مجله دلتا
مجله دلتا
ميانگين قيمت خريد و فروش هر متر مربع زيربناي واحد مسكوني شهر تهران در آذرماه 98، ۱۳۵.۳ ميليون ريال بوده است.
قيمت مسكن در تهران

آمار جالبي از تحولات بازار مسكن در آذرماه منتشر شده است كه نشان مي‌دهد حجم معاملات مسكن، اجاره‌بها و ميانگين قيمت مسكن در تهران هر سه كم و بيش با رشد مواجه بوده‌اند.

به گزارش مجله دلتا گزارش‌هاي تازه بانك مركزي كه برگرفته از آمارهاي خام سامانه ثبت معاملات املاك و مستغلات كشور است نشان مي‌دهد بازار مسكن شاهد تحولات جديدي است؛ تحولاتي كه احتمالا بازار معاملات را از سردي خارج خواهد كرد.

حجم معاملات مسكن

در حالي از تعداد ۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسكوني معامله شده در شهر تهران در آذرماه امسال، واحدهاي تا ۵ سال ساخت با ۴۲.۶ درصد بيشترين سهم را داشته‌اند كه در مقايسه با آذرماه سال گذشته از سهم اين آپارتمان‌ها كم شده و در مقابل به سهم آپارتمان‌هاي با قدمت ۶ تا ۱۰ سال و ۱۶ تا ۲۰ سال افزوده شده است.

توزيع تعداد معاملات انجام شده بر حسب مناطق شهر تهران در آذرماه امسال نشان مي‌دهد منطقه ۵ با سهم ۱۶.۷ درصدي، بيشترين تعداد قراردادهاي مبايعه‌نامه را به خود اختصاص داده است. همچنين مناطق ۴ و ۲ به ترتيب با سهم‌هاي ۹.۴ و ۹.۱ درصد در رتبه‌هاي بعدي قرار گرفته‌اند. در مجموع ۷۴.۱ درصد از كل تعداد معاملات انجام شده در شهر تهران در آذرماه ۹۸ مربوط به ۱۰ منطقه شهر و مناطق ۵، ۴، ۲، ۱۰، ۱۴، ۷، ۸، ۱۵، ۱۱ و يك بوده است.

تحولات قيمت مسكن

در آذرماه ۹۸، ميانگين قيمت هر مترمربع زيربناي واحد مسكوني معامله شده از طريق بنگاه‌هاي ملكي شهر تهران ۱۳۵.۳ ميليون ريال بود كه اين رقم در مقايسه با ماه گذشته و ماه مشابه سال گذشته به ترتيب با ۸.۵ و ۴۱.۶ درصد افزايش مواجه بوده است.

بررسي تحولات قيمت مسكن در تهران بر حسب مناطق شهري نيز نشان مي‌دهد كه بيشترين ميانگين قيمت هر مترمربع زيربناي مسكوني معامله شده معادل ۳۱۰.۴ ميليون ريال به منطقه يك و كمترين آن با ۶۵.۱ ميليون ريال متعلق به منطقه ۱۸ تعلق داشته است.

تحولات اجاره‌بهاي مسكن

بررسي شاخص اجاره‌بهاي مسكن در شهر تهران و در كل مناطق شهري در آذرماه سال جاري نيز نشان‌دهنده رشد به ترتيب معادل ۲۸.۲ و ۳۰.۱ درصدي در مقايسه با ماه مشابه سال گذشته است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۲:۰۶ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
شهرآرا، محله‌اي 50 ساله كه در شمال غربي منطقه 2 شهرداري تهران قرار داشته و در زمان خود مطابق با استانداردهاي شهرسازي ساخته شده است.

شهرآرا محله‌اي در غرب تهران و در محدوده منطقه ۲ است. وجود ساختمان‌هايي با معماري خاص و بافت مسكوني با چيدمان مهندسي‌شده در اين محدوده بسياري را به صرافت خريد آپارتمان در شهرآرا انداخته است. واقعا چه چيزي باعث مي‌شود كه اين محله در زمره محله‌هاي شاخص تهران براي سكونت قرار گيرد؟ شايد قرار گرفتن اين محله در حد فاصل جمشيديه، گيشا، ستارخان و تهرانسر و دسترسي به امكانات كامل از دلايل آن باشد. شما از شهرآرا چه مي‌دانيد؟ با محله گردي مجله دلتا همراه باشيد.

شهرآرا در گذشته

شهرآرا كه در لغت به معناي “آراينده‌ شهر” است، در فواصل دهه‌هاي ۳۰ و ۴۰ با گسترش تهران و رشد جمعيت و شروع ساخت و ساز در غرب تهران، شكل مي‌گيرد. اين محله از معدود محله‌هايي است كه با شيوه‌هاي نوين شهرسازي بنا شده است.

دسترسي به شهرآرا

محله شهر آرا از شمال به بزرگراه جلال آل احمد، از جنوب به خيابان ستارخان، از غرب به بزرگراه شيخ فضل الله نوري و از شرق به بزرگراه چمران منتهي مي شود؛ بنابراين اين محله از نظر دسترسي به ساير نقاط شهر تهران در وضعيت مناسبي قرار دارد، به ويژه كه خيابان‌هاي پاتريس لومومبا، شهرآرا، ستارخان، نيايش و… در اين محدوده قرار دارند و به راحتي مي‌توانيد با خودروي شخصي در اين محدوده تردد كنيد. از لحاظ حمل و نقل عمومي نيز اين محدوده از شرايط مناسبي برخوردار است و شما براي رسيدن به شهرآرا مي‌توانيد از ايستگاه اتوبوس شهرآرا، ايستگاه اتوبوس پمپ بنزين، خط تندروي ميدان توحيد، خط ۴ اتوبوس‌هاي تندرو در نزديكي بزرگراه چمران و ايستگاه‌هاي مترو شادمان و طرشت استفاده كنيد.

مراكز تفريحي شهرآرا

بوستان شهرآرا بوستاني در همين محله است كه نزديك به ۶۰ سال قدمت دارد و از بوستان‌هاي قديمي تهران به شمار مي‌رود. اين پارك همه روزه ميزبان سه نسل كودك و پير و جوان است و ميانسالان بسياري در اين پارك به بازي تخته نرد و شطرنج مي‌پردازند. پارك ستارخان نيز از پارك‌هاي قديمي شهرآرا است. بخشي از پارك به زمين بازي براي كودكان اختصاص داده شده و ميز‌هاي شطرنج و پينگ پونگ و وسايل ورزش عمومي نيز از امكانات ديگر اين پارك است.

شهرآرا

مراكز خريد

مركز خريد گلديس در ۱۳ طبقه از مكان هاي تفريحي و تجاري نزديك به بوستان ستارخان است. فروشگاه هاي اين مجتمع تجاري در بخش فروش پوشاك زنانه، پوشاك مردانه، كيف و كفش، فروش موبايل، چرم فروشي، لوازم آرايشي و لوازم ورزشي فعاليت مي‌كنند. مركز خريد برج شهرآرا نيز نبش خيابان آبشوري واقع شده است و كالاهاي متنوع داخلي و خارجي در واحدهاي تجاري را به فروش مي‌رساند.

مكان‌هاي مهم

كوشك، زيتون، اركيده، نسيم، ناهيد، نسترن و ساختمان‌هاي قديمي درياني از مجتمع‌هاي مسكوني اين محدوده است كه متقاضيان بسياري در خريد يا رهن و اجاره ملك دارند. بيمارستان رسول اكرم و درمانگاه درياني ها نيز از مراكز درماني در محدوده شهرآرا است. علاوه بر آن، محله شهرآرا به بيمارستان‌ هاي شريعتي و امام خميني (ره) بسيار نزديك است.

بافت مسكوني و قيمت ملك

اگرچه شهرآرا در دهه چهل ساخته شده و قدمت آپارتمان‌سازي در آن به پيش از انقلاب اسلامي مي‌رسد اما اكنون اين محله مانند بسياري از مناطق ديگر تهران پر از آپارتمان‌ ها و ساختمان‌ هاي بلند و نوساز است و كمتر خانه‌هاي ويلايي و متراژ بالاي قديمي را در اين محله به چشم مي‌خورد. اگر به طور جدي به سكونت در شهرآرا فكر مي‌كنيد لازم است بدانيد كه اگر چه با محله‌اي با شرايط رفت و آمد و سطح دسترسي خوب به نقاط مهم شهر و بلوار‌هاي بزرگ روبرو هستيد، اما شهرآرا محله كاملاً آرام و ساكتي محسوب نمي شود. با اين حال امكانات و دسترسي شهرآرا قيمت ملك در اين محله را بالا نگه داشته است. مشاوران املاك دلتا شما را در خريد آپارتمان در شهرآرا كمك خواهند كرد. براي اطلاعات بيشتر اينجا كليك كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۰:۱۴ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
محله بهار يكي از محله‌هاي مركزي شهر تهران است كه به دليل نزديكي به مراكز اداراي و تجاري از مناطق پر رفت و آمد پايتخت محسوب مي‌شود.
خريد خانه در بهار

محله بهار يكي از محله‌هاي مركزي تهران واقع در منطقه ۷ است كه از شرق به خيابان شريعتي، از غرب به خيابان بهار، از شمال به خيابان بهار شيراز و از جنوب به خيابان طالقاني منتهي مي‌شود. از خيابان‌هاي شاخص محله بهار، خياباني جنوبي شمالي به همين نام است كه از خيابان انقلاب در جنوب آغاز مي‌شود و به خيابان بهارشيراز در شمال مي‌رسد. خريد خانه در بهار به چند دليل مي‌تواند يك تصميم عالي باشد. با مجله دلتا همراه باشيد تا به شما بگوييم چرا سكونت در محله بهار به نفع شما خواهد بود.

محله بهار در گذشته

خيابان بهار، خيابان بهار شيراز تا دروازه دولت را در بر مي گيرد. در اين محدوده تا دهه ۱۳۱۰ شمسي به جز شماري از باغ ها، ساختمان‌هاي مسكوني ديگري وجود نداشت. خيابان بهار شيراز در گذشته خياباني بوده با يك پياده رو و جوي آبي كه در وسط آن جريان داشته و از چشمه زلال عباس آباد سرچشمه مي‌گرفته است.

دسترسي به محله بهار

براي دسترسي به اين محله قرار نيست زحمت زيادي بكشيد، محله و خيابان بهار، محدوده‌اي با دسترسي آسان است. از هر كدام از ايستگاه‌هاي متروي فردوسي و دروازه دولت كه پياده شويد فقط چند دقيقه تا خيابان بهار پياده روي لازم داريد. خيابان بهار علاوه بر خيابان‌هاي انقلاب و بهار شيراز با خيابان‌هاي سميه و طالقاني نيز تقاطع دارد. همچنين شما مي‌توانيد از طريق خيابان طالقاني به ميدان سپاه و سپس بزرگراه صياد شيرازي دسترسي داشته باشيد.

مراكز تجاري و تفريحي

خيابان بهار بورس فروش انواع لباس كودك با برندهاي داخلي و خارجي است. در اين خيابان بيش از ۴۰ فروشگاه لباس كودك وجود دارد. طبقه اول مجتمع تجاري اداري بهار كه در ابتداي خيابان بهار از سمت خيابان انقلاب واقع شده به فروش لباس كودك و لباس و پاپوش نوزادان اختصاص داده شده است. هر دو طبقه پاساژ چهلستون در خيابان بهار به فروش لباس و لوازم كودكان و نوزادان اختصاص دارد. مجتمع تجاري سپنتا نيز در خيابان شريعتي نرسيده به خيابان طالقاني از ديگر مراكز خريد نزديك به محله بهار است. پارك طالقاني، پارك هنرمندان و زمين چمن شيرودي در همين محدوده قرار دارند و پذيراي علاقه‌مندان و گردشگران است.
 

مراكز درماني

اين محله از لحاظ دسترسي به مراكز درماني در وضعيت مطلوبي قرار دارد. بيمارستان آراد يكي از قديمي‌ترين بيمارستان هاي خصوصي در سطح كشور در اين محدوده واقع شده است. بيمارستان ايرانشهر نيز در خيابان شريعتي در بخش هاي داخلي و جراحي به درمان بيماران مي‌پردازد. بيمارستان‌هاي خانواده، ۵۰۲ ارتش و سجاد نيز در محدوده خيابان بهار و اطراف آن قرار دارد. به غير از مراكز بيمارستاني، كلينيك‌ ها، مراكز درماني و داروخانه‌ هاي متعددي در اين محدوده مستقر هستند.

قيمت ملك

بافت غالب اين محدوده متعلق به مراكز تجاري و اداري است كه عمدتا چندسال ساخت است. واحدهاي مسكوني نيز بيشتر در فرعي‌هاي محله بهار قرار دارند. هر متر مربع آپارتمان بالاي بيست سال ساخت بسته به ميزان برخورداري از امكانات ضروري از ۱۰ تا ۱۶ ميليون تومان ارزش‌گذاري مي‌شود و اين رقم براي واحدهاي نوساز به مراتب بيشتر است. جالب است بدانيد كه بازسازي داخلي خانه‌ هاي اين محدوده توسط مالكان بسيار مورد توجه قرار گرفته است. براي اطلاع دقيق از قيمت خريد خانه در بهار اينجا كليك كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۰ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۰۲:۳۰ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
جديدترين آمار وزارت راه و شهرسازي از افزايش قابل توجه تعداد معاملات در آذرماه سال 98 خبر مي‌دهد؛ خبري كه اميد رونق در بازار مسكن را مجددا زنده كرده است.
وضعيت بازار مسكن در سال 98

جديدترين آمار منتشر شده از وضعيت بازار مسكن در سال ۹۸ نشان مي‌دهد تعداد كل مبايعه‌نامه‌ هاي ثبت‌شده در آذرماه امسال ۹ هزار و ۶۶۴ مورد بوده كه نسبت به ماه گذشته رشدي بيش از ۱۳۷ درصد را تجربه كرده است.

به گزارش مجله دلتا در شرايطي كه فعالان بازار مسكن افزايش تعداد معاملات را پاياني بر دوران سرد بازار معاملات مي‌دانند، در مقابل كارشناسان معتقدند كه عملكرد يك‌ماهه نمي‌تواند حريف ركود غيرتورمي موجود در بازار مسكن شود.

آمار آذرماه

در شرايطي كه ميزان خريد و فروش خانه در ماه‌ هاي گذشته با روند كاهشي روبرو بود و در تابستان امسال در مقايسه با سال قبل بيش از ۵۰ درصد كاهش معامله به ثبت رسيد، تعداد معاملات در آذرماه امسال افزايش ۱۳۷درصدي نسبت به ماه گذشته داشته است. اين موضوع از اين رو قابل توجه است كه در كنار افزايش معاملات، قيمت‌ها نيز بيش از ۶ درصد افزايش داشته و اين گمانه را ايجاد كرده كه بازار در حال خارج شدن از ركود است.

ركود ادامه دارد؟

حسام‌الدين عقبايي، نايب‌رييس اتحاديه مشاوران املاك درباره جديدترين آمار منتشر شده از عملكرد بازار مسكن، مي‌گويد: اگر اساس تحليل بر مبناي عملكرد يك ماهه باشد، تمام ماه‌هاي گذشته و حتي عملكرد بازار در سه ماهه منتهي به آذر نشان مي‌دهد كه ركود ادامه‌ خواهد داشت و شرايط براي رونق دوباره وجود ندارد. گزارش‌ سال‌هاي گذشته نيز نشان مي‌دهد چه در دوراني كه بازار رونق داشته و چه در شرايطي كه ركود حكمفرما بوده، ماه‌ هايي بوده‌اند كه در آنها آماري متفاوت از عملكرد كلان بازار ثبت شده و اين امر طبيعي است.

اين كارشناس مسكن، با اشاره به دوره ركود اظهار داشت: در شرايط كنوني احتمال مي‌رود ركود بازار مسكن تا پايان شهريورماه ۹۹ ادامه داشته باشد و پس از آن بايد ديد آيا سياست جديدي در مسير بهبود شرايط بازار در دستور كار قرار مي‌گيرد يا باز هم ركود ادامه‌ خواهد داشت.

به عقيده عقبايي وضعيت بازار مسكن در سال ۹۸ به گونه‌اي است كه اين بازار براي كاهش ۱۵درصدي قيمت‌ها جا دارد

عملكرد خاص بازار مسكن در سال‌هاي گذشته باعث شده است، تحليل عملكرد اين بازار در طولاني‌مدت كاري دشوار باشد. از اين رو نه افزايش قابل‌توجه معاملات در آذرماه قابل پيش‌بيني بود و نه مي‌توان به‌طور دقيق گفت كه اين عملكرد آيا در دي‌ ماه نيز ادامه خواهد داشت يا خير. آنچه مسلم به نظر مي‌رسد افزايش قابل‌توجه قيمت‌ ها در يك سال و نيم اخير و در پي آن كاهش قابل‌توجه توان خريد قشر هاي متوسط و ضعيف جامعه در اين بازار است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۰ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۳۷:۰۸ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
شاهين ويلا از محله‌هاي كلانشهر كرج و چهارمين منطقه پر تقاضاي اين شهر به شمار مي‌رود.
خريد خانه در شاهين ويلا

محله شاهين ويلا در منطقه ۶ كرج واقع شده است. اين محله از شمال به باغستان، از غرب به محله گلدشت، از شرق به محله گوهردشت و از جنوب به خيابان بهشتي و حصارك بالا منتهي مي‌شود. در چند سال گذشته تب ساخت و ساز به ويژه با احداث شهرك‌ ها در اين محدوده، منجر به افزايش خريد خانه در شاهين ويلا شده است. روند معاملات در شاهين ويلا به شكلي بوده است كه در آبان‌ماه امسال، ۱۳۶ معامله مسكن در اين محله به ثبت رسيده است. قبل از هر اقدام براي خريد يا رهن و اجاره مسكن در شاهين ويلا با مجله دلتا همراه باشيد.

دسترسي شاهين ويلا

بلوار باهنر، بلوار ظفر و خيابان قلم از مسيرهاي مهم شاهين ويلا است كه دسترسي اين محله را به مناطق ديگر تسهيل مي‌كنند. ايستگاه اتوبوس باغستان در مجاورت اين محله و در بلوار باغستان واقع است. در بلوار‌هاي باهنر و ظفر نيز ايستگاه اتوبوس تعبيه شده است. خطوط تاكسيراني هم در اين محله و محله‌هاي مجاور براي رفت و آمد ساكنان شاهين ويلا وجود دارد.

مراكز تجاري و تفريحي

مجتمع اداري و تجاري مهرگان در سال ۸۹ در منطقه شاهين ويلاي كرج تاسيس شده است. اين مجتمع با هشت طبقه، شامل پنج طبقه تجاري با ۶۶ واحد و سه طبقه اداري است. يك دليل پر متقاضي بودن شاهين ويلا وجود شهرك‌هاي ظفر، شهرك ۳۵۰ متري، شهرك گلها و شهرك ياس است كه اين تراكم جمعيت نياز به ساخت واحدهاي تجاري و اداري ديگر در اين محله را پررنگ مي‌كند؛ بنابراين ساخت واحد تجاري در شاهين ويلا مي‌تواند يك سرمايه‌گذاري ملكي پربازده تلقي شود. بوستان پامچال كه چند سالي است در شاهين ويلا به بهره‌برداري رسيده است از مكان‌هاي تفريحي اين محدوده است؛ البته تا پيش از جدي گرفته شدن ساخت و ساز در شاهين ويلا اين محله بسيار سرسبزتر و با طروات‌تر بوده است. بوستان افرا با مساحتي ۱۰ هزار متر مربعي و پارك ميخك از فضاهاي سبز ديگر اين محله است. پيست موتور كراس و ورزشگاه انقلاب با ظرفيت ۱۵ هزار نفر نيز در شاهين ويلا واقع شده‌اند.

مراكز آموزشي و مذهبي

علاوه بر دانشگاه خوارزمي كه مركز آموزشي شاخص اين محله است، دانشكده پرديس فرهنگيان، دبيرستان فني و حرفه اي حضرت زهرا، مدرسه شيخ مفيد و مدرسه سيدالشهدا از مراكز آموزشي شاهين ويلا است. مسجد امام حسين، مسجد چهارده معصوم، مسجد ثامن الائمه و مسجد علي ابن ابيطالب از جمله مراكز مذهبي اين محله بوده كه در طول سال ميزبان شهروندان است.

مراكز درماني 

بيمارستان فوق تخصصي كوثر كه يكي از مهمترين بيمارستان‌هاي كرج است در شاهين ويلا قرار دارد و به صورت شبانه روزي در حال ارائه خدمات به شهروندان است. در كنار اين بيمارستان، درمانگاه شبانه روزي البرز نيز به ارائه خدمات درماني مي‌پردازد.

قيمت ملك

شاهين ويلا نيز مانند ديگر محله‌هاي كرج طي دو سال گذشته در شيب تند ساخت و ساز قرار گرفته  و ميانگين قيمت مسكن در اين محله بالا رفته است. به طور كلي منطقه ۶ كرج كه شاهين ويلا هم جزيي از آن محسوب مي‌شود در يك سال گذشته رشد ۷۶/۵ قيمت ملك را تجربه كرده است؛ اما با اين حال اين محدوده در چند ماه گذشته بيشترين تعداد معاملات مسكن را در بين مناطق كرج به خود اختصاص داده است. اگر شما هم به خريد ملك در منطقه ۶ كرج و شاهين ويلا علاقه‌مند هستيد، اينجا كليك كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۰ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۲۴:۲۴ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
خيابان هنگام از خيابان‌هاي پرامكانات و البته پرتردد شهر تهران است كه در شمال شرقي آن قرار دارد.
خريد آپارتمان در هنگام

بلوار هنگام بلواري طولاني و پرتردد در منطقه چهار شهرداري تهران است. اين خيابان كه پيش از اين به ۴۰ متري زند معروف بوده، از ميدان رسالت در جنوب آغاز شده و به بزرگراه شهيد بابايي در شمال مي‌رسد. دسترسي مثال زدني اين بلوار شمالي جنوبي به خيابان‌ها و مسيرهاي مهم و گذر آن از بوستان لويزان دليلي براي جذب سرمايه‌گذاري ملكي و خريد آپارتمان در هنگام است. اگر شما هم متقاضي ملك در اين محدوده هستيد در اين مطلب با مجله دلتا همراه باشيد.

دسترسي به خيابان هنگام

همان طور كه گفته شد بلوار يا خيابان هنگام از ميدان رسالت شروع شده و تا بزرگراه شهيد بابايي امتداد مي‌يابد. خيابان هنگام در اين فاصله به ميدان الغدير و بلوار دلاوران، خيابان رئيسعلي دلواري (۳۰ متري اول)، خيابان آزادگان، بزرگراه شهيد زين‌الدين، بلوار استقلال و ميدان هنگام دسترسي مستقيم دارد. از آنجا كه در محدوده هنگام خدمات اتوبوسراني وسيعي ترتيب داده شده؛ شما علاوه بر تردد با خودروي شخصي مي‌توانيد با استفاده از پايانه اتوبوسراني ميدان رسالت خود را به نقاط مختلف اين خيابان برسانيد. خط اتوبوس از ميدان رسالت به شهرك شهيد محلاتي از ابتدا تا انتهاي اين بلوار ايستگاه دارد. خط ديگر اتوبوس از ميدان رسالت به پايانه زين‌الدين در قسمت جنوبي اين خيابان داراي ايستگاه است و مسير آن به فلكه دوم تهرانپارس و ميدان رهبر منتهي مي‌‌شود. ايستگاه‌هاي اتوبوس از ميدان رسالت تا ميدان الغدير تحت پوشش خط فلكه سوم تهرانپارس_ خيابان مطهري است و شما با اين خط مي‌توانيد به خيابان هنگام برسيد. ايستگاه‌هاي اتوبوس بين چهار راه استقلال و بزرگراه بابايي نيز تحت پوشش خط پايانه علم و صنعت_ شهرك شهيد محلاتي است. همچنين اتوبوس‌هاي خط ميدان رسالت_شهرك پارس با عبور از از ميدان رسالت تا ميدان الغدير دسترسي شما را به اين بلوار امكان‌‌پذير مي‌كنند.

خيابان هنگام خط مترو ندارد، از اين رو براي رسيدن به اين محدوده ناگزير هستيد از ايستگاه‌هاي متروي سرسبز، شهيد زين‌الدين و نوبنياد كمك بگيريد و با تاكسي‌هاي مستقر در اطراف آن‌ها به هنگام برويد.

موقعيت مكاني بلوار هنگام و فرعي‌هاي اطراف آن به گونه‌اي است كه از شرق با محله‌هاي كالاد، نارمك، شميران نو، اوقاف، ده نارمك و قاسم آباد در مجاورت است؛ بنابراين سطح دسترسي هنگام به محله‌هاي ديگر تهران بالا است.

مراكز تفريحي

محله‌هاي واقع در منطقه ۴ همگي در گذشته باغ هاي تهران را در خود جاي مي‌دادند اما با گذر زمان و توسعه زندگي شهري بسياري از اين باغ‌ها از بين رفتند. پارك جنگلي هزار هكتاري لويزان در دهه ۴۰ به منظور جلوگيري از افزايش بافت شهري ساخته شد و اكنون بزرگ‌ترين فضاي سبز شهر تهران است و در آن به بلوار هنگام باز مي‌شود. بوستان الغدير در ضلع شمالي ميدان رسالت و  در خيابان هنگام قرار گرفته است. شيب اين بوستان كه براي توان‌يابان طراحي شده است ۵ درصد و مسطح است. فضاي بازي براي بچه‌ها، ميزهاي پينگ‌پنگ و لوازم ورزشي از امكانات اين پارك بوده و از معدود پارك‌هاي پايتخت است كه در طراحي آن به ميانسالان و معلولان نيز توجه شده است. مجموعه باغ پرندگان در دل پارك جنگلي لويزان محلي طبيعي براي نگهداري پرندگان است. از مجموعه‌هاي ورزشي اين محدوده نيز مي‌توان به مجموعه ورزشي و استخر شميران نو، مجموعه ورزشي هنگام و باشگاه سازمان آب اشاره كرد.

مكان‌هاي مهم

شهرداري منطقه ۴ تهران در خيابان هنگام و خيابان طاهرخاني قرار دارد. بيمارستان الغدير در خيابان هنگام ميدان الغدير يكي از بيمارستان‌هاي خوب تهران است كه با هزينه درماني پايين به درمان بيماران مي‌پردازد. هتل شيان نيز يكي از هتل‌هاي شاخص تهران در اين محدوده است كه به دليل مجاورت با پارك جنگلي لويزان و دسترسي مطلوب به بزرگراه‌هاي امام علي، زين‌الدين و شهيد بابايي انتخاب بسياري از گردشگران طبيعت‌دوست است. اداره مركزي شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه و مجتمع تجاري صدف نيز از مراكز مهم واقع در خيابان هنگام است.

هنگام

قيمت ملك

طي سال هاي گذشته قيمت خانه و آپارتمان در منطقه ۴ نوسان چنداني نداشته، اما تحول بازار مسكن در سال ۹۷، اين منطقه را هم مانند ديگر مناطق تهران تحت تاثير قرار داده است. بافت غالب بلوار هنگام و خيابان‌هاي اطراف آن با سرعت به سمت نوسازي پيش مي‌رود و بالا رفتن قيمت مصالح ساختماني در يكي دو سال گذشته بر قيمت ساختمان‌ هاي نو تاثير گذاشته است. با اين حال در برخي مناطق اين محدوده خانه‌هاي ۲۰ و ۲۵ سال ساخت مشاهده مي‌شود كه قيمت‌هاي متعادل‌تر و معقول‌تري نسبت به خانه‌هاي نوساز دارند. براي اطلاع دقيق از قيمت خريد آپارتمان در خيابان هنگام اينجا كليك كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۰ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۴۶:۱۸ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
محله جهانشهر از اولين محله‌هاي صنعتي و البته خوش‌منظره كرج است كه در قلب اين شهر مهاجران بسياري را در خود جاي داده است.
خريد خانه در جهانشهر
منطقه ۸ شهرداري كرج، محله جهانشهر را در دل خود جاي داده است، محله‌اي اصيل و قديمي كه از شمال به بلوار مطهري، از جنوب به بلوار شهيد بهشتي، از غرب به بلوار جمهوري و از شرق به بلوار طالقاني منتهي مي‌شود. اين محله در گذشته باغ‌هاي زيادي را شامل مي‌شده است. با موج ساخت و سازها، اكنون اندكي از باغ ها باقي مانده‌اند كه البته مناظر اعجاب انگيزي را در اين محله ايجاد كرده‌اند؛ به طوري كه آرامش و سرسبزي اين محله يكي از دلايل خريد خانه در جهانشهر است.
به گزارش مجله دلتا ساخت و ساز و نوسازي بافت جهانشهر و وجود خيابان‌هاي عريض و بلوارهاي سرسبز در كنار آرامش اين محله، خريداران بسياري را متمايل به خريد ملك در جهانشهر كرده است. با ساختمان‌هاي چند طبقه‌اي كه در جهانشهر ساخته شده بافت ويلايي در اين محدوده روز به روز در حال كم رنگ شدن است.

جهانشهر در گذشته

نام جهانشهر از نام همسر يك سرمايه‌دار و بازرگان به نام محمد صادق فاتح يزدي كه پيش از انقلاب اسلامي مي‌زيسته گرفته شده است. در واقع فاتح يزدي با تاسيس كارخانه‌هاي روغن جهان، روغن موتور جهان، بسته بندي چاي جهان، پشم بافي جهان و جهان‌چيت نقشي بسيار كليدي در ايجاد جهانشهر و همچنين ۴۰۰ دستگاه داشت، چرا كه كه با ايجاد فضاي كار در جهانشهر، در آن زمان مهاجران بسياري از يزد به اين محدوده نقل مكان كردند.

مراكز تفريحي و ورزشي

باغ فاتح يا پارك تنيس كه در بلوار جمهوري قرار گرفته يكي از جاذبه‌هاي گردشگري كرج است كه مجموعه‌ي بين‌المللي تنيس را در خود جا داده است. اين مجموعه ۷ قواره زمين تمرين و يك زمين مسابقه دارد. از امكانات ديگر باغ فاتح جاده‌ تندرستي و زمين بازي كودكان است و خانواده‌ها در روزهاي تعطيل مي‌توانند از منظره‌ي دل‌انگيز و فضاي طبيعي باغ لذت ببرند. پارك جنگلي خانواده از ديگر امكانات تفريحي جهانشهر كرج است. اگر اهل پياده‌روي هستيد اين پارك با پياده‌راه‌ هاي خود ميزبان شما خواهد بود. پارك بانوان جهانشهر نيز كه در سال ۸۹ افتتاح شد شامل امكانات فرهنگي، ورزشي و رفاهي است و كلاس‌هاي آموزشي و گردهمايي‌‌هاي مختلف در اين پارك برگزار مي‌شود. پارك ايران كوچك نيز در ضلع جنوب شرقي ميدان جمهوري با مساحت هفت هكتاري در حال ساخت است. باشگاه پينت بال جهانشهر و باشگاه ميلاد از ديگر مكان هاي تفريحي و ورزشي جهانشهر به شمار مي روند.
جهانشهر

مكان‌هاي مهم

۲۵۰ هكتار باغ ميوه و ۸۰ هكتار جنگل سهم جهانشهر از فضاي سبز است كه مي‌توان از آن‌ها به عنوان يكي از نقاط كليدي استان البرز در هواي پاك اين شهر ياد كرد. بيمارستان‌هاي مدني، كسري، كلينيك چشم‌پزشكي نورديدگان و مركز توانبخشي جامع شهداي كرج در جهانشهر به ارائه خدمات درماني مي‌پردازند. مركز تجاري و اداري آراكس نيز در زميني به مساحت دو هزار متر مربع و با زير بناي ۵۹۰۰ متر مربع از مراكز خريد شاخص جهانشهر است.

قيمت ملك

قيمت خانه و آپارتمان در جهانشهر تحت تاثير جهش قيمت‌ ملك در يكي دو سال گذشته قرار گرفته است؛ بنابراين نبايد انتظار قيمت پايين در اين محدوده را داشت به خصوص كه نوسازي بافت فرسوده در كرج در چند سال گذشته به شدت مورد توجه قرار گرفته است. اگر درپي خريد خانه در جهانشهر متناسب با بودجه خود هستيد مشاوران املاك دلتا به شما كمك خواهند كرد. براي اطلاعات بيشتر اينجا كليك كنيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۰ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۳۱:۲۰ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
خيابان ملاصدرا يكي از خيابان‌هاي منشعب از ميدان ونك است كه وجود مراكز اداري و تجاري در اين خيابان اهميت آن را بيش از پيش تقويت مي‌كند.
خريد آپارتمان در ملاصدرا

خيابان ملاصدرا خياباني در شمال تهران است كه تقسيمات منطقه‌اي شهرداري، آن را در منطقه ۳ پايتخت قرار داده است. ملاصدرا خياباني شرقي_غربي است كه از اتوبان چمران آغاز مي‌شود و با گذر از خيابان‌هاي شيخ بهايي و شيراز و همچنين بزرگراه كردستان تا غرب ميدان ونك امتداد پيدا مي‌كند. نگاهي به موقعيت مكاني اين خيابان روي نقشه نشان مي‌دهد كه ملاصدرا و خيابان‌هاي اطراف آن از شرق به ميدان ونك، از جنوب به بزرگراه كردستان، از غرب به بزرگراه چمران و از شمال به ده‌ونك منتهي مي‌شوند. در ادامه خواهيم گفت كه چگونه دسترسي ممتاز اين خيابان در كنار مراكز درماني و خريد، ريسك خريد آپارتمان در ملاصدرا را تضمين مي‌كند.

به گزارش مجله دلتا بافت كاملا نوساز خيابان ملاصدرا، موقعيت مكاني و همچنين استقرار مراكز درماني و تجاري شاخص در اين خيابان موجب شده تا اين محدوده در اولويت انتخابي بسياري از خريداران واحدهاي مسكوني باشد.

دسترسي به ملاصدرا

خيابان ملاصدرا علاوه بر خيابان‌هاي شيخ بهايي و شيراز و بزرگراه كردستان،  به خيابان‌­هاي شاد، پرديس شرقي، گلشن و خوارزمي دسترسي مستقيم دارد. ملاصدرا از غرب تا بزرگراه كردستان دو طرفه و از اين بزرگراه تا ميدان ونك يك طرفه شرق به غرب است؛ بنابراين اگر با خودروي شخصي تردد داريد قبل از هر چيز لازم است كه متوجه اين جهت‌ها باشيد. خط اتوبوس‌ تندروي پايانه شهيد افشار_پايانه جنوب، ابتداي خيابان ملاصدرا و در بزرگراه چمران ايستگاه دارد. خط اتوبوس راه‌آهن_تجريش نيز در ميدان ونك داراي ايستگاه است و شما مي‎توانيد با استفاده از آن به راحتي خود را به خيابان ملاصدرا برسانيد. از آنجايي كه اين محله مستقيما از ايستگاه مترو برخوردار نيست، شما ناگزير خواهيد بود با تاكسي‌هاي مستقر در اطراف ايستگاه‌هاي متروي شهيد حقاني و ميدان صنعت كه نزديك‌ترين ايستگاه‌ها به ملاصدرا هستند، به اين خيابان دسترسي پيدا كنيد.

مراكز درماني

بيمارستان بقيه‌الله‌العظم (عج) از مهم‌ترين مراكز درماني پايتخت در خيابان ملاصدرا و بعد از خيابان شيخ بهايي قرار دارد. اين بيمارستان در زمينه قلب و عروق فعاليت داشته و مراجعين بسياري در طول روز به اين مركز مراجعه مي‌كنند. مركز فيزيوتراپي شيخ بهايي و مركز درماني گلستان و كلينيك ملاصدرا نيز در اين محدوده قرار دارند. خيابان ملاصدرا از لحاظ وجود مراكز درماني، كلينيك و داروخانه از خيابان‌هاي غني تهران به شمار مي‌رود.

مراكز تجاري و تفريحي

از مراكز خريد نزديك به خيابان ملاصدرا، مركز خريد آيينه ونك است كه واحدهاي تجاري آن به فروش انواع پوشاك زنانه و مردانه، پوشاك و لوازم ورزشي، فرش و تابلو فرش و لوازم سواركاري مي پردازند. از نكات بارز اين مركز خريد، كافي شاپ هاي متعدد آن است. مجتمع‌ تجاري ونك نيز از مراكز خريد نسبتا قديمي تهران است. اين مجتمع در دو طبقه شامل ۱۲۰ واحد تجاري از جمله مراكزي است كه پيشنهاد مي‌كنيم حتما از آن ديدن كنيد. مركز خريد خورشيد نيز در خيابان وليعصر پايين‌تر از ميدان ونك قرار دارد و با كمي پياده‌روي از خيابان ملاصدرا مي‌توانيد اقلام مورد نياز خود را از اين مجتمع خريداري كنيد.

قيمت ملك

محدوده ملاصدرا و ونك از محله‌هاي مدرن تهران به شمار مي‌روند. ساختمان‌هاي بلند و برج‌هاي تجاري اين محدوده صاحبان كسب و كار را راغب به داشتن دفتر كار در ملاصدرا كرده است. دسترسي فوق‌العاده خيابان ملاصدرا به ميادين، بزرگراه‌ها و خيابان‌هاي مركزي و شمالي شهر تهران، در كنار مراكز اداري و تجاري متعدد آن، قيمت آپارتمان‌هاي مسكوني در اين محدوده را همواره بالا نگه داشته است. براي اطلاع دقيق از دامنه قيمت و همچنين خريد آپارتمان در ملاصدرا اينجا كليك كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۷ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۴۳:۳۸ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
خيابان گاندي يكي از خيابان‌هاي آرام شهر تهران و به موازات خيابان وليعصر و بزرگراه آفريقا است.
خريد آپارتمان در گاندي

محله گاندي را خياباني به همين نام و فرعي‌هاي اطراف آن تشكيل مي‌دهند. موقعيت جغرافيايي محله گاندي و قرار گرفتن بخشي از آن در منطقه ۳ و بخشي ديگر آن در منطقه ۶ شهرداري تهران و همچنين مجاورت آن با ميدان ونك، دسترسي حيرت انگيزي را اين محله ايجاد كرده و اين ويژگي بافت خيابان گاندي را به سمت تجاري_اداري سوق داده است. قبل از خريد آپارتمان در گاندي با ما همراه شويد.

به گزارش مجله دلتا بافت تجاري گونه محله گاندي به دليل وجود بزرگراه هاي مدرس، رسالت و همت باعث شده رفت و آمد در اين محله طي روز زياد باشد و از اين رو ساكنان اين محله كه اغلب از قديمي‌هاي ساكن اين منطقه‌اند در ساعات اداري شاهد تردد شهروندان بسياري هستند.

گاندي در گذشته

خيابان گاندي از خيابان شريفي در شمال آغاز و به خيابان خالد اسلامبولي (وزرا) در جنوب مي‌رسد. محل تقاطع خيابان گاندي با بزرگراه همت به سمت شمال در منطقه ۳ و بخش جنوبي تقاطع در منطقه ۶ شهرداري قرار مي‌گيرد. منطقه ۶ شهرداري تهران در گذشته ناحيه شمالي تهران قديم محسوب مي‌شده و روستاهاي بهجت آباد، اميرآباد و يوسف آباد جزو مناطق ييلاقي حاشيه شمالي تهران بوده اند كه در بين سالهاي ۱۳۱۰-۱۳۲۰ با خراب كردن خندق هاي دوره قاجاريه و احداث خيابان انقلاب كنوني اولين قدم جهت توسعه شهر تهران برداشته شد و در سال‌هاي بين ۱۳۴۵-۱۳۵۵ مناطق شمالي منطقه ۶ و از جمله خيابان گاندي طرح ريزي شدند.

دسترسي به گاندي

گاندي خياباني شمالي جنوبي دو طرفه است كه از تقاطع با خيابان شريفي بالاتر از بزرگراه حقاني آغاز و پس از گذر از روي بزرگراه همت به خيابان وزرا منتهي مي‌شود. محله گاندي در محدوده طرح ترافيك نيست اما اگر با خودروي شخص تردد مي‌كنيد لازم است بدانيد كه خيابان گاندي جنوبي در محدوده زوج و فرد قرار دارد. خيابان گاندي شمالي، از تقاطع بزرگراه همت به سمت شمال در محدوده زوج و فرد قرار ندارد و به طور كلي اين محله از نظر حمل و نقل عمومي از دسترسي نسبتا خوبي برخوردار است. شما با وسايل نقليه عمومي از ايستگاه‌هاي مترو همت و حقاني مي‌توانيد خود را به گاندي برسانيد. پايانه تاكسيراني ميدان ونك و همچنين خط شماره ۷ اتوبوس‌هاي تندرو تجريش-ميدان راه آهن و پايانه‌ بيهقي در نزديكي ميدان آرژانتين حمل و نقل اين محله را به خوبي پوشش مي‌دهند.

مكان هاي مهم

هتل بيمارستان گاندي در خيابان گاندي از بهترين مراكز درماني ايران و خاورميانه بوده و انواع خدمات تخصصي پزشكي را ارائه مي دهد. بخش هتل در ۱۰ طبقه شامل ۹۰ سوئيت به بيماراني كه به بيش از ۲ شب اقامت براي درمان خود نياز دارند، به ارائه خدمات مي‌پردازد. كلينيك فوق تخصصي چشم پزشكي رازي نيز در خيابان گاندي جنوبي و بن بست پاليزواني (خيابان دوم گاندي) واقع شده است. از خيابان‌هاي مهم اين محله، خيابان احمد قصير است كه ساختمان‌هاي اداري مهمي مثل برج بخارست، برج بانك توسعه‌ي صادرات و بانك مشترك ايران و ونزوئلا در آن قرار دارند. خيابان وزرا در گاندي نيز بزرگترين بورس فروش عطر در تهران بوده و مي‌توان آن را خوش‌ عطرترين خيابان تهران ناميد.

مراكز تفريحي و تجاري

محله گاندي در مجاورت دو بوستان بزرگ و شاخص پايتخت، ساعي و آب و آتش قرار دارد. در هر دو بوستان انواع وسايل تفريحي و ورزشي و رستوران‌هاي متنوع در حد عالي وجود دارد. مركز خريد گاندي نيز در تقاطع بزرگراه همت از جمله مراكز خريد قديمي شهر تهران است كه انواع رستوران، كافي شاپ و بوتيك در آن قرار دارد. همچنين مراكز خريد و پاساژهاي موجود در ميدان ونك و آرژانتين از ديگر مكان‌هاي در دسترس شماست كه در فاصله نزديكي از محله گاندي واقع شده اند.

قيمت ملك

با اندكي پياده‌روي در محله گاندي به راحتي متوجه بافت شطرنجي و منظم گاندي خواهيد شد. در اين محدوده علاوه بر برج‌هاي اداري بلندمرتبه، ساختمان‌هاي مسكوني هم از تراكم بالايي برخوردارند كه اين موضوع اهميت ساخت و ساز و بافت نوساز محله را به خوبي آشكار مي‌كند. اگر قصد خريد آپارتمان در خيابانگاندي را داريد مي‌توانيد از مشاوران املاك دلتا كمك بگيريد. براي اطلاعات بيشتر اينجا كليك كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۷ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۴۰:۱۶ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
گوهردشت يا رجايي‌شهر از محله‌هاي واقع در بخش شمالي شهر كرج و واقع در منطقه 5 اين شهر است.
خريد خانه در گوهر دشت

گوهردشت يا رجايي‌شهر نام محله‌اي در شمال شهر كرج است. اين محله از شمال به شهرك‌هاي آسمان و بهارستان و رشته‌كوه‌هاي البرز، از سمت غرب به بلوار اشتراكي و باغستان منطقه۶، از شرق به شهرك اوج و حسن‌آباد و جهانشهر و از جنوب به خيابان بهشتي و زمين‌هاي دامپروري منتهي مي‌‌شود.

گوهردشت از محله‌هاي مرفه و نسبتا پرجمعيت كرج است و قشرهاي مختلفي در اين محله ساكن هستند. گوهردشت به دليل وجود خياباني به همين نام كه به دليل وجود فروشگاه‌ها، مراكز خريد و مغازه‌ها از خيابان‌هاي مركزي و اصلي كرج است از محدوده‌هاي نسبتا پر رفت وآمد به شمار رفته و بنابراين خريد خانه در گوهردشت مي‌تواند يك مزيت تلقي شود.

به گزارش مجله دلتا اگر چه ساخت و ساز سال‌ها است مسير خود را در گوهردشت پيدا كرده و در هر كوچه‌ اين محله ساختماني در حال ساخت يافت مي‌شود، اما بافت غالب خانه‌هاي گوهردشت ويلايي است.

مراكز تجاري و تفريحي

متجمع تجاري و اداري نيكامال از مراكز تجاري شاخص در فلكه اول گوهر دشت است كه در ۲۴ طبقه شامل هفت طبقه پاركينگ ، پنج طبقه تجاري ، يك طبقه هايپرماركت، يك طبقه فودكورت و ده طبقه اداري به ارائه خدمات متنوع مي‌پردازد. اين مركز تجاري را قلب تجاري كرج مي‌نامند. مجتمع تجاري چچلاس نيز بورس پوشاك و لوازم جانبي شهر كرج است. در اين مجموعه مي توانيد اجناس و كالاهاي برند داخلي و خارجي را در فضايي كاملا مدرن بيابيد. مجتمع تجاري اداري پارميدا در ۱۲ طبقه و شامل ۴۰ واحد اداري در گوهردشت واقع شده است. از نكات شاخص اين مجتمع نماي فوق‌العاده آن است. اگر به دنبال بورس لباس مردانه در محدوده كرج هستيد پاساژ گوهران يكي از مراكز تجاري پاسخگوي نياز شما با سليقه‌هاي مختلف است. سينما ساويز نيز با سه سالن نمايش مجهز در فلكه اول گوهردشت ميزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

مراكز تفريحي

گوهردشت را مي‌توان كانون تفرجگاه‌هاي كرج دانست. جاده كوهستاني آتشگاه كه از روستايي به همين نام شروع مي‌شود و تا جاده چالوس ادامه دارد يكي از ديدني‌ترين مناظر شهر كرج است. گردشگران بسياري در روزهاي تعطيل، آتشگاه را به عنوان مقصد گردشگري خود انتخاب مي‌كنند. روستاي سياهكلان از ديگر تفرجگاه‌هاي شهر كرج است كه مي‌تواند شما را از شلوغي زندگي شهري دور كند. چشمه‌هاي آب و كوه‌هاي اين روستا گردشگران بسياري را به سمت خود مي‌كشد. از بوستان‌هاي گوهردشت مي‌توان به پارك سه‌باندي (شهيد بهشتي) نرسيده به خيابان قائم و باغ ايراني (ميدان طالقاني) اشاره كرد.

خيابان‌هاي مهم

خيابان اصلي گوهردشت با نام خيابان آزادي از سه‌راه گوهردشت (پل گوهردشت) آغاز مي‌شود و تا بلوار مؤذن ادامه دارد و داراي چهارده خيابان فرعي است. بلوار جمهوري اسلامي، بلوار استقلال، بلوار انقلاب، بلوار مصطفي خميني، بلوار مؤذن و بلوار ملاصدرا از مناطق گوهردشت محسوب مي‌شوند.

مكان‌هاي مهم

گوهردشت داراي چهار شهرك با نام‌هاي شهيد جهازي‌ها (انتهاي خيابان آزادي)، بهارستان (ورودي جاده آتشگاه)، آسمان (خيابان پيروزي) و بهداري است. از ديگر مكان‌هاي شاخصي كه منجر به تردد شهروندان در اين محدوده شده است مي‌توان به موارد زير اشاره كرد.

دانشگاه علوم پزشكي البرز
دانشگاه آزاد اسلامي كرج
پرديس كرج دانشگاه هنر
دانشگاه پيام نور كرج
مركز تحقيقات هسته اي گوهردشت كرج
موسسه تحقيقات واكسن و سرم سازي رازي
مركز تربيت مربي و پژوهش هاي فني و حرفه اي

قيمت ملك

همان طور كه گفته شد بافت غالب گوهردشت ويلايي است اما اين خانه‌هاي ويلايي، قيمت‌هاي قابل توجهي دارند و بيشتر مورد انتخاب علاقه‌مندان به ويلا نشيني و بازنشستگاني است كه درپي مكاني دنج و آرام براي زندگي هستند. اگر قصد خريد خانه در گوهردشت را داريد مشاوران املاك دلتا به شما كمك خواهند كرد. براي اطلاعات بيشتر اينجا كليك كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۷ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۱۴:۴۴ ] [ مجله دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی