براي خدمت رساني در سعادت آباد وجود دارند.
 
كوي فراز

مكان هاي عمومي مهم كوي فراز

بيمارستان مدرس، پارك هاي پرواز و سعادت آباد از فضاهاي شاخص اين محله هستند. از طرف ديگر رستوران ها و كافي شاپ هاي زيادي در اين محله براي آسايش ساكنان وجود دارد كه همين موضوع باعث شده تا شب نشيني هاي كافه اي در اين محله بيشتر به چشم بخورد. ارتفاعات البرز و بام تهران در جوار كوي فراز از مناظر زيبا و ديدني اين محله است كه نه فقط براي ساكنان كوي فراز بلكه براي شهروندان تهراني اوقات خوشي را فراهم كرده است.

قيمت ملك

كوي فراز به‌عنوان يكي از محله هاي لاكچري شمال تهران، داراي ساختمان‌هايي شيك و مدرن و البته گران‌قيمت است. به طور كلي به دلايلي مثل موقعيت جغرافيايي كوي فراز، گرايش مردم و سونامي ساخت و ساز ها در اين محله، ميانگين قيمتي خانه‌ها و آپارتمان‌ها در كوي فراز، از ميانگين قيمتي تهران بالاتر است. در اين ميان موارد خاص هم مي توانيد بيابيد كه بسيار لوكس ساخته شده اند و قيمتي نجومي دارند. ارزش هر متر مربع آپارتمان در محله كوي از ۲۴ ميليون تومان آغاز و به ۳۵ ميليون تومان مي‌رسد. براي اطلاع دقيق از قيمت خريد آپارتمان در كوي فراز اينجا كليك كنيد.
 

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۳۵:۳۸ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
وزارت راه و شهرسازي، ابزار ماليات بر خانه‌ هاي‌ خالي با راه‌اندازي سامانه املاك و اسكان را به‌عنوان يكي از راهكارهاي دولت براي ساماندهي بازار اجاره در نظر گرفته است.
ماليات خانه

معاون مسكن و ساختمان وزارت راه و شهرسازي، اخذ ماليات خانه هاي‌ خالي، تكميل واحدهاي مسكوني مهر، توليد و عرضه واحد هاي مسكوني طرح ملي مسكن و راه اندازي نظام اجاره داري حرفه اي را راهكار دولت براي ساماندهي بازار اجاره عنوان كرد.

به گزارش مجله دلتا محمود محمودزاده، با اعلام برنامه‌ هاي پيش روي وزارت راه و شهرسازي افزود: عرضه واحدهاي مسكوني مهر تا پايان امسال و تحويل آن به متقاضيان، مي‌تواند نقش موثري در عرضه مسكن و در نهايت ساماندهي بخشي از بازار اجاره بها داشته باشد.

معاون وزير راه و شهرسازي ادامه داد: با تكميل واحدهاي مسكوني مهر باقيمانده، بخشي از مستاجران كه امروز اجاره نشين هستند به خانه هاي خود منتقل مي شوند.

مالكان خانه هاي خالي را پر كنند

معاون مسكن و ساختمان با اعلام اينكه سامانه املاك و اسكان به منظور اخذ ماليات از خانه‌هاي خالي در حال راه‌اندازي است، از تحويل اين سامانه تا پايان امسال خبر داد و افزود: در سال آينده سامانه براي استفاده در اختيار سازمان امور مالياتي كشور قرار خواهد گرفت.

محمودزاده ادامه داد: با راه اندازي سامانه املاك و اسكان و در نظر گرفتن ماليات خانه هاي خالي، شاهد تاثير ويژه در بخش مسكن خواهيم بود. زيرا بيش از دو ميليون و ۶۰۰ واحد مسكوني خالي در كشور مي‌تواند وارد چرخه عرضه بازار مسكن شود كه خود به خود با عرضه بيشتر، شاهد رونق بازار اجاره بها خواهيم بود.

وي ادامه داد: در خصوص راه اندازي نظام اجاره‌داري حرفه‌اي، تفاهمي با بانك انجام شده و قرار است كه رويكرد ويژه‌اي براي اخذ وديعه اجاره بها در نظر گرفته شود.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۲۲:۳۴ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
مك پرو 2019 و نمايشگر Pro Display XDR كه در WWDC ماه ژوئن معرفي شدند از 10 دسامبر قابل سفارش هستند.
مك پرو 2019

عرضه و فروش مك پرو ۲۰۱۹

مجله دلتا: شركت اپل در ايميلي به مشتريان خود اعلام كرد دو سخت افزار جديد، مك پرو ۲۰۱۹ و نمايشگر Pro Display XDR از روز ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) قابل سفارش خواهند بود. اين دو محصول در كنفرانس جهاني توسعه دهندگان اپل (WWDC) در ماه ژوئن معرفي شده بودند. پيش از اين خبرهاي منتشر شده مبني بر عرضه اين محصولات در پاييز امسال بود اما تاريخ دقيقي براي آن اعلام نشده بود. اوايل اين هفته، اپل به طور رسمي خبر عرضه اين محصول را اعلام كرد.

در ايميل ارسالي به مشتريان قيد شده است كه در تاريخ ۱۰ دسامبر مك پرو ۲۰۱۹ و هم چنين نمايشگر Pro Display XDR براي سفارش در دسترس هستند. مشتريان مي‌توانند اين محصول را به صورت سفارشي با ويژگي هاي مد نظر خود، درخواست كنند. به همين دليل مدت زمان آماده سازي و حمل و نقل آن متغير خواهد بود و زمان مشخصي براي تحويل سفارش ها اعلام نشده است.

مك پرو، رايانه مكينتاش قدرتمند و قابل حمل است كه در ميان كاربران حرفه اي و متخصص در بخش گرافيك، برنامه نويسي، طراحي و مهندسي كاربرد دارد. مك پرو در بالاترين قسمت هرم خانواده مك بوك قرار گرفته است.

قيمت مك پرو ۲۰۱۹

قيمت مك پرو ۲۰۱۹

نسخه اوليه مك پرو با قيمت بالايي، در حدود ۵۹۹۹ دلار با امكان انتخاب پيكربندي هاي مختلف، به فروش مي‌رسد. از قابليت هاي اين سخت افزار مي‌توان به رم ۳۲ گيگا بايتي، پردازنده (CPU) اينتل Xeon هشت هسته اي، گرافيك Radeon Pro 580X، حافظه SSD با ظرفيت ۲۵۶ گيگا بايت اشاره كرد.

نمايشگر Pro Display XDR 32 اينچي به قيمت ۴۹۹۹ دلار قابل سفارش است. البته خريداران بايد در نظر داشته باشند كه براي نگه داشتن صفحه نمايش به پايه اي ۹۹۹ دلاري نياز خواهند داشت.

شركت اپل در معرفي مك پرو جديد فقط به بيان ويژگي هاي نسخه اوليه اشاره و از بيان توانايي هاي نسخه هاي سفارشي خودداري كرده است. شايان ذكر است محصولات نام برده فعلا فقط در آمريكا عرضه مي‌شوند و به زودي در ساير كشورها نيز به بازار خواهد آمد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۱۷:۰۵ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
رسالت، محله‌اي در شمال شرق تهران با تركيبي از بافت‌هاي مسكوني، تجاري و فرهنگي است كه با برخورداري از امكانات متنوع بسياري از متقاضيان مسكن را به سمت خود جذب كرده است.
خريد آپارتمان در رسالت

خيابان رسالت از خيابان دماوند شروع مي‌شود و با عبور از روي بزرگراه امام علي، خيابان استاد حسن بنا (مجيديه ) و بزرگراه صياد شيرازي  به پل سيدخندان منتهي مي‌شود. اين خيابان با ميدان رسالت در تقاطع است. اگر قصد خريد آپارتمان در رسالت داريد با ما همراه شويد.

به گزارش مجله دلتا يكي از شاخصه‌هاي متمايز محدوده رسالت واقع در منطقه ۴ شهرداري تهران، در دسترس بودن آن و وجود خيابان‌هاي مهمي مانند هنگام، طرقي، سمنگان، مدني، فرجام غربي و … در آن است. ميدان رسالت نيز كه يكي از ميادين اصلي و پر تردد پايتخت است در شمال شرق تهران و در همين محدوده واقع شده است.

دسترسي به رسالت

تعيين محدوده براي رسالت با كمي پيچيدگي همراه است. در اين مطلب، رسالت را محدوده‌اي در نظر گرفته‌ايم كه از شرق با بزرگراه شهيد باقري، از غرب با بزرگراه صياد شيرازي، از شمال با بزرگراه شهيد زين‌الدين و از جنوب با خيابان شهيد ثاني در مجاورت است. ضمن آنكه بزرگراه امام علي نيز از وسط اين محدوده گذر مي‌كند. بنابراين اگر با خودروي شخصي تردد مي‌كنيد براي رسيدن به اين محدوده دشواري چنداني نخواهيد داشت. در خصوص دسترسي به ايستگاه‌هاي مترو، اين محدوده با ايستگاه‌هاي سبلان، گلبرگ، رسالت و جانبازان ميزبان تردد شما خواهد بود. ايستگاه جانبازان در فاصله ۶۵۰ متري ميدان رسالت قرار دارد. مسيرهاي اتوبوسراني ميدان رسالت_چهارراه تهرانپارس، ميدان رسالت_ميدان قيام، ميدان رسالت_وحيديه، ميدان رسالت_كوهك و پايانه علم و صنعت_پايانه بيهقي نيز شما را از اين محدوده به ديگر نقاط شهر خواهند رساند. خطوط تاكسي‌راني در اطراف ايستگاه‌هاي مترو و همچنين در خود ميدان رسالت، حمل‌ و نقل اين محدوده را پوشش مي‌دهد.
 
آپارتمان رسالت
 

مكان هاي مهم

مسجد الرسول ميدان رسالت از مساجد بزرگ و معتبر شرق تهران است. اين مسجد بيش از يك مسجد محلي كاركرد دارد و در عين حال نقش فرهنگي و اجتماعي قابل توجهي در شرق تهران ايفا مي‌كند. معماري اين مسجد و شبستان آن از مساجد سبك اصفهان الهام گرفته شده است. اين مسجد در ضلع شمال غربي ميدان رسالت و در نزديكي پايانه تاكسي راني رسالت قرار دارد. دانشگاه علم و صنعت به عنوان مركز فرهنگي شاخص در ميدان رسالت و خيابان هنگام قرار گرفته است. ستاد مركزي نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران نيز در ميدان رسالت مستقر است.

مكان هاي تفريحي

بوستان تمدن يكي از پارك هاي زيباي محدوده رسالت است كه از شرق به بزرگراه امام علي و از جنوب به خيابون جانبازان غربي (گلبرگ) محدود مي‌شود. در ضلع شمالي اين پارك، سراي محله كرمان و در ضلع غربي آن باغ موزه مينياتور قرار دارد. اگر علاقه‌مند به پياده‌روي هستيد پرسه‌زني در اين پارك را از دست ندهيد. بوستان فدك در رسالت از بوستان‌هاي قديمي پايتخت است كه ساخت آن به سال ۴۵ بازمي‌گردد. بوستان‌هاي دنياي كودك، اسلام‌پناه، دنياي كودك، اقاقيا نيز از بوستان‌هاي ديگر رسالت هستند.

مراكز خريد

با سكونت در شرق تهران به ويژه در اين محدوده مركز خريد بسياري را خواهيد ديد كه نياز شما را بر طرف خواهند كرد. مركز تجاري دنياي نور، مجتمع تجاري شاپرك، بازار هفت حوض و مجتمع تجاري امير مراكزي از اين دست هستند كه در كنار فروشگاه‌هاي محلي ديگر به ساكنان اين محدوده كالا و خدمات ارائه مي‌دهند.

قيمت ملك

محدوده رسالت از معدود مناطق تهران است كه مي‌تواند گزينه مطلوبي براي سليقه‌هاي مختلف باشد و از اين رو با ورود به اين محدوده دست خالي بيرون نخواهيد رفت؛ البته به شرط اينكه فكر هزينه خريد خانه در رسالت را از قبل كرده باشيد. اگر بودجه شما از حد معمول اندكي كمتر است مي‌توانيد آپارتمان‌هاي چند سال ساخت را انتخاب كنيد. ارزش هر متر مربع واحد مسكوني در نقاط مختلف اين محدوده چندان تفاوتي با هم ندارد و بيشتر به سال ساخت آپارتمان و كيفيت مصالح ساختماني استفاده شده بستگي دارد. براي اطلاع دقيق از قيمت خريد آپارتمان در رسالت اينجا كليك كنيد.
 

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۱۷:۲۲ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
كارشناسان مسكن مي‌گويند هر دو طرف عرضه و تقاضا در بازار به درك مشترك رسيده‌اند و مالكان نيز مي‌دانند كه ظرفيتي براي رشد قيمت وجود ندارد.
بهترين زمان براي خريد خانه

بعد از دوره كوتاه‌مدت رونق و طي دوره ركود بازار مسكن كه معمولا ۱۰ تا ۱۵ فصل طول مي‌كشد، بهترين زمان براي خريد خانه است. شواهد نشان مي‌دهد كه بازار مسكن وارد دوره پساركود شده است به عبارت بهتر، خريد و فروش نسبت به عمق ركود افزايش يافته ولي ميزان معاملات آنقدر بالا نيست كه بتوان آن را رونق ناميد.

به گزارش مجله دلتا در آبان‌ماه امسال ۴ هزار و ۱۰۰ مورد معامله مسكن در شهر تهران، امضا شده كه نسبت به ماه پاياني تابستان كه خريد و فروش به پايين‌ترين سطح خود رسيده بود، با ۴۶ درصد افزايش روبه‎رو بوده است. اكنون به نظر مي‌رسد متقاضياني كه سطح فعلي قيمت‌ها را پذيرفته‌اند به تدريج وارد بازار شده‌اند.

بازار مسكن وارد دوره پساركود شده است به عبارت بهتر، خريد و فروش نسبت به عمق ركود افزايش يافته ولي ميزان معاملات آنقدر بالا نيست كه بتوان آن را رونق ناميد.

دو عامل محرك در بازار مسكن

ركود مسكن كه از اوايل سال ۹۲ آغاز شد و ابتداي ۹۷ پايان يافت، طولاني‌ترين دوره ركود در چهار بازه زماني ۱۳۶۸، ۱۳۸۶، ۱۳۹۲ و ۱۳۹۷ بوده است. در پساركود كنوني، هر دو طرف عرضه و تقاضا در بازار مسكن به يك درك مشترك رسيده‌اند. از يك طرف مالكان مي‌دانند كه ظرفيتي براي رشد قيمت وجود ندارد. از طرف ديگر، خريداران مي‌دانند كه نمي‌توان بيش از اين انتظار ريزش شديد قيمت را داشت. نمايه‌هاي دريافتي حاكي از آن است كه قيمت مسكن به قيمت واقعي نزديك شده و متقاضيان موثر كه خانه را به قصد سكونت، خريداري مي‌كنند با نزديك شدن به ماه‌ هاي پاياني سال براي خريد آماده شده‌اند. البته با وجود افزايش قيمت آهن‌آلات و نرخ دستمزد كه درپي افزايش اخير قيمت بنزين اتفاق افتاده است، كارشناسان، تورم مجددي را براي بازار مسكن حداقل تا ماه‌ هاي آينده متصور نيستند و اين دوره را بهترين زمان براي خريد خانه مي‌دانند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۱۲:۳۵ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی